Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה אכן שהיה מפגש מעניין אבל אני יחכה למגפש הבא או אחריו מה לעשות השבוע מגיעים חלקים חדשים וחודש הבא יגיעו עוד שניים ורק אחרי זה נדבר על איטום והתקנה

פורסם

נו אז מה זה קשור? תבוא בלי מערכת בינתיים. גם לי אין מערכת ובאתי ל-2 מפגשים בלי מערכת, גם אלי סאונדמן אין לו מערכת כבר 4 חודשים והוא בא לכל מפגש.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מי זה תפס לי את החניה? אלי (סאונדמן) אני מבקש לקנוס את האשם!!!

חבל שלא הצלחתי להגיע איכשהו אבל נקווה שפעם הבאה נוכל לארגן מפגש גדול יותר...

היו נרגילות?? או שאם אני לא נמצא אין את הקטע הזה?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
היה מפגש ממש נחמד. דווקא הרבה הגיעו.

זכיתי להכיר את הסטרוקר מקרוב, אחרי ששמעתי אותו חשבתי שאין לי סאב באוטו. :lol:

סאב באמת מטורף... סה"כ מפגש באמת טוב היה, פעם הבאה נביא סרט כחול (יש כאלה שיבינו:))

 

עזוב אותך אתה לא רציני בעניין ה"כחול" מחכים מחכים בסוף אתה לא מוצא (שלוש נקודות)

 

ובאמת היה אחלה של מפגש אני מאוד נהנתי אפילו דנדב היה ממש חסר שם, לא ראיתי נרגילה אחת אבל שיהיה.

ממש גם נהנתי מהסטרוקר ששניה לא יכלתי אפילו לשבת באוטו.

 

אני מקווה שבמפגש הבא יגיעו הרבה יותר חבר'ה, לא שהיום לא היו הרבה אבל עדיין יהיה יותר שמח אם יגיעו יותר.

פורסם

היה לטעמי מפגש נחמד מאוד רק חבל שנדב אסף וקורן לא הגיעו עופר תודה על הכול למדתי עוד כמה דברים חדשים

לכול המפרגנים לסטרוקר שלי תודה רבה מאוד שמח שנהנתם

הכול יהיה בסדר

פורסם
היה נחמד לאללה אבל דליל ובלי ממש אווירה כיפית כי לא היה הרבה מוזיקה

תודה רבה רבה לרז ( רנזי ) שהעלה לי את הרמה של המערכת במספר דרגות :)

 

מחכה למפגש הבא :)

 

אז אם ככה אז עכשיו אתה צריך לשנות את החתימה שלך, ומהר.

 

היה מפגש מאוד נחמד, למרות הנוכחות הלא גדולה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

נשמע שהיה נחמד... כמה רכבים הגיעו?

 

גיא (שומאכר) בסוף לא הגעתי, מישהו צריך לעבוד על הפודים החדשים (שאגב סיימתי אותם בשבת, רק מחכים להרכבה).

 

מתי התיכנון למפגש הבא?

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

היה אחלה מפגש ומזג האויר היה מצוין גם כן - שיפר מצב רוח.

שמחתי להכיר עוד כמה אנשים ולשמוע מערכות. נחשפתי גם לאיך צריך לשמוע Drum & Bass במערכת של DRAGONJEEP

אכן היו גם כמה מערכות שדחפו הרבה אויר :lol:

יואב :arrow:

פורסם
היה נחמד לאללה אבל דליל ובלי ממש אווירה כיפית כי לא היה הרבה מוזיקה

תודה רבה רבה לרז ( רנזי ) שהעלה לי את הרמה של המערכת במספר דרגות :)

 

מחכה למפגש הבא :)

 

ספר להם גם מהו השינוי...:)

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

 

ובאמת היה אחלה של מפגש אני מאוד נהנתי אפילו דנדב היה ממש חסר שם, לא ראיתי נרגילה אחת אבל שיהיה.

ממש גם נהנתי מהסטרוקר ששניה לא יכלתי אפילו לשבת באוטו.

 

.

 

מפגש בלי נרגילה?!? אכזבה לדעתי.

מחכה בקוצר רוח למצפגש הבא.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

צודק צודק איך שכחתי

החתימה שונתה

המון תודה רז באמת שינוי ממש טוב

למי שלא הבין רז פינק אותי בזוג טוויטרים מדהימים של הרץ היי אנרג'י

טוויטרים באמת פצצה :)

 

בקשר לנרגילות

כמו תמיד היא הייתה באוטו אבל הפעם לא פתחתי בגלל שלא חשבתי שיהיה מי שיצטרף אליי

קרה כבר שעישנתי לבד במפגש פשוט וזה לא הכי כיף..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

×
×
  • תוכן חדש...