Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתשומת לב הנהגים: אם חציתם מפגש מסילות ברזל לאחר רדת המחסום או חצית קו הפרדה רצוף-מכוניתך

תוחרם ל 30 יום.

כך עולה מתיקון לתקנות התעבורה, שנכנס לתוקף ב 15 לפברואר.

 

עד כה איפשר החוק לקצין משטרה להחליט על הפסקת השימוש ברכב אם הנהג נתפס כשהוא עובר 15 עבירות תנועה חמורות ובהן נהיגה בשכרות ונהיגה בזמן פסילה.

באחרונה החליט שר התחבורה, שאול מופז, להוסיף לרשימת העבירות החמורות עוד 2 עבירות המאפשרות החרמת רכב.

 

 

 

 

 

 

"ידיעות אחרונות"

27-03-2007

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עבירות ראויות להחרמה, אך אני תמה מתי גם המהירות תוכנס לרשימה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה לגבי אופנועים ?

אופנועים לא מוזכרים בכתבה, אך אני משערת שיש סעיף בחוק שבו מוזכר הנושא.

אופנוע הוא כלי רכב לכל דבר.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

טוב מאוד. חבל שלא מורידים את הנהגים שעושים את זה ממצבת האנשים החופשיים ל 30 יום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יאכפו או לא אני בטוח שאתה וכל אחד אחר שקרא על זה יחשוב מעתה פעמיים.

חוק מעולה ואני מקווה שיאקפו אותו במלוא הרצינות.

פורסם
יאכפו או לא אני בטוח שאתה וכל אחד אחר שקרא על זה יחשוב מעתה פעמיים.

חוק מעולה ואני מקווה שיאקפו אותו במלוא הרצינות.

 

תאמין לי שהאנשים שחוצים פס הפרדה לבן לא שמים על התקנה הזאת.

 

חוק מצויין, רוב התאונות נובעות ממקרים כאלה.

פורסם

אני נתקל בהרבה מאוד מקומות שבקטע ישר עם ראות מעולה יש קו לבן ו-300 מטר משם בתוך פניה עיוורת עם עליה/ירידה יש קו מקווקוו.

לא מבין את הלייצנים האלו שעשו את זה.

אני כבר רואה איך הניידות מתמקמות בדיוק במקומות האלו..........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אנחנו כנראה לא מסתובבים באותם מקומות כי אני לא מכיר כאלה מקומות (קו מקוקו בעליה לפני סיבוב עיוור) אבל אם אתה מכיר אז 1. תגיד לנו איפה זה שנלמד להזהר שם.

2. התקשר למעצ ותודיע להם על הבעיה.

בכביש 6 במחלף עירון ביציאה לכיוון עפולה עשו נתיב השתלבות (לכביש 65) ובנתיב ההשתלבות במקום חצים שמאלה עשו חצים ימינה. התקשרתי אליהם, קיבלתי תגובה מאוד עניינית ומקצועית ותוך שבוע זה תוקן.לפעמים פשוט צריך לעשות מעשה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בפעם הבא אני ארשום את המיקום ואפנה אליהם.

נתקלתי הרבה בזה בכל הכבישים סביב "בר בהר".

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ומה עושים במיקרה ומישהו חכם עוצר לשניה לקנות סיגריות ויוצא מהרכב וחוסם את הנתיב שלך ובשביל לעבור צריך לעבור חלקית קו לבן?

 

אין מה לעשות חביבי, חוק זה חוק !!!

 

:lol: :lol: :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

פייי יהה אם הייתי יודע על החוק הזה עוד בצהריים, כבר הייתי שולף את המצלמה בפאלפון יותר מהר כשראיתי את הניידת משטרה עושה פרסה בקו הפרדה רציף, באמצע כביש מרכזי בגבעתיים... חבל הם באו לי בסיבוב בהפתעה.

היה יכול להיות מצחיק להחרים רכב לשוטר.

×
×
  • תוכן חדש...