Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הרדיו דיסק Pilot PCR-B21


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו מדבקה.

כלומר סיני זול שמיוצר במזרח , מודבר עליו שם של חברה שפעם הייתה קיימת.

הבעיה הגדולה עם מכשירים כאלו זה שאתה לעולם לא יודע על מה אתה נופל.

יש כאלו שיעבדו 5 שנים ולא יקפצו , ויש כאלו שלמחרת ילכו ואתה תתזז את עצמך כל כמה זמן לתקן בחברה.

 

 

הוא עולה 500 ש"ח.

 

המחיר הזה קח את זה לפחות:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=380040

 

ובשביל 60 ש"ח יותר רוץ וקנה את זה :

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=479280

 

שניהם תומכי MP3 ושניהם כמה רמות יותר מהפיילוט.

פורסם

גבר, עם הייתי מחפש משהו לקנות תיהיה בטוח שלא הייתי הולך על זה.

זה פשוט מה שיש כרגע ברכב, ככה זה בא.

מה שאני רוצה לדעת זה איך המפרט הטכני שלו?

לא מעניין אותי כרגע אמין לא אמין. זה מה שיש.

 

תודה על העצות!

פורסם

איך המפרט הטכני?

איזה מפרט בדיוק??

קורא MP3, וזהו.

קרוסים? אקולייזרים? יציאות הגברה בעלות מתח גבוה? יציאה לסאב? מעבד 24BIT?

ממש לא...

×
×
  • תוכן חדש...