Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קורא בפורום באופן קבוע במשך כחודשיים :popcorn:.

מכיון שכל כך נהנתי ממנו ומהאכזבה שלי מפורומים אחרים...

הצטרפתי לפורום, בכוונה ללמוד ולהשכיל. אם היתי יכול להגיע למפגשים היתי אפילו תורם אבל...

טוב מספיק לבזבז את זמנכם. לכו תקראו משהוא מועיל!

פורסם
אני קורא בפורום באופן קבוע במשך כחודשיים :popcorn:.

מכיון שכל כך נהנתי ממנו ומהאכזבה שלי מפורומים אחרים...

הצטרפתי לפורום, בכוונה ללמוד ולהשכיל. אם היתי יכול להגיע למפגשים היתי אפילו תורם אבל...

טוב מספיק לבזבז את זמנכם. לכו תקראו משהוא מועיל!

 

 

עשית בשכל כשהצטרפת...

 

אני חושב :roll:

 

בעצם כבר לא בטוח :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

"ברוכים הבאים לבסיס הטירונות"

"אתה כבר לא תינוק אתה גיבור גיבור עם ב%@צים"

 

בקרוב תבין את מהות הפורום...

מכוניות ,נהיגה אחזקה,טיפולים אוף טופיק...

אתה תתחיל ב10-15 דקות ביום

ותעבור לשעה עד שעתיים

ואז תעבור להמון המון המון שעות בCF

 

אני אלעד ואני מכור :shock: !!!!!!!!!!!!

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

אם כן, לאור הביקוש הרב אני אספר קצת על עצמי.

אני אודיאופיל וCAR FREAK חובב.

הקטע של הCAR FREACK לצערי מתבטא ברכיבה מרובה על גלי האינטרנט וחלומות.

מכיוון שנולדתי בזמן מאוחר מדיי ויש לי עוד כמה חודשים לרשיון 4 למען האמת.

לא שזה יעזור במיוחד מכייון שאבא והאוטו הם זוג ואין סיכוי שאני מוציא אותו לדייט.

אני עובד כבר כמה זמן במטרה לקנות רכב בבוא הזמן (עוד 4 חודשים) ולכן מרבית הזמן מושקע בעבודה ובאינטרנט. בקטע של האודיופיל יש יותר התקדמות והידע שלי די רחב ומיושם במערכת בביתי.

לצערי אני גר בבאר-שבע ואין ביכולתי להגיע למפגשים של הפורום :mad: מה שמאוד הייתי רוצה לעשות.

לכן אני כאן ללמוד ולהעשיר את הידע שלי בכדי שכשהזמן יגיע ואני אוכל לשחק עם הילדים הגדולים. יהיה לי מה לספר ולהגיד.

מקווה שזה בסדר מבחינתכם,

DBD.

פורסם
אם כן, לאור הביקוש הרב אני אספר קצת על עצמי.

אני אודיאופיל וCAR FREAK חובב.

הקטע של הCAR FREACK לצערי מתבטא ברכיבה מרובה על גלי האינטרנט וחלומות.

מכיוון שנולדתי בזמן מאוחר מדיי ויש לי עוד כמה חודשים לרשיון 4 למען האמת.

לא שזה יעזור במיוחד מכייון שאבא והאוטו הם זוג ואין סיכוי שאני מוציא אותו לדייט.

אני עובד כבר כמה זמן במטרה לקנות רכב בבוא הזמן (עוד 4 חודשים) ולכן מרבית הזמן מושקע בעבודה ובאינטרנט. בקטע של האודיופיל יש יותר התקדמות והידע שלי די רחב ומיושם במערכת בביתי.

לצערי אני גר בבאר-שבע ואין ביכולתי להגיע למפגשים של הפורום :mad: מה שמאוד הייתי רוצה לעשות.

לכן אני כאן ללמוד ולהעשיר את הידע שלי בכדי שכשהזמן יגיע ואני אוכל לשחק עם הילדים הגדולים. יהיה לי מה לספר ולהגיד.

מקווה שזה בסדר מבחינתכם,

DBD.

 

 

 

נו טוף, זה בסדר

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

ברוך הבא.

 

אתה אכן תשכיל המון מהפורום. תראה המון הודעות על פיז'ו 106 רע לי, GTI ושמיטיאיי.

 

אבל בגדול, תלמד המון.

 

אז תתחיל לשנן לפני תחילת הלימודים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ראשית תודה ל E-S-L. :wink:

 

ושנית חשבתי, ואין לי שום כוונה לרוץ אחר ראלי , טוב לרוץ אולי (כושר טוב) אבל לקנות לא נראה לי. גם ג'י טי איאים וכאלה (חבל על הכסף).

WHATS THE POINT בלקנות מכונית ספורטיבית כשאני עוד לא יודע לנהוג.

נתחיל לנהוג ננסה ונראה מה מתאים ומה לא!

פורסם
ראשית תודה ל E-S-L. :wink:

 

ושנית חשבתי, ואין לי שום כוונה לרוץ אחר ראלי , טוב לרוץ אולי (כושר טוב) אבל לקנות לא נראה לי. גם ג'י טי איאים וכאלה (חבל על הכסף).

WHATS THE POINT בלקנות מכונית ספורטיבית כשאני עוד לא יודע לנהוג.

נתחיל לנהוג ננסה ונראה מה מתאים ומה לא!

 

אחלה גישה, אם אתה קורא כאן כבר מספיק זמן אתה בטח גם מכיר את הלך הרוח בפורום, אז בקיצור - תהנה!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...