Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה נתפסה נוהגת אחרי בילוי עם רמת אלכוהול של 465 אתמול,(המותר 250?) לא החרימו את האוטו אבל כמובן אסרו עליה לנהוג, נלקח הרשיון וניתן לה רשיון זמני,ויש לה שיפוט מהיר ביום ראשון. (טוב שתפסו אותה, אז בלי הטפות....) עכשו לשאלה היותר מעניינת-מה העונש הצפוי, לנהגת לא חדשה, לא צעירה, שזו העברה הראשונה שלה?

פורסם

שנה וחצי פסילה בפועל ו- 1500 ש"ח קנס לערך... אם השופט/ת קמו על צד טוב באותו יום זה יכול קצת לנוע למטה... בשנים האחרונות מאוד מחמירים בנושא נהיגה בשיכרות.

פורסם

לפי הכותרת של הדיון הזה חשבתי שהיו כבר מרדפים.

בכל מקרה מדובר על קנס מאוד יפה וכמו שקודמי כתב שלילה של עד 24 חודשים.

שמעתי גם על אנשים שעשו עבודות שירות, אבל זה אנשים עם עבירות קודמות.

הצעה שלי - עו"ד ודחוף.

ואם היא תשאל "מה כבר עורך דין יכול להגיד שאני לא יכולה"

התשובה זה "הרבה"

הוא יכול למזער את הנזק.

בהצלחה.

 

עריכה: 465 אם אני לא טועה זה כפול מן המותר

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שתייה,נהיגה,משטרה ומה שביניהם.

מה שצריך להיות בינייהם זה פסיק !:idea:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
עד כמה465 נחשב גבוה יחסי?

 

גבוה,אבל לא בטירוף... מעל 250 זה ייחשב כבר כנהיגה בשיכרות. לא פעם נתפסו גם ערכים של 900 ויותר...

פורסם

תשמע, אני חייב להגיד את זה - אבל מגיע לה.

נהיגה ברמת אלכוהול שהיא פי 2 כמעט מהמותרת, זה מסוכן, גם לה וגם לעוברים בדרך.

 

שתלמד את הלקח - כששותים לא נוהגים!

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...