Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שהבאתי את האר אס שלי למצב טוב משולשים צמיגים ברקסים חשמל וכו' וכו' וכו', אני שוקל לשים או יותר נכון להחזיר מגדש לאוטו, כל ההכנות כבר קיימות כי היה טורבו בעבר (לא על אותו מנוע) ככה שאין לי יותר מידיי עבודה אפילו החור שקיים אצלי בדשבורד (שבעבר ישב שם שעון בוסט) קורץ לי ואומר חסר פה משהו:wink: ....

 

לעיניינו, אני רוצה להביא טורבו קטן לגדוש נמוך כי אין בכוונתי כרגע להתחיל לעשות חיזוק מנוע בוכנות טלטלים וכו'....

וכאן נשאלת השאלה כמה המנוע של האר אס חזק ועמיד שאני יוכל להוסיף מגדש בלי לעשות חיזוקי מנוע??

 

דבר שני מה הייתם ממליצים לי?? כרגע אני לא נעול על משהו ספציפי הייתי רוצה לשמוע הצעות מיודעי דבר מה יכול להתאים לי לדרישות וכמה סוסים לערך זה יוסיף (אר אס באה במקור עם 150 כ"ס למי שלא יודע).

בנוסף הייתי רוצה לשמוע עלויות פחות או יותר.

 

תודה.

Honda hornet 600

 

פורסם

מה עם שאר הציוד?

 

טורבו, צנרת+סעפות, אינטרקולר

 

ברור לך לאיזה הוצאה אתה נכנס פה? 15k או 20k ש"ח ל-פ-ח-ו-ת

 

אלא אם כן יש לך את הכל תחת היד.

 

לעניין הפרוייקט עצמו, נראה אפשרי בגדישה נמוכה.

 

אני הייתי מתנה זאת במנוע תקין מכנית.

 

לגבי כוח כיד הדמיון הטובה ותלוי מאוד את מי תשאל.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מה שינוי במע' הזרקה או/ו ניהול מנוע?

סיכוי גדול שצריך גם לחזק את הקירור.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני אנסה לחסוך לך המון התייעצויות שהיו לי עם המון אבל המון אנשים בפורום ומחוץ לו שהמליצו לי בחום

'' לא לעשות טורבו אם אתה לא מתכוון לפתוח את המנוע ולבצע בו חיזוקים''

גם עם מדובר על גדישה של חצי באר, יכול להגרם נזק למכלולים העדינים שלא בנויים להתמודד עם לחץ של טורבו.

במידה ואתה רוצה לשים טורבו קח בחשבון שדבר ראשון זה לחזק טלטלים ובוכנות, קרנאק ופורטינג הם מותרות אבל רצויות מאוד.

 

פרוייקט הטורבו יכול להגיע ל20K מחיר הוגן ומצויין. בהתחשב בזה שמצאת חלקים טובים וזולים. ומישהו שיודע להתעסק בכיוון.

כי יש לך להחליף מחשב להחליף מזרקים לבנות סעפת ועוד המון המון דברים קטנים שחייבים להיות מבוצעים ע''י מקצוען במיוחד הכיוונים הסופיים.

 

אני הייתי ממליץ לך על הפרוייקט שאני רוצה לבצע אצלי ברכב וזה סט מצערות אמנם לא גודש כמו טורבו אבל מעלה לך את ההספק באופן משמעותי ועם כיוון נכון יכול לעבוד את ה200 כ''ס

 

כנס למועדון הבריטי של הפורד RS יש שם אחלה חברה שמאוד אוהבים לעזור במיוחד לישראלים :)

ותשים לב שכמעט אף אחד שם לא שם טורבו על RS סטנדרטית אולי כי יש להם שם את האופציה לקנות כבר את הטורבו או כי אולי זה לא ממולץ.

בכל אופן השיפור הכי ממולץ אצלהם זה סט מצערות.

וכמובן להוריד את הממיר הקטליטי אני הורדתי יש שיפור משמעותי בביצועים.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לכוון מצערות זה גם סרט לא קטן. אי אפשר להשיג ל RS סעפת טורבו מקורית? המקור טוב יותר מכל בניה מקומית.

מצטרף ל CROC בשאלה. בטוח יש קיטים מוכנים. זה לא פיז'ו. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אל תתבכיין :lol: - ראיתי כתבה על 306 משופרת בכל טוב. אפילו הנעה לכל 4 גלגלים שמו לה.............

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בגלל זה עשו עליה כתבה, כי הבעלים היה מספיק מטורף בשביל להשקיע המון זמן בשיפורים. לפיז'ו אין קיטים מוכנים, הכל צריך לעשות לבד בחריקת שיניים ובארנק ענק.

יש גם פיז'ו 306 עם מנוע V6 של 406 מקדימה, ועוד אחד מאחורה (לא בארץ כמובן). אז מה? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על הפרוייקט שאני רוצה לבצע אצלי ברכב וזה סט מצערות אמנם לא גודש כמו טורבו אבל מעלה לך את ההספק באופן משמעותי ועם כיוון נכון יכול לעבוד את ה200 כ''ס.

שכחת לציין שהמחיר כבר מתחיל להזכיר מחיר של טורבו וגם ש-200 כ"ס ייצאו מזה רק עם עוד כמה וכמה אביזרים ושיפורים נילווים :?.

 

נחדד את המשפט - הרכבת מצערות נפרדות על מנוע של RS2000 לא תוציא עוד 50 כ"ס לבד גם אם יד האלוהים תכוון אותן.

 

מוטי

פורסם

אני יודע שחברת וובר הוציאו עם קיט מצערות על מנוע ZETEC של פורד פוקוס 2 ליטר מעל 170 כ"ס

 

http://www.webcon.co.uk/Downloads/Alpha%20K40016%20full%20page.pdf

 

זה 40+ כ"ס מהסטנדרט

 

בקשר ל-RS2000 צריכים להיות יצירתיים ,סעפת /מזרקים/טורבו יכולים לבוא מסילביה עם התאמה

יש פרוייקטים מוכנים באתר האנגלי RS2000-16V.COM כנסו בחיפוש ותראו , יש שם רשימה של חלקים לטורבו חזק עם -330 כ"ס בגלגלים פרוייקט לא פשוט שעשו , יש שם פרוייקט עם מגדש על יפה מאוד , בקיצור לא חסר

ה-RS2000 באה עם התנהגות כביש מצויינת ומרגישה שהיא מסוגלת להתמודד עם עוד כוח בגלגלים

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אריאל מאוד משך את תשומת ליבי המחשב שאמרת שצריך להחליף, כרגע קיימת אצלי בעיה של צריכת דלק מוגברת, בשיוט יש תחושה שהרכב די נחנק ואז פתאום "נפתח" לאחר בדיקה זה לא פלאגים ולא חוטי הצתה וסביר להניח שהבעיה היא רק במחשב...

כמו שציינתי הרכב היה מוגדש בעבר יכול להיות שאני נוסע עם אותו מחשב שהיה מותקן בוא הטורבו ומכאן נובעת הבעיה??, או שזה חיישן לקוי??

דיי בעייתי להתחבר למחשב אצלי כי מעטים בארץ המוסכים שיש להם תוכנה של אסקורט שנת 94, הבנתי שגם למורשים של פורד אין את התוכנה...

Honda hornet 600

 

פורסם
אני יודע שחברת וובר הוציאו עם קיט מצערות על מנוע ZETEC של פורד פוקוס 2 ליטר מעל 170 כ"ס

 

http://www.webcon.co.uk/Downloads/Alpha%20K40016%20full%20page.pdf

 

זה 40+ כ"ס מהסטנדרט

אהה, שכחת לקרוא את האותיות הקטנות -

"Due to variations in exhaust design, exact power may differ from that stated"

 

שים לב שהקיט גם כולל קצת יותר מארבע מצערות.

 

מוטי

 

נ.ב: הם דיברו שם על מונדיאו, לא פוקוס, למרות שאני לא בטוח אם יש לזה משמעות או שלא.

פורסם

הערה קטנה לכל מי שמחפשים מידע בפורומים בחו"ל.

הבדלי תרבות.

 

מה רוצה להגיד?

בגדול..

ארה"ב - טורבו, שוברים למנוע את העצמות, מחליפים חלקים, מפורטים לרמת הבורג.

אירופה - החלפת מנועים, שיפורים אטמוספריים, קונים קיטים, לא מפורטים.

 

ככה שאם חקרת על RS2000 באירופה, סביר להניח שרובם ילכו על הכיוון האטמוספרי העדין.

אם תחקור על רכב מקביל בארה"ב (אין RS2000 אבל נגיד פוקוס), תקבל טורבינות, טווין, ו-1000 כ"ס.

 

הכל עניין של גישה ותרבות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

כמו שציינתי הרכב היה מוגדש בעבר יכול להיות שאני נוסע עם אותו מחשב שהיה מותקן בוא הטורבו ומכאן נובעת הבעיה??, או שזה חיישן לקוי??

 

אם במחשב יש צ'יפ שלא יודע להתעסק עם מפות דלק תלת מימדיות (אלא מוסיף דלק רק בהתאם לסל"ד) אז יש מצב שהוא עושה לך בעיות. מחשב טורבו אמיתי בד"כ יודע לתת דלק בהתאם לוואקום או בוסט שהוא מקבל מהמאפ סנסור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אי אפשר להשיג ל RS סעפת טורבו מקורית? המקור טוב יותר מכל בניה מקומית.

 

אה וואלה ?

ממליץ לך לקפוץ לביקור בסדנא של גיא "סרדין" (TIG-ART)

ואתה תראה מה זה באמת אומנות, הרבה יותר טוב מכל סעפת מקורית...

www.TIG-ART.com

×
×
  • תוכן חדש...