Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי הייתה תאונת דרכים והוא היה צריך להגיע לנתיב הנגדי מהר?

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

לכל מי ששמח על ה"תוספת" הזו נותר לי רק לשאול אם אף פעם לא "הצמידו" לכם עבירות שלא היו ולא נבראו

אם במקרה זה היה "חציית קו הפרדה" או "מעבר באור אדום" למרות שזה לא קרה לעולם?

 

אלה עבירות של מילה כנגד מילה, ואחרי זה לך תוכיח שאין לך אחות

ואם זה לא מספיק אז אתה מקבל את העונש לפני המשפט!

כמה מטומטם זה עוד יכול להיות?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

למה לשוטר לפברק לך עבירה ? מה יוצא לו מזה ? יש מספיק עבירות אמיתיות לטפל בהן ושעדותו לא תהיה תחת פחד שעו"ד יערער אותה בבית המשפט.(ואת המשך פרנסתו במשטרה). הערות שופט על חוסר אמינות עדותו הן לא לטובתו בתיקו האישי (ועבריינים מועדים מנצלים זאת לטובתם). די עם הפנטזיות , עם הכל ישראל עדיין לא לגמרי בננה ריפבליק.

פורסם

סלח לי

אתה כנראה חי במדינת ישראל ביקום מקביל

ביקום בו שוטר לא מקבל תיגמולים על כמות דו"חות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
למה לשוטר לפברק לך עבירה ? מה יוצא לו מזה ? יש מספיק עבירות אמיתיות לטפל בהן ושעדותו לא תהיה תחת פחד שעו"ד יערער אותה בבית המשפט.(ואת המשך פרנסתו במשטרה). הערות שופט על חוסר אמינות עדותו הן לא לטובתו בתיקו האישי (ועבריינים מועדים מנצלים זאת לטובתם). די עם הפנטזיות , עם הכל ישראל עדיין לא לגמרי בננה ריפבליק.

 

גם אני מכיר מציאות אחרת :oops: :oops: :oops: .............

 

כל שוטר נהיה לוחם עמיץ לבטיחות תבנוע ברגע שהוא מזהה איזה WRX או STI (או רכב ספורט בולת אחר) ודופק לה דוח על 10 קמ"ש מעל מהירות מותרת או מדביק לו איזו שטות אחרת........

כמובן שזה מלווה בהערות של "מה, אתה נהג מירוצים?" או "אם קנית רכב יקר אז אתה חושב שמותר לך להשתולל בכביש?"......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
סלח לי

אתה כנראה חי במדינת ישראל ביקום מקביל

ביקום בו שוטר לא מקבל תיגמולים על כמות דו"חות

 

 

מאיפה אנשים מביאים את השטויות האלה, פשוט לא יאמן.

תוכיח את הטענות שלך ומול כל הפורום אני מתחייב לתת לך 1000 ש"ח במתנה, במזומן.

קישקושים שאנשים כותבים, לא יאמן!

 

נ.ב. אני מכיר לפחות 10 שוטרי תנועה שהיו מאוד שמחים אם השטויות שאתה כותב היו נכונות כי גם ככה הם בקושי מקבלים משכורות עלובות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאיפה אנשים מביאים את השטויות האלה, פשוט לא יאמן.

תוכיח את הטענות שלך ומול כל הפורום אני מתחייב לתת לך 1000 ש"ח במתנה, במזומן.

קישקושים שאנשים כותבים, לא יאמן!

 

נ.ב. אני מכיר לפחות 10 שוטרי תנועה שהיו מאוד שמחים אם השטויות שאתה כותב היו נכונות כי גם ככה הם בקושי מקבלים משכורות עלובות.

 

ואני מכיר לפחות 10 מתנדבי מתנ"א שזאת אחת הסיבות לזה שהתנדבו.

לא יכול להיות , לעולם לא תשכנעו אותי , ששוטר לא ראה לפחות עבירה אחת כל חצי שעה. זה שאין עליהם ביקורת כשהם חוזרים ממשמרת בלי דו"חות זה שערוריה ואמרנו את זה לקצינים . ונכון - צעירים ברכבים פלצניים מוחצנים עוברים יותר עבירות מהירות מסבתאות ב-1600 אוטומטי וזוכים לתשומת לב אוהבת בהתאם.

פורסם
מאיפה אנשים מביאים את השטויות האלה, פשוט לא יאמן.

תוכיח את הטענות שלך ומול כל הפורום אני מתחייב לתת לך 1000 ש"ח במתנה, במזומן.

קישקושים שאנשים כותבים, לא יאמן!

 

נ.ב. אני מכיר לפחות 10 שוטרי תנועה שהיו מאוד שמחים אם השטויות שאתה כותב היו נכונות כי גם ככה הם בקושי מקבלים משכורות עלובות.

 

אה, סליחה, הם מקבלים תיגמולים על העיניים היפות שלהם

צאו מהבועה

 

עריכה: אגב תקראו את הטור של דני פרומצ'נקו ב"אוטו" של פברואר, בדיוק על זה הוא דיבר, כולל 2 מקרים של דו"חות מומצאים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...