Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות מן בניה בבאגז', פלטה שמופנת לכיוון המושבים והמגבר ניסתר, האם יש צורך במאווררים במקרה כזה?

ואם כן לאן אני מחבר אותם?

 

תודה.

פורסם

כאשר מגבר נמצא במקום סגור/ללא אוורור מומלץ עד חובה לשים מאווררים על מנת לקרר את המגבר.

במקרה הנ"ל ישנו צורך במאווררים, לפי מה שהבנתי אתה רוצה לשים את המגבר בין המושבים לפלטה.

לגבי השאלה לאן אתה מחבר, יש 2 אופציות:

1) למאוורר יש פלוס ומינוס- מינוס של המגבר/מרכב הרכב פלוס אתה לוקח מהרימוט של המגבר.

2) נעשה ע"י חיבור ממסר- ישנם מקרים שאפשרות 1 היא חלשה ולכן יש צורך בהוספה של ממסר.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
וההמלצה היא לחבר שני מאוררים "בפאזה הפוכה":-P שאחד יכניס אויר והשני יוצאי אותו בשני הצדדים של הפלטה.

או שאפשר לחבר אותו הפוך

פורסם

מאווררים של מחשב אלו הם המאווררים שמשתמשים בהם לקרר מגברים , לא ניתן לחבר להם אל החשמל הפוך אלא רק להפוך אותם פיזית .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על הקפצת השירשור הישן,אך אני גם מתעניין בבניה של פלטה לכיוון המושבים.

את המאווררים צריך לשים לכיוון המגברים או שאפשר לעשות לדוגמא מיסגרת בפלטה ולהכניס בה מאוורר כלומר שישאב אוויר מהבאגז?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני בעל השכלה בתחום לא ואני לא ממליץ להרכיב מאורר להוציא אויר מהסיבה שיהעילות שלו יורד הוא לא בנוי ליניקה מבחינת ההנדסה שחל הכנפיים.

אצלי בבניה שמתי מפוח מול החורי איורור של אחד המגברים

 

שמיועד במיוחד לזה

הוא של סקורפיון ועלה כ 100 שח

מפוח זה בעצם כמו גלגל של עכבר שמסתובב בעל קוטר של כ 40 מ"מ ואורך של 12 מ"מת אין התחממות של המגבר .

פורסם

עשיתי רצפה כפולה, גם אני צריך לשים שם מאווררים, מישהו יכול לשפוך אור על ה"ממסר" המדובר ואיך בדיוק מחברים אותו, ואת המאווררים עליו.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...