Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין אותי לראות רכב קטן יותר מהאיבו בתוספת הנעה כפולה, אולי גולף 4MOTION בג'ימקאנה כזאת.

 

 

גולף 4motion זה אולי הרכב הכי פחות מתאים לג'ימיקנות, בעיקר בגלל מערכת ההנעה הכפולה לא קבועה שלו. המערכת בגולף כמו בלאון 4 היא מערכת הנעה כפולה שבמצב רגיל מניעה רק את הגלגלים הקדמיים וכאשר המערכת מזהה איבוד אחיזה היא רותמת את האחוריים לחגיגה. למרות שזה לוקח כמה חלקיקי שניה עדיין ההשהיה הזאת היא חיסרון עצום לעומת האימפרזה והאיבו להן מערכת הנעה כפולה קבועה.

מעבר לכך, הגולף כבדה יחסית לגודלה וממש לא בעלת היגוי והתנהגות חדים כמו הנינג'ות.

 

 

לג'ימיקנות סטייל ארץ ישראל, כלומר מסלולים קטנים וטכניים (אני לא מתייחס לערד ושאר המנחתים) עדיף לנהוג על רכב שמשלב את התכונות הבאות:

 

* משקל נמוך

* גודל פיזי קטן (רכב קצר וצר)

* זמינות כוח (מומנט כדי לצאת מהר מפניה בסל"ד לא מקסימלי)

 

אני חושב שהשילוב הטוב ביותר היה 106 ראלי עם מנוע של קליאו ספורט :twisted:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני כבר הרבה זמן טוען שהקופר הרגילה עם חבילת הצילי תבייש את כל הקטגוריה הנמוכה. התנהגות מופלאה ואחיזה פנטסטית שמגיעים משילדה נפלאה של במוו, צמיגים רחבים ובעלי חתך נמוך ובולמים קשיחים מאוד. כמו כן מנוע סביר לקטגוריה ותפעול קל.

 

הקופר S בהחלט יכולה לעשות נפלאות בקטגוריה הביינונית אבל אני לא בטוח אם היתרון שלה יהיה כל כך חד משמעי...

פורסם

 

לג'ימיקנות סטייל ארץ ישראל, כלומר מסלולים קטנים וטכניים (אני לא מתייחס לערד ושאר המנחתים) עדיף לנהוג על רכב שמשלב את התכונות הבאות:

 

* משקל נמוך

* גודל פיזי קטן (רכב קצר וצר)

* זמינות כוח (מומנט כדי לצאת מהר מפניה בסל"ד לא מקסימלי)

 

אני חושב שהשילוב הטוב ביותר היה 106 ראלי עם מנוע של קליאו ספורט :twisted:

 

תוצאות MDC 2006 מספרות סיפור אחר. אולי כי תוואי המסלולים שיצרו שם היו יחסית פתוחים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אני לא מתייחס למסלול של MDC 2006 כ"מסלול פתוח", להיפך.

מסלול פתוח זה ערד או פיק.

 

תוצאות MDC 2006 מספרות אחרת כי לא היו מכוניות כמו 106 ראלי עם מנוע כמו של קליאו, היו 106 ראלי סטנדרטיות. התכוונתי למצב היפוטתי של 106 ראלי עם מנוע של קליאו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני חושב ש170 כ"ס על 900 קילו הנעה קדמית זה קצת מוגזם מדי.. לעומת זאת נקח לדוגמא את הרכב של אורן (106s16) שהוא גם קשיח ונמוך מהמקורי, עם יחסי העברה קצרים וכח זמין גם בסל"ד ביניים יהיה הרכב האידאלי לדעתי בג'ימיקאנה טכנית.. כמובן שכל זה בהתחשב בזה שלא הדביל נוהג בה :p

 

אבי.

פורסם

מיני מיינור עם סמי סליקס (מוטי, בשבילך - צמיגי מירוץ חוקיים לכביש) ומנוע מחוזק מבחינת תפוקה.

זה יהיה הכלי שלי לג'מיקאנות.

 

אביחי

פורסם
בקשר למיקרה, היא לא רעה בכלל - נהגתי על המיקרה בטופ דרייבר, וברוב המסלול לא הרגשתי שלרכב חסר כח, אולי מעט אחיזה.

אולי זה מחוסר נסיון - אבל זו הייתה ההרגשה שלי.

מעניין אותי לראות רכב קטן יותר מהאיבו בתוספת הנעה כפולה, אולי גולף 4MOTION בג'ימקאנה כזאת.

 

בטופ דרייבר המסלול היה תפור על המיקרה - רק הילוך ראשון והמון המון שינויי כיוון שמשמעותם שאי אפשר ממש להאיץ. לרכב חזק יותר כמו הקליאו לא הייתה עדיפות משמעותית מול המיקרה במסלול כזה כיוון שאפילו שיש לו יותר כוח בהילוך ראשון, הוא לא מסוגל לנצל את כולו כי שינויי הכיוון התכופים פשוט מונעים ממנו להאיץ (וגם - אם הוא היה מאיץ חזק הוא היה צריך לבלום יותר לפני כל פנייה, בניגוד למיקרה שפשוט זורמת בין הפניות). הנעה כפולה לדעתי לא תעזור בגרוש בג'ימקאנה כזו - לא היה בה שום צורך.

 

מעבר לכך - אני מסכים עם ניב - מיני קופר S ואפילו מיני קופר תהיה נהדרת בג'ימקאנות תודות לאחיזה המצוינת (נובעת גם ממפשק גלגלים רחב), למומנט בסל"ד נמוך (הכל יחסי...) ולטרן-אין המצוין שלה.

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
...ולטרן-אין ...

 

לא הגיע הזמן שנדבר עברית?!

 

הפניה ראשונית של ההגה לא נראה לכם יותר טבעי לרשום?!

 

מעניין יהיה לראות מיני קופר על המסלול - אין בעל מכונית כזו שרוצה לבוא להתחרות? או לחילופין לתרום לי את הרכב לתחרות.. :roll:

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אני יכול לנסות לארגן למתישהו קופר, אבל אוטומטית :mm_nah:

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אלון, יחאפר! אולי תמכור כבר את גרוטאה ותקנה מה שבא לך?!

 

בעצם עדיף שלא, ככה לפחות אתה לא ממש תחרותי. :lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
אני יכול לנסות לארגן למתישהו קופר, אבל אוטומטית :mm_nah:

 

גם ככה יש לי רישיון לגיר אוט' בלבד (המגבלה ברגל..) :roll:. נראה לך שהרכב יכול להיות תחרותי בתצורה אוט'?

 

תום זה אמור לענות גם לך - נראה לך ממש שאני נהנה לנסוע על אוט'?

 

אולי בעתיד הרחוק זה ישתנה..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

 

לג'ימיקנות סטייל ארץ ישראל, כלומר מסלולים קטנים וטכניים (אני לא מתייחס לערד ושאר המנחתים) עדיף לנהוג על רכב שמשלב את התכונות הבאות:

 

* משקל נמוך

* גודל פיזי קטן (רכב קצר וצר)

* זמינות כוח (מומנט כדי לצאת מהר מפניה בסל"ד לא מקסימלי)

 

אני חושב שהשילוב הטוב ביותר היה 106 ראלי עם מנוע של קליאו ספורט :twisted:

 

לפי מה אתה אומר גם מיאטה עם מנוע מתאים (רצוי מנוע של ווייפר :lol: ) זה יתאים.

והאמת בג'ימיקאנות של מיאטות זה מצחיק לראות מכוניות "רגילות" שפתאום נראות מתנהלות כמו אוטובוס.

 

דבר חשוב נוסף - אם יש מומנט וכוח - צריך לדאוג גם ליכולת העברתו לכביש. כי ספינים, עשן ומיני פריפטים לא עושים טוב לזמנים :roll:.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מצטער להצטרף באיחור לדיון אבל: התשובה לדעתי היא: תלוי ביג טיים (אררר.... איך אומרים בעברית, תלוי זמן גדול? לא משנה).

במסלול מהיר יחסית כמו ערד כיוון מתלים קשיח והרבה כח יעשו את העבודה לקטגורית ה-2000 עליה השלום מכונית כמו ה-S2000 או לוטוס אליז תהיה אידאלית. כיום עם הפיכתה של קבוצה זו לזונה התורנית של MDC2007 כנראה שנצטרך לחפש את התשובה ב-Buttonwillow.

המסלול באשדוד - יהי זכרו ברוך - היה מעין מסלול ביניים שבו לכל מכונית מהקטגוריה השניה היו יתרונות וחסרונות וכך ראינו מירוצים מעניינים וצמודים בין מכוניות מאוד שונות עם כיוון מיתלים, הנעה והספק שונים.

למסלול (?!?!?!) הפסיכוטי בראש העין שום כח לא יעזור כמו כיוון מתלים רך ומשקל מינימאלי. מישהו אמר סיטרואן דה-שבו?

פורסם

זה מעניין שאתה אומר אתזה - כי בג'ימיקאנה אחרונה שהשתתפתי שם וכיוונתי את KONI אצלי להכי קשיח אכן יצאתי עם תחושה שדווקא סט-אפ רח יותר היה עובד יותר טוב.

אני מדבר בעיקר על תת היגוי כבד מאוד בפניות איטיות והדוקות מאוד (90 מעלות ויותר) אם היו נלקחות מהר מדיי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...