Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה FR לעומת קופרה החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה אתמול איביזה FR שנת 2005 שבמקור עם 150 כוח סוס

ברכב שלו מותקן צ'יפ של אבסולוט (לטענת המוכר) , פילטר , אגזוז סברינג , גאנטים מוגדלים של קופרה חדשה

איך אפשר לדעת אם אכן מותקן ציפ?

מה התוספת להספק עם השיפורים הנ"ל?

 

הרמז לצ'יפ: האצה בגלגול בהילוך שני ושלישי - מול הקליאו שלי - האיביזה מראה תאוצה חזקה יותר

 

 

ואם אפשר חוות דעת על הרכב בדגש על ביצועים , התנהגות , בלימה , תחזוקה , ונקודות תורפה????

 

כמו כן אשמח לדעת מה ההבדלים בינה לבין אחותה הקרבית - הקופרה החדשה

פרט לתוספת 30 כוח סוס שכמובן זניחה בשל התקנת הצי'פ

פורסם

קופרה לעומת FR - הן נראות כמעט אותו דבר, אבל לקופרה מתלים שונים (לא "רק" בולמים אלא כל הקונסטרוקציה), הגה בכיול שונה וכמובן השיפור בהספק. התוצאה היא מכונית מהנה יותר לנהיגה באופן מורגש (ה-FR סתמית ביותר, הקופרה טובה)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עם מדובר באיביזה השחורה מנתניה עם הקסנון אז כל השיפורים נעשו בE&A

 

אכן האוטו מנתניה

 

מה שיפרו באוטו?

פורסם
קופרה לעומת FR - הן נראות כמעט אותו דבר, אבל לקופרה מתלים שונים (לא "רק" בולמים אלא כל הקונסטרוקציה), הגה בכיול שונה וכמובן השיפור בהספק. התוצאה היא מכונית מהנה יותר לנהיגה באופן מורגש (ה-FR סתמית ביותר, הקופרה טובה)

 

מסכים עם כל מילה.

אכן ה-FR סתמית, אחת המכוניות הכי משעממות ומאכזבות שאי פעם נהגתי עליהן.

פורסם
מה שציינת באוטו וגם הוריד ממיר עם אני זוכר נכון.

 

לא נראה לי שהורידו ממיר

אין רעש חזק של מכונית בלי ממיר

פורסם

נכון , כל תלוי במה שהנהג מחפש וכמה כסף יש לו..

וFR זאת תמורה מלאה לצעיר שיש לו תקציב למשפחתית 1.6 סתמית :)

לי היא נותנת הרגשה ספורטיבית במלוא המובן.. אותכם היא לא מרגשת כי אתה למשל נוהג על STI...שהיא כפול 2 בתקציב והוא נוהג על 172 שהיא יקרה יותר ב50% כמעט (אני מדבר על מחיר לחדשה)

 
 

 

 
 
פורסם
נכון , כל תלוי במה שהנהג מחפש וכמה כסף יש לו..

וFR זאת תמורה מלאה לצעיר שיש לו תקציב למשפחתית 1.6 סתמית :)

לי היא נותנת הרגשה ספורטיבית במלוא המובן.. אותכם היא לא מרגשת כי אתה למשל נוהג על STI...שהיא כפול 2 בתקציב והוא נוהג על 172 שהיא יקרה יותר ב50% כמעט (אני מדבר על מחיר לחדשה)

 

 

הסכמתי איתך כבר קודם :)

 

האיביזה לא ממש מבריקה בסעיפים כמו התנהגות, הגה ובלימה וחבל מאחר והמנוע חביב אך כל השאר המכלולים לא משתפים איתו פעולה.

פורסם
מה שציינת באוטו וגם הוריד ממיר עם אני זוכר נכון.

 

 

אתה יודע כמה בערך מוסיפים כל הממתקים האלו להספק?

ואיך זה שהוא נעלם לי בגלגול כל כך בקלות?! :roll:

פורסם
אתה יודע כמה בערך מוסיפים כל הממתקים האלו להספק?

ואיך זה שהוא נעלם לי בגלגול כל כך בקלות?! :roll:

 

 

בוא נגיד שהוא מוציא במצב הטוב 200 כוח...

בקשר לזה שהוא נעלם לך, זה לא בגלל הספק אלה בגלל במומנט.(טורבו חביבי)

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
בוא נגיד שהוא מוציא במצב הטוב 200 כוח...

בקשר לזה שהוא נעלם לך, זה לא בגלל הספק אלה בגלל במומנט.(טורבו חביבי)

 

בכל זאת האיביזה יותר כבדה , ולפי נתוני יצרן היא מאיצה 8.4 למאה (מקורית) לעומת הקליאו שמאיצה ב 7 שניות

צ'יפ פילטר ואגזוז מוסיפים כל כך הרבה ?

אפילו הקופרה החדשה שמגיעה עם 180 כוח סוס מאיצה לפי נתוני יצרן כמו הקליאו

 

יכול להיות שזה בגלל שלי יש 17" במקום 15" מקורי בקליאו?

פורסם

עוד פעם אתה לא מבין זה שהוא בורח לך מגלגל זה בגלל המומנט של הטורבו ולא קשור להספק.

ועם תעשה בכול מקרה יחס משקל כוח הוא היה יותר חזק...

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...