Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ידעתי שלקיבוצים יש קרקע "בטאבו" :roll: למיטב ידיעתי זאת קרקע של המדינה, קרי שקיבלתם במתנה! (וחלקכם אף הגדלתם עשות, בשינוי קרקע לצרכים מסחריים בניגוד לחוק וזה נכון לפחות לשכנים שלך בגעש ושפיים שקיבלו את הקרקע של כל תושבי מדינת ישראל לצרכי חקלאות ומתעשרים בניגוד לחוק ובזילותו על חשבונינו)

וגם אם לא זה שלסבא שלי הפקיעו אדמות ברחוב ויצמן ברעננה (העוקף הצפוני) לא נותן לי את הזכות למתוח ביקורת על תושבי כפר סבא שחוסמים לי את היציאה בבוקר מלב הפארק ולמנוע מהם לעבור ברעננה.

חבל שהבחנת המוסר שלך נוגעת לקניינך הפרטי ולא לטובת הכלל.

 

כן ראיתי את היבולים האחרונים של הקיבוצים מרשים מאוד,רדיאטורים מחומרים אורגניים לא מרוססים,כיסאות משרד עסיסיים,יש קיבוץ שאפילו הניב פארק מים עקב גשמי הברכה,באיזה שלב הפכנו לעם זבלה אתה שואל?!

 

זה לא רק בכביש,זה בהרבה מקומות,למילה קוראים "קומבינה",אותה קומבינה מתחילה בהטבה קטנה ,גוררת אחריה הרבה קומבינות גדולות ואז מתחילות הבעיות.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
gibsonlp - מצד שני אתה לא מסוגל להבחין בין ביצוע עבירת תנועה של מעבר על פס הפרדה רצוף/מעבר בדרך אסורה שהיא חמורה ונוגדת את החוק לבין אלו שמקצרים בדרך חוקית ולגיטימית.

האם העובדה שאני מקצר דרך רמה"ש ולא בוחר בכביש 4 לצורך נסיעה מרעננה לרמת גן, ויש בכך יצירת עומס לתושבי רמה"ש והרצליה האם גם זה פסול? האם במקומות אחרים בעולם לא בוחרים בדרכים חליפיות, בכבישים צרים בכדי לעקוף פקקי תנועה, התשובה לכך חד משמעית, כן! ואם היה המחוקק או תושבי המקום סבורים שאין הדבר ראוי או רצוי היו פועלים בכדי למנוע כניסה חוקית לאותם הלא רצויים (לדוגמא, אין כניסה בין 7-9) ואז, ורק אז הייתי נמנע מלנסוע באותה הדרך.

 

החרות האישית לבחור כל מסלול נסיעה בהיותו חוקי אין בה כדי להעיד על אופיו של אדם.

 

אני בהחלט מסוגל, חבל שאני נאלץ להשתמש באנלוגיות קצת קיצוניות כדי להסביר לך על מה אני מדבר,

מה שאתה אמרת (באנלוגיה קיצונית בכוונה) זה:

 

"הישראלים הם חארות, לא תאמינו מה קרה לי!

פרצתי לבית של מישהו בשביל לגנוב לו את הטלוויזיה וראיתי את השכן רוצח אותו, איזה חרא של בן אדם, ממש נורא!".

 

אם הפקק היה עד או קצת לפני מחלף יקום הייתי מסכים איתך - המעבר בכביש השירות היה אכן איכשהו מוצדק ובעצם העיקוף אתה היית מרוויח זמן ועל הדרך היית מקצר את העומס לאלו שבכביש החוף.

מכוון שהפקק היה עד ווינגיט המעשה שביצעת הינו אגואיסטי וחסר התחשבות באלו שכן נוסעים בפקק.

אני לא מתכוון להמשיך להתנצח איתך, זכותך לחשוב מה שאתה רוצה. חבל שהמוסריות שלך מתחילה רק בנסיעה על קו לבן.

פורסם

יש גם מדינות שבהן היו נותנים לך דו"ח ענק על השטויות האלו. זו הצורה היחידה לעשות שאנשים ינהגו כמו בני אדם. פאשיזם על הכביש. מי שמע אי פעם מישהו מתלונן על נהיגה בשוויץ? לא שמעתם, כי יש להם חוקים חד משמעיים, ואם עוברים עליהם, כל הבולבול עליכם!

פורסם
ארנון - אני לא אוהב את ההכללה שלך, אני מעולם לא חתכתי פקק או פניה, אני סולד מהתנהגות בהמתית שכזו.

גם אני לא. אז ?

שנינו (ואחרים) היוצאים מהכלל המעידים על הכלל.

 

אני חושב שאני יכול לקשור כמעט כל תהליך לא טוב שקורה כאן בשנים האחרונות לאפאטיה של "כולם" (סלח לי על ההכללה), ואני יכול לנמק את אותה אפאטיה ברצון הקולקטיבי "לא לצאת פראייר".

 

יש לך הסבר אחר למה שקורה כאן ? איך אתה מסביר שדברים שאך לפני 10 שנים לא עלו על הדעת, לא מזיזים היום לאיש ?

פורסם

-הסבר די פשוט

כשההנהגה של היום מחפשת "כאן ועכשיו אני ורק אני" ולא מעניין אותה מה יקרה מחר,(ואפשר לראות את זה בכל דבר:צבא,כלכלה,תשתיות,התנהלות ציבורית וכו'),זה מחלחל לישראלי הפשוט,אני ואתה.

 

מה אכפת לי ממך? אתה משלם לי? זה משפט המפתח של הישראלי היום.

הכסף עונה על הכל.

יש לך,אתה מלך העולם (וזה לא משנה אם זה כסף בשטרות או מזדה 3 מהליסינג עם תלוש שמן)

ולעזאזל כולם.

מחר יהיה בסדר.סמוך עלי.

 

זה מה שקורה היום ושרק התחיל בשנים האחרונות

ןזה משפיע על הכל.

הכל צריך להיות מהר עכשיו ומיד.

 

(רק לדוגמא

אתה רואה את עצמך גולש היום באינטרנט עם מודם 56?

אם המהירות קצת יורדת מתחת ל 80K אתה מתחיל למשוך שערות.)

פורסם
"הישראלים הם חארות, לא תאמינו מה קרה לי!

פרצתי לבית של מישהו בשביל לגנוב לו את הטלוויזיה וראיתי את השכן רוצח אותו, איזה חרא של בן אדם, ממש נורא!".

האנלוגיה הזאת איננה נכונה ושגויה מיסודה.

פריצה לבית של פלוני, במיוחד כשהדבר נעשה כדי לגנוב לו חפץ זה או אחר, הינה פשע. חד וחלק.

אתה משווה את הנסיעה על הכביש הצדדי לפשע, ולא כך הוא הדבר.

הכביש הזה איננו מוגבל לתנועתם של תושבי המקום בלבד, בין אם זה מוצא חן בעיניך ובין אם לאו.

תחיה עם זה. אף אחד מאיתנו לא עבר על החוק ובראייתי גם לא ביצעתי דבר לא מוסרי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
האנלוגיה הזאת איננה נכונה ושגויה מיסודה.

פריצה לבית של פלוני, במיוחד כשהדבר נעשה כדי לגנוב לו חפץ זה או אחר, הינה פשע. חד וחלק.

אתה משווה את הנסיעה על הכביש הצדדי לפשע, ולא כך הוא הדבר.

הכביש הזה איננו מוגבל לתנועתם של תושבי המקום בלבד, בין אם זה מוצא חן בעיניך ובין אם לאו.

תחיה עם זה. אף אחד מאיתנו לא עבר על החוק ובראייתי גם לא ביצעתי דבר לא מוסרי.

 

ידעתי שמישהו יקפוץ,

ברור לי שהאנלוגיה שלי לא מושלמת, התעלמתי לחלוטין מהפן הלא חוקי בגניבה בשביל להקצין, חבל שאתה לא מבין את זה.

 

אם אתה לא חושב שלגנוב פקק זה לא מוסרי אני מתבייש שאני חבר באותו פורום חובבי הרכב בו אתה חבר.

 

גם אני לא. אז ?

שנינו (ואחרים) היוצאים מהכלל המעידים על הכלל.

 

אני חושב שאני יכול לקשור כמעט כל תהליך לא טוב שקורה כאן בשנים האחרונות לאפאטיה של "כולם" (סלח לי על ההכללה), ואני יכול לנמק את אותה אפאטיה ברצון הקולקטיבי "לא לצאת פראייר".

 

יש לך הסבר אחר למה שקורה כאן ? איך אתה מסביר שדברים שאך לפני 10 שנים לא עלו על הדעת, לא מזיזים היום לאיש ?

 

אני מסכים איתך ב100%.

פורסם

אנחנו מתווכחים פה על הטרמינולוגיה.

גניבת פקק, לדעתי, היא עקיפה על השוליים, עקיפה דרך הנתיב המוביל למפרץ שבו תחנת האוטובוס (כמו בדוגמה שנתת, וגם אני כמוך בז לתופעה הזאת) או עקיפה על פס לבן ופתיחת "נתיב" נוסף.

אתה סבור שנסיעה בכביש מקביל היא גניבת פקק. שוב, זכותך.

ההבדל הדק הוא שגניבת פקק כמו שאני רואה אותה היא עבירת תנועה (למעט המקרה עם תחנת האוטובוס) בעוד המעשה שאותו אתה מתאר הוא לא.

 

נו, טוב. שאלה יהיו הבעיות שלנו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כשהגעתי לארץ לא הבנתי מה כל כך קשה בלשבת בפקק איזה שעה ולשמוע רדיו בנחת. אחרי כמה חודשים של ישיבה בפקק באוטובוס, התחלתי להסתכל טוב טוב מה קורה בכביש, ושמתי לב למשהו:

 

זה לא שהישראלי "חרא" (כדברכם) וחותך כי לא אכפת לו, אלא פשוט נמאס לו כל יום לשבת באותו פקק מחורבן, רק בגלל שהאידיוטים בממשלה לא מאשרים לבנות עוד נתיב או שניים, או שהסלילה לוקחת יותר מדי זמן. אתם יודעים מה הספקתי לעשות מאז שהתחילו את העבודות בווינגייט? שנתיים צבא, שנה מכינה, וסמסטר של תואר ראשון.

 

זה לא האנשים שהם זבל, זו התשתית שגורמת לאנשים לצאת מהכלים לגמרי אחרי כמה שנים. הבעיה היא שאחר כך זה מחלחל לילדים ואז זה הופך למולד.

פורסם
זה לא האנשים שהם זבל, זו התשתית שגורמת לאנשים לצאת מהכלים לגמרי אחרי כמה שנים. הבעיה היא שאחר כך זה מחלחל לילדים ואז זה הופך למולד.

אל תעשה לתושבים כאן הנחה. נכון שמרתיח להיות כל יום באותו הפקק, אבל כשאתה עוקף אותו על השוליים, כל דקה שתחסוך תחזור בריבית דריבית לאחרים שתקועים בפקק ולא נוהגים כמוך.

 

התנהגות של "אני ואפסי עוד" היא בלתי סוציאלית, אגואיסטית, ילדותית או כל סופרלטיב אחר שתרצה להצמיד לה. ולא מגיעה למי שנוהג כך שום סימפטיה. להיפך. יש פקק, כולם סובלים, אני אעקוף אותו מהשוליים ועל ה*** שלי אם האחרים יסבלו יותר בגלל זה.

 

ההתנהגות הזו, שהופכת בשנים האחרונות ללגיטימית יותר ויותר, אינה קבילה בשום תחום, ולאיש לא מגיעה הקלה.

 

אסור לעקוף על השוליים ולדפוק את האחרים. אסור להעלים מע"מ ולדפוק את מי שכן משלם. אסור לזרוק פסולת באתר לא מוסדר, ולחשוב שזה בסדר כי זרקת רק קצת. אסור לחסום לשניה חניה של נכה, כי רק ירדת להביא את הילד. אסור לקמבן לעצמך אישור בניה מחבר, למרות שזה מנוגד לנהלים. יש אינספור דוגמאות. כשכל אחד עושה מה שבא לו בלי להתחשב באחרים, זו אנרכיה. ואנו בהחלט בכיוון.

פורסם

זבל וחרא מזכירים לי את האמרה החקלאית הישנה אך תמיד טובה.

היהודים הם כמו זבל פרות שאשר הוא מפוזר בשטח (בעולם) הוא מדשן את האדמה ומרבה את היבולים, אך כאשר הוא מרוכז במקום קטן (בארץ) הוא תוסס ומסריח.

 

ושיעור קצר בעברית - זבל הוא זבל בהמות ומה שזורקיים לפח הוא אשפה

פורסם

כן, ידוע/מוסכם שפקקי תנועה הם המצאה ישראלית. לא קיימת תופעה מוזרה שכזו באף מדינה בעולם.

כדברי ארנון, אל תנסה לתת לעצמנו הנחות, גם הקביעה הבנאלית של הממסד הארור שהוא אם כל הבעיות, ממש לא תופסת.

מדובר על דרך ארץ, נימוסין והתחשבות (רציתי לכתוב אהבת, אבל אני לא נאיבי...) בזולת שאלו תכונות שחלק לא מבוטל מהאכלוסיה הישראלית, פשוט לא ניחן בה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זבל וחרא מזכירים לי את האמרה החקלאית הישנה אך תמיד טובה.

היהודים הם כמו זבל פרות שאשר הוא מפוזר בשטח (בעולם) הוא מדשן את האדמה ומרבה את היבולים, אך כאשר הוא מרוכז במקום קטן (בארץ) הוא תוסס ומסריח.

 

ושיעור קצר בעברית - זבל הוא זבל בהמות ומה שזורקיים לפח הוא אשפה

 

משפט מדהים. צריך לשים אותך בקופסא. עם חרא. של פרות.

 

 

גבירותי

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...