Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשת חדש? אבל (תתקנו אם אני טועה), A3 זה דגם די מיושן. לידידה שלי לפני כ-6 שנים היתה A3 (נדמה לי 1.6), מאוד יפה (גם הידידה :) ) אבל היא היתה לא ממש מרוצה מהאוטו. גם החזקה שלה די יקרה. בסוף, כזכור לי, היא מכרה אתו אחרי שנה ומשהו.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

אחי, ישנה גרסה חדשה ל-A3. אם לא שמעת.

 

ואם אני לא טועה, ניתן להזמין אותה כבר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ידידי היקר, ישנה גרסה חדשה ל-A3. אם לא שמעת.

 

ואם אני לא טועה, ניתן להזמין אותה כבר.

 

שמוליק

 

וכל התקציב שלה לא יספיק אפילו לגירסה החלשה יותר של 1600...

 

אודי העלו מחירים בצורה מטורפת וגם המשומשות עלו... אין סיבה טובה לקנות אותם, מכוניות טובות אבל יקרים מידי...

 

בתקציב שיש לך 165K את יכולה להתאמץ עוד קצת ולקחת WRX חדשה עם פרודרייב וזה יתן לך את הכי הרבה ביצועים שיש בסכום כזה... חוץ מזה ובשעה שכזו לא עולים לי רעינות נוספים, אבל אני בטוח שיש... אם את נעולה על A3 אז לכי רק על טורבו ועדיף ה-180 כמובן, תוכלי לקנות שנת 2002 אני חושב.

 

ינון.

פורסם

להחליף בורה בA3 זהו מעשה לא נבון במיוחד. הסיבה פשוטה מדובר למעשה במכונית עם רצפה זהה לחלוטין, מתלים זהים עם כיול שונה ( והרבה פחות מוצלח לטעמי בA3 מאשר בבורה ). השינויים הם במרכב השונה, המנוע ( לא תמצאי מנוע גמיש וטוב כמו ה2.3 באודי ), וכמובן הדקורציה הפנימית הזהה כמעט לחלוטין באודי לסיאט טולדו/ליאון. אם זו משאת נפשך, תבורכי. אם את רוצה משהו שונה ולטעמי עדיף על הבורה, נסי לצאת מקונצרן פולקסוואגן ולנסות דברים שונים מבחינת תפיסת הנהיגה. המכונית היחידה הנמצאת פחות או יותר בטווח המחירים הרלבנטי ומתגמלת לעין ערוך יותר מהמכוניות שציינת, היא לטעמי, אלפא 156.

פורסם
אני חושב

 

אני חושב ( ^^ .. :shock: ) שאלפא 156 זה אוטו מדהים O: בכלל השנים האחרונות עם מנוע ה JTS נחשב לאחד ממנועי ה 2 ליטר הטובים בעולם.

פורסם
המליצו לי על מזדה מיאטה ידנית שווה?

 

 

כן ! שווה מאוד.

 

אגב, אפשר להיות חבר שלך לאחר שתקני את הרכב ? :wink:

 

מעין אחוות מזדה. :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...