Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכל רכיב יש את היתרונות שלו ויש את החסרונות, חשוב לזהות מה הצורך שלך לפני בחירת הרכיב וללכת לפי הקו הזה.

 

ידוע.

וגם יצא לי לשמוע לפני כל רכיב - פרט לסאב שידעתי כמה הוא איכותי ועד עכשיו אני עוד המום מהיכולות שלו.

 

אבל לא ידעתי שקומפוננט מורל דוטק הם כל כך חלשים.

 

תמיד העדפתי איכות על עוצמה, אבל לא כשזה בא אחד על חשבון השני, אלא שזה בא בעדיפות לא במקום.

 

לא יודע, איזה תסביך.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלשים? הדוטק? הם ממש לא. אבל ממש לא. נכון, ביחס להיי אנרג'י או ל-K2P הם קצת חלשים, אבל בכללי הם נשמעים חזק וטוב. לי נראה שהמגבר שלך חלש ולא הדוטק, או שהכיוונים והמשחק עם הגיין אצלך על הפנים, בגלל זה המערכת נשמעת לך חלשה. לי יש דוטק אוביישן (שזה בעצם כמעט ואותו סט כמו הדוטק) ושומעים אצלי איכותי וחזק. מה גם שזה תלוי ברכיבים שיש לך כלומר החיווט שיש לך. תראה אותי, לפני חודש וחצי היה לי חיווט על הפנים, שמעו על הפנים, ועכשיו החלפתי את כל החיווט באוטו והשמיעה השתנתה, כולל איכות וכולל עוצמה. נו, מה תגיד על זה? קסם? ממש לא. ביצוע נכון? ממש כן. (החלפת החיווט הכוונה +בניות שזה משהו אחר כבר).

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קודם כל לא שומעים חלש, פשוט לא שומעים פיצוץ כמו שרציתי...

אני מכיר בנאדם עם Kicker Cvr וקומפוננט JBL+ מגבר RED BOX שמגביר את שני הרכיביםן ושומעים אצלו טוב מאצלי.

 

לגבי החיווט, כשהיתי אצל המתקין הוא הראה לי כל מיני סוגי חיווט, אמרתי לו מראש- אל תשאל אותי מה להשתמש, כך את ההכי טוב, אחר כך נדבר על החשבון.

 

לא התפשרתי בכלל בקטע הזה.

ובכל זאת מאכזב.

פורסם
קודם כל לא שומעים חלש, פשוט לא שומעים פיצוץ כמו שרציתי...

אני מכיר בנאדם עם Kicker Cvr וקומפוננט JBL+ מגבר RED BOX שמגביר את שני הרכיביםן ושומעים אצלו טוב מאצלי.

 

לגבי החיווט, כשהיתי אצל המתקין הוא הראה לי כל מיני סוגי חיווט, אמרתי לו מראש- אל תשאל אותי מה להשתמש, כך את ההכי טוב, אחר כך נדבר על החשבון.

 

לא התפשרתי בכלל בקטע הזה.

ובכל זאת מאכזב.

 

טעות קלאסית.

רוב הסיכויים שתשלם יותר ותקבל את אותו חיווט או שתשלם הרבה יותר ממה ששמו לך.

לא ראיתי מתקין אחד שמחזיק במחסן שלו, להתקנות, כבלים של MONSTER.

 

זו דעתי.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

ל GILADIATOR אם אתה לא יודע מה הכבלים ששמו לך אז תעלה תמונות של ההתקנה כדי שנוכל להבין על מה מדובר.

כמו כן יכול להיות שמערכת החשמל שלך חלשה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

נתחיל במה שאפשר לראות:

1. גיין המגבר הייפוניקס על המקסימום! בעיה.

2. חוטחם לסאב כזה צריכים להיות מינימינימינום 2.5 MM לכל סליל.

לגבי השאר התמונות לא מראות את הגיינים והחיבורם ב VIBE .

כמו כן החיבור ששולט לך על הוולים של הסאב, למה בדיוק את צריך אוןתו , אם אני זוכר נכון יש לך פיוניר סדרה 8 , בטוח יש לו שליטה משלו על הסאב, אז למה להרוס, החיבור ההוא מיועד למי שאין לו שליטה . זה רק מוריד איכות , מנחית , ומשגע את המגבר.

אגב אתה בטוח שזה סולו בארריק 7 ולא 5 ?

פורסם

לי נראה עניין של כיוונים וגיין בלבד. אחרת, אולי משהו דפוק במגבר\רמקולים. (בהנחה שהחיווט אכן דה בסט כמו שאמרת). אתה מוזמן לשמוע אצלי מחר את הדוטק(אם אתה בא).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אפשר לקחת את הרכב למקום שיעשו לי רק כיוונים או שאין כזאת אופציה?
בוודי שיש דבר כזה רק שיקחו לך על זה כסף ולכן גש למתקיין שהתקנתה אצלו שהוא ישבור את הרש הריי שילמתה לא כסף אל זה
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אני מפחד לשרוף עוד דברים, אני מעדיף ללכת מצדי למתקין הכי טוב בארץ, יש המלצה לאיזה מכוון שיעשה לי את זה פרפקט?

פורסם

תבוא מחר למפגש ותבקש יפה (יש שם כאלה שמבינים טיפה ויש שם גם מתקינים\מתקין :lol: ). לא מבטיח כלום. שווה לנסות אני אומר.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...