Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא פלא שהנשיא נמצא תחת כתב אישום..ושביחד איתו עוד 50 אחוז מחברי הכנסת והשרים.

לא פלא שאנחנו מפסידם במלחמות, הפשע גובר, אין ביטחון אישי אין דין ואין דיין בארץ.

נראה לי כי משנה לשנה המגדל המדהים שבנינו לנו פה מאבד את כוחו ונותרנו בצומת דרכים משמעותית שבה אם לא יבוא שינוי קיצוני, אנחנו, כחברה וכעם לא נוכל להמשיך ולשרוד.

כל ההקדמה האפוקליפטית ועוד בפורום רכב! למה?

אתמול בשעות אחה"צ אני בדרכי צפונה על כביש 2 ממחלף שמריהו מתפתח פקק ענק כתוצאה מתאונת דרכים ליד וינגייט.

בשפיים אני יורד לכביש הקטן שמקביל לכביש החוף עד יקום בנסיון "למזער נזקים".

הכביש למי שלא מכיר הינו בעל 2 נתיבים (אחד לכל כיון) עם פס הפרדה לבן! בין הנתיבים.

ברגע שהתנועה בכביש הזה נתקעה, הישראלי היפה פתח לו נתיב חדש, נגד כיון התנועה ועל פס לבן.

מדהים!!!! לא אחד או שתיים, כולם פתאום מעל החוק והחליטו שבמצב הקיים וגם כדי להרוויח כמה דקות זה מאוד הגיוני לעשות את המעשה. נשים, גברים, צעירים וזקנים כולם בחגיגה גדולה חוסמים את הנתיב הנגדי.

פשוט מזעזע! אני לא מעלה על דעתי משהו כזה בשום מקום בעולם (אולי מלבד בגדד אחרי מכונית תופת).

אין דרך ארץ, אין תרבות נהיגה מזעזע.

ביקום חברתי לכביש 2 בחזרה וגם שם נפתח נתיב של ממהרים על השוליים.

מה אגיד ומה אומר! איך אנחנו בדיוק מצפים מנבחרי הציבור שלנו לנהוג ביושר והגינות, שאנחנו פורעי חוק?

חבל, ממש חבל :cry:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש סדום ועמורה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

in the us you can dream of driving like that.x

dream

once agian guys we belong to africa not europe

wake up

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

היה לי הכבוד לעמוד בפקק המדובר. גם אני ניסיתי למזער נזקים ע"י עיקוף דרך כפר שמריהו ורשפון עד לגעש.

פשוט בושה וחרפה מה שהתרחש שם, בחלומות הפרועים ביותר שלי לא הייתי מעז לעקוף כמו שאנשים עקפו שם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
החלפת עם.

על פניו בלתי ריאלי, אבל כזכור לך, המשפט "אם תרצו אין זו אגדה" רשום על שמנו.

 

התכוונת ל"אם תרצו- אין, ואם יש, זו אגדה"...?

 

זה רשום על אחד ממקורבי.

dirty old man

need love too

פורסם

יש משהו אצל הישראלים שתמיד גורם לכולם להתלונן. נסעתם אי פעם בברזיל, ארגנטינה, מקסיקו, צ'ילה, איראן, עירק, סעודיה, דרום ארה"ב, לבנון, הודו, או בעוד הרבה מקומות? אם לא, אתם עדיין לא מבינים מה זה נהיגה רשלנית.

 

חאלס עם להתלונן כל היום. אני ראיתי במו עיני האמר אזרחי שעבר על יונדאי אקסנט בכוונה, רק כי הוא חתך אותו, ובתהליך הרג את הנהג ומי שנסע מאחורה. אתם מדברים על סכנות? שיט...

פורסם

יפה לדעת שאנחנו עומדים בשורה עם אחת עם מדינות מתקדמות, כמו איראן, לבנון או מקסיקו.

 

אתה יודע מה, באמת אין מה לדאוג. יש עוד לאן להדרדר. :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתור אחד שגר ביקום אין הרבה דברים שיותר מעצבנים אותי מאנשים שנוסעים בכביש שירות שלנו בשביל לעקוף את הפקק בכביש החוף, כן כן, גם אתה סולל יקר לא בסדר, הכביש הזה הוא כביש שירות של הקיבוץ שמשמש ליציאה מהקיבוץ לכביש החוף לכוון דרום. הוא לא שם כדי שחארות יעקפו את הפקק בכביש החוף,

 

גם כשאלה שחושבים שהזמן שלהן יותר יקר מהזמן של אלו שבכביש החוף לא הופכים את הנתיב השני לנתיב של ספ'תה ש'להם, טור המכוניות שמשתרך בכיוון הנגדי מסכן מאוד את הבאים מכוון הקיבוץ. הכביש האומלל הזה לא אמור להכיל כזו כמות של כלי רכב.

אני שמח שהתרבות הישראלית המגעילה חורה לך, רק תדע שזו בדיוק האוכלוסיה שעוקפת את הפקק בכביש החוף, אם אתה לא רואה את עצמך חלק ממנה - תמנע מהמנהג המגעיל של עקיפת הפקק.

 

אם זה לא מספיק - אותו סוג של אנשים מגיע כל בוקר בין 8:00 ל8:30 לכביש שירות בכיוון ההפוך ממנו אתה נסעת, החראות גורמים לנו, תושבי הקיבוץ לעבור את הקטע שבין חוות רונית לכיכר של שפיים בלא פחות מחצי שעה (!) ואם זה לא מספיק לא מעט מנסים לעקוף מהשוליים, לא רק שהם דופקים אותנו בפקק בכביש לא להם הם גם מ*יניים את אחותנו (מן הסתם כשאני שם זה יקרה על גופתי המתה, או יותר נכון - על גופתה של הA3 שלי).

אותו סוג של אנשים הוא זה שבבוקר הם נורא נורא ממהרים כי הם תקועים בפקק שהם בעצמם גורמים, איך הם עושים את זה? הם עוקפים את התנועה היחסית ערה בכביש החוף לכיוון דרום מהמפרץ אוטובוסים של רשפון ומפריעים לנתיב הימני, נוסעי הנתיב בולמים ו- וו'ואלה, הפקק שממנו הם ברחו למפרץ האוטובוסים - נולד.

 

אל תיקח את זה אישית, אני די בטוח שאתה לא שייך לאוכלוסיה הזאת רק אל תנסה להיות גנב ולהצטדק כי כולם סביבך רוצחים.

 

אגב - מנסיון, עקיפת הפקק בכביש השירות לא חוסכת יותר מדקה במקרה הטוב וכלום במקרה הפחות טוב (לא מעט פעמים יצא לי לחלוף על פני רכב בכניסה לקיבוץ (כשאני נכנס מכביש החוף) אחרי שראיתי אותו יורד לשפיים בטוח שהנה הוא דפק את הפקק, הוא לא יהיה הפראייר.

פורסם

חבר...

זה כביש ציבורי לכל דבר ועניין ואין שום מניעה חוקית או מוסרית להשתמש בו.

הוא אפילו לא נמצא בתחום הישוב שלך!

האם עולה על דעתך שאני אמנע ממך לעבור ברחוב בו אני מתגורר?

 

ואין קשר ולו הקטן ביותר בין הפרת חוק פרועה לשימוש לגיטימי בדרך ציבורית.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא הכל באשמת הנהגים. כשאתה שם חיה בכלוב, היא נעשית תוקפנית, וגם כשאתה שם נהג בפקק אחד גדול, ברוב שעות היום, בכל כביש בגוש דן - הוא נעשה תוקפן.

מצב התשתית בלתי נסבל לחלוטין. אלו לא רק האנשים שאשמים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא הכל באשמת הנהגים. כשאתה שם חיה בכלוב, היא נעשית תוקפנית, וגם כשאתה שם נהג בפקק אחד גדול, ברוב שעות היום, בכל כביש בגוש דן - הוא נעשה תוקפן.

מצב התשתית בלתי נסבל לחלוטין. אלו לא רק האנשים שאשמים.

 

אתה מחפש צידוקים לעבירות על החוק?

אצלי בבית הספר זה לא מתקבל. SORRY.

כולם מחפשים אשמים, את זה קל לעשות.

אולי הנהג הראשון שיחטוף כמה חודשים בכלא ירתיע את הבאים אחריו.

 

אין שום צידוק שבעולם מלבד מקרה חרום לא עלינו לנהוג כך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
חבר...

זה כביש ציבורי לכל דבר ועניין ואין שום מניעה חוקית או מוסרית להשתמש בו.

הוא אפילו לא נמצא בתחום הישוב שלך!

האם עולה על דעתך שאני אמנע ממך לעבור ברחוב בו אני מתגורר?

 

ואין קשר ולו הקטן ביותר בין הפרת חוק פרועה לשימוש לגיטימי בדרך ציבורית.

 

חלק לא מבוטל מכביש השירות עובר על שטחים פרטיים (בטאבו, אגב) של הקיבוץ, שאר הכביש הוא בשטחי המועצה האיזורית,

רוב הכביש נבנה מכספי המיסים של המועצה ושאר המימון הגיע מהקיבוץ.

 

אני לא מונע מאף אחד לעבור שם, ולא בבעלות על הכביש עסקינן

ברגע שאתה עוקף את הפקק מכביש השירות של הקיבוץ מבחינה מוסרית אתה לא שונה מאותם אנשים שעוקפים במפרץ האוטובוסים או כאלה שחותכים פניות עמוסות.

תחשוב על זה שניה ותראה שאני צודק.


×
×
  • תוכן חדש...