Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

אתמול סיימתי להתקין את המערכת (התקנה שלקחה מעל 10 שעות).

מונו+מגבר 4 ערוץ+סאב+2 קומפוננט.

 

עבודה אסטטית ויפה יצאה (אני אעלה תמונות בהמשך היום), והסאונד מטורף עד שאני עובר את ה-35 וליום ברדיו דיסק.

 

המערכת שלי

Pioneer 8450

Kicker Solobarick L7

Hifonics Titan 1000Rms

Lanzar Vibe 420 - 4X100

Morel Dotech MkII

- החלפתי את הסאונד סטרים XTREME 6X9 בסט של מורל דוטק לדלתות מאחורה משום בפורד פוקוס יש בעיה להתקין 6X9.

 

יש לי 2 שאלות שאני אשמח לקבל עליהן תשובה:

 

1. מה גורם לכך שכשאני עובר את הוליון 35-36 הטויטרים מתחילים קצת לצרוח?

2. אם לא היתי מחליף את ה6X9 במורל פולס האחוריים המערכת היתה נשמעת טוב יותר?

 

אשמח לקבל תשובות, תודה מראש.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה הוליום המקסימלי שהרדיו דיסק מסוגל להגיע אליו (בלי קשר לזה שהרמקולים צורחים)?

ואם אתה התקנת את המערכת לבד היית צריך לכוון כך:

להשתיק את הסאב, לשים את הווליום ברדיו דיסק על כ-3\4 מהוליום שלו (נניח אצלי זה 62 אז שמתי על 55), ואז לשחק עם הכיוונים דרך המגבר ולהגיע למצב הרצוי,בידיעה שאולי כשתגיע לפול וליום אז הרמקולים יצרחו קצת,ולכן 55 זה המקסימום וליום בשבילך. כעיקרון, הדוטק הוא סט טוב וחזק, והוא לא אמור לצרוח אם תכוון אותו נכון.

בקשר לשאלה השניה, התשובה היא לא, לטעמי עדיף סט קומפוננט מאחורה מאשר 6X9 כי סט קומפוננט הוא הרבה יותר מפורט מרמקול 6X9. אני אישית רציתי להביא גם סט לאחורה, אבל אין תקציב, עדיין :wink::-) .

 

עריכה:

הבנתי נכון בקשר לזה שיש לך סט קומפוננט גם מאחורה?

 

מקווה שעזרתי.

בהצלחה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא כיוונו לך נכון. או שאתה פשוט מעבר למה שהרמקולים יכולים לספוג.

אני לא מבין איך אתה יוצא מהמקום התקנה לפני שאתה מרוצה עד הגג מהמערכת, אני אישית נשארתי שעתיים !!! אחריי הסגירה, ונשארו איתי 2 בחורים שעובדים במקום וכיוונו איתי את המערכת עד שהייתי הכי מרוצה בעולם.

פורסם

תסגור את כל הגיינים, תנתק את הסאב.

תגביה את הרדיו דיסק עד הסוף ותתחיל לאט לאט לפתוח את הגיין. כאשר הרמקולים יתחילו לעוות תסגור אותו טיפה.

פורסם

טיק טאק, טיק טאק, מתקין מחורבן, טיק טאק.

תחזור אליו שיתקן את כל הבלאגן, ויכוון לך את המערכת כמו שצריך! אם הדוטק לא פועל רק עקב ניתוק אז לא נורא שיסדר( אגב אם נוצר נתק זה גם רשלנות), במקרה שמשהו נהרס, תדרוש ממנו אלמטים חדשים.

תגיד לנו מה מתקדם.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אני לא מבין בזה ככה שאני לא רוצה לגעת בזה...

מה שכן פתאום הדוטק שבדלת ליד הנהג + הטוויטר הפסיקו לפעול.

 

אוווווווווווח איזה מרגיזזזז זה שאחרי שמוציאים איזה 10,000 שקל מקבלים תמורה מחורבנת.

 

אתה שילמת על זה 10000 ש"ח"?!?!?!?!

אני חושב שהגיע הזמן לפרסם מי עשה את זה כדי שלא יתקרבו אליו!

פורסם
לא כיוונו לך נכון. או שאתה פשוט מעבר למה שהרמקולים יכולים לספוג.

אני לא מבין איך אתה יוצא מהמקום התקנה לפני שאתה מרוצה עד הגג מהמערכת, אני אישית נשארתי שעתיים !!! אחריי הסגירה, ונשארו איתי 2 בחורים שעובדים במקום וכיוונו איתי את המערכת עד שהייתי הכי מרוצה בעולם.

 

אני נשארתי פה כבר שבועיים וחצי :(

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

 

אבל לא בשביל זה יש מערכת? כדי להפציץ ? ):

 

אם זה מה שחיפשת-כנראה שבחירת הרכיבים שלך לא משהו!

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

וואלה אני פשוט אובד עצות.

הוצאתי את כל הכסף שלי על ההתקנה, לא נשאר לי כסף לתיקונים וכיוונים במקום אחר.

 

אחחחח יא ראבי איך הסתבכתי

פורסם
אם זה מה שחיפשת-כנראה שבחירת הרכיבים שלך לא משהו!

 

הקומפוננטים? כנראה באמת טעות להביא עדינים כמו מורל.

פורסם

לכל רכיב יש את היתרונות שלו ויש את החסרונות, חשוב לזהות מה הצורך שלך לפני בחירת הרכיב וללכת לפי הקו הזה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
לכל רכיב יש את היתרונות שלו ויש את החסרונות, חשוב לזהות מה הצורך שלך לפני בחירת הרכיב וללכת לפי הקו הזה.

אהלן אהלן!

לא תכניס כאן איזו קללה? :lol:

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."


×
×
  • תוכן חדש...