Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

בתקווה שהת'רד הזה יסתיים מהר:

 

אני מכיר XSI עם טורבו, תבדוק מה יש לו... אם כן - אז זה בהחלט אפשרי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

בתקווה שהת'רד הזה יסתיים מהר:

 

אני מכיר XSI עם טורבו, תבדוק מה יש לו... אם כן - אז זה בהחלט אפשרי.

 

רוני

 

צר לי להאריך את העניין ;)

 

אבל אין בחיים שום סיבה .. וגם עם טורבו, שפיז'ו 106 XSI תיקח וולוו T4 בסגירות , לגבי פתיחות הכל אפשרי... אבל סגירות..

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

בתקווה שהת'רד הזה יסתיים מהר:

 

אני מכיר XSI עם טורבו, תבדוק מה יש לו... אם כן - אז זה בהחלט אפשרי.

 

רוני

 

צר לי להאריך את העניין ;)

 

אבל אין בחיים שום סיבה .. וגם עם טורבו, שפיז'ו 106 XSI תיקח וולוו T4 בסגירות , לגבי פתיחות הכל אפשרי... אבל סגירות..

 

רגע, 106 לא, ו-205 כן? (אני לא מדבר על שלך, למקרה שהתבלבלת)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

בתקווה שהת'רד הזה יסתיים מהר:

 

אני מכיר XSI עם טורבו, תבדוק מה יש לו... אם כן - אז זה בהחלט אפשרי.

 

רוני

 

צר לי להאריך את העניין ;)

 

אבל אין בחיים שום סיבה .. וגם עם טורבו, שפיז'ו 106 XSI תיקח וולוו T4 בסגירות , לגבי פתיחות הכל אפשרי... אבל סגירות..

 

רגע, 106 לא, ו-205 כן? (אני לא מדבר על שלך, למקרה שהתבלבלת)

 

רוני

 

בנמוכות בטוח ... בגבוהות אני עדיין בספק רב מאוד... הוולוו הוא אוטו שפשוט עף במהירויות גבוהות

פורסם
אם לא בוצע שינוי ביחסי העברה של ה-106 ולא משנה איזו

המהירות הסופית היא כ-200 קמ"ש אולי קצת יותר ולא משנה כמה היא חזקה יחסי העברה בגיר יגבילו אותה.

 

ברור, ברור... אבל מן הסתם, אם כן שופר ושונה הגיר (כמתבקש, בעקבות השתלת טורבו), אין סיבה שלא יותקן הילוך חמישי ארוך יותר, והיו דברים מעולם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

לדעתי אם שתי המכוניות לא משופרות אז ה-T4 תיקח בכל מקרה, כי היא פותחת בקצת פחות מ-8 שניות וסוגרת בסביבות 230.

 

בכל מקרה אפשר לבדוק...ואם תמצאו T4 רגילה תודיעו לי... כי אני מחפש בנרות בשביל לבדוק מולה בדיוק מה הצ'יפ שינה אצלי... T4 רגילה זאת הבדיקה הטובה ביותר בשבילי.

 

ולא ממש הבנתי למה התכוון זה שאמר שהוולוו עפה במהירויות גבוהות...

 

ינון.

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

לדעתי אם שתי המכוניות לא משופרות אז ה-T4 תיקח בכל מקרה, כי היא פותחת בקצת פחות מ-8 שניות וסוגרת בסביבות 230.

 

בכל מקרה אפשר לבדוק...ואם תמצאו T4 רגילה תודיעו לי... כי אני מחפש בנירות בשביל לבדוק מולה בדיוק מה הצ'יפ שינה אצלי... T4 רגילה זאת הבדיקה הטובה ביותר בשבילי.

 

ולא ממש הבנתי למה התכוון זה שאמר שהוולוו עפה במהירויות גבוהות...

 

ינון.

 

הוא התכוון שהאוטו ממשיך ליסוע חזק גם במהירויות גבוהות

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

לדעתי אם שתי המכוניות לא משופרות אז ה-T4 תיקח בכל מקרה, כי היא פותחת בקצת פחות מ-8 שניות וסוגרת בסביבות 230.

 

בכל מקרה אפשר לבדוק...ואם תמצאו T4 רגילה תודיעו לי... כי אני מחפש בנירות בשביל לבדוק מולה בדיוק מה הצ'יפ שינה אצלי... T4 רגילה זאת הבדיקה הטובה ביותר בשבילי.

 

ולא ממש הבנתי למה התכוון זה שאמר שהוולוו עפה במהירויות גבוהות...

 

ינון.

 

הוא התכוון שהאוטו ממשיך ליסוע חזק גם במהירויות גבוהות

 

אה... :)

ואני חשבתי שהוא התכוון שאין אחיזה או משהו... אבל בשביל זה יש ספויילר :)

באמת מהירויות גבוהות זה הכוח האמיתי של כל הקבוצה T4/T5/T6, בפתיחה יחסית לנתונים הן לא משהו ומפרפרות לא מעט, מגילגול אני לוקח WRX אפילו.

 

ינון.

פורסם

תודה על כול התשובות ...

לא הבנתי את התשובה הרראשונה ?

 

בקשר לוולו הוא אמר לי שהוא החליפה את צינורות הפליטה למשהו מנירוסטה ושינו משהו בטורבו יש לו ציפ' יש לו עוד כמה דברים אני לא זוכר את כולם

 

אגב איזה מנועים יש ל XSI ? ויש גם מנוע טורבו ?

פורסם
תודה על כול התשובות ...

לא הבנתי את התשובה הרראשונה ?

 

בקשר לוולו הוא אמר לי שהוא החליפה את צינורות הפליטה למשהו מנירוסטה ושינו משהו בטורבו יש לו ציפ' יש לו עוד כמה דברים אני לא זוכר את כולם

 

אגב איזה מנועים יש ל XSI ? ויש גם מנוע טורבו ?

 

אה ה-T4 משופרת גם עם צ'יפ וגם עם דאון פייפ מורחב מנירוסטה (השיפור הבא שלי...) ??? ואותה הוא לקח ???? נשמע לי מאוד מאוד מוזר... הוא צריך רקטות בשביל זה...

 

ינון.

פורסם
פג'ו 106 תהיה מהיר בסגירה הסופית שלה ובאיזה מהירות היא תסגור ביתחשב שזה מנוע 1.6 או 1.4 ?

 

השאלה נשאלת מכוון שבחור אחד החליט שהאוטו שלו ( 106 XSI ) לוקחת את האת הוולו T-4 בפתיחות ובסגירות :?:

 

אגב אני לא צד העניין זה פשוט מעניין אותי את אותו בחור שמאוד יתפאר במכונית שלו צודק ...

 

לדעתי אם שתי המכוניות לא משופרות אז ה-T4 תיקח בכל מקרה, כי היא פותחת בקצת פחות מ-8 שניות וסוגרת בסביבות 230.

 

בכל מקרה אפשר לבדוק...ואם תמצאו T4 רגילה תודיעו לי... כי אני מחפש בנירות בשביל לבדוק מולה בדיוק מה הצ'יפ שינה אצלי... T4 רגילה זאת הבדיקה הטובה ביותר בשבילי.

 

ולא ממש הבנתי למה התכוון זה שאמר שהוולוו עפה במהירויות גבוהות...

 

ינון.

 

הוא התכוון שהאוטו ממשיך ליסוע חזק גם במהירויות גבוהות

 

אה... :)

ואני חשבתי שהוא התכוון שאין אחיזה או משהו... אבל בשביל זה יש ספויילר :)

באמת מהירויות גבוהות זה הכוח האמיתי של כל הקבוצה T4/T5/T6, בפתיחה יחסית לנתונים הן לא משהו ומפרפרות לא מעט, מגילגול אני לוקח WRX אפילו.

 

ינון.

 

מפרפרת ביציאה (איזה ביטוי....) זה אחד הסממנים המובהקים למיתלה שלא מסוגל להתמודד עם הכח של המנוע.

אני משוכנע שזה "צ'ופר" שכל חובב הגה מחפש בנרות....

המנועים של וולוו על הכיפק בגרסאות ה- T הם חזקים מאד, אבל השלדה והתנהגות הרכב לא משהו.

בקיצור לא בדיוק משאת נפשם של חובבי הגה שמעריכים נהיגה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
מפרפרת ביציאה (איזה ביטוי....) זה אחד הסממנים המובהקים למיתלה שלא מסוגל להתמודד עם הכח של המנוע.

אני משוכנע שזה "צ'ופר" שכל חובב הגה מחפש בנרות....

המנועים של וולוו על הכיפק בגרסאות ה- T הם חזקים מאד, אבל השלדה והתנהגות הרכב לא משהו.

בקיצור לא בדיוק משאת נפשם של חובבי הגה שמעריכים נהיגה.

 

זה החסרון של הנעה קדמית והרבה כוח בכל מכונית שכזו ולא רק וולוו, אבל בשביל זה יש בקרת משיכה מאוד יעילה, למרות שההתערבות שלה מורגשת ומפריעה, זה מצויין בחורף למשל.

חוץ מזה אתה לא כל החיים לוחץ עד לריצפה מעמידה, אפשר ללחוץ עדין יותר ואז בתנועה ללחוץ יותר חזק ואז אין בעיה, רוב ההאצות בנהיגה הן ביניים כמו עקיפות ויציאות מסיבובים ולנהיגה ספורטיבית העובדה שרכב מפרפר בתחילת נסיעה חסרת משמעות, לעומת זאת הרבה כוח עם הנעה קדמית שמושכת אותך ביציאה מסיבוב עם דחיפה אדירה של 30-40 קג"מ מומנט זה דיי נחמד... (טווח המומנט בלי שיפורים של השלישיה החזקה T4/T5/T6)

 

ובטח שהרכב לא משאת נפשם של חובבי הגה... קודם כל הוא אוטומטי... ואחרי זה גדול וכבד ובמקרה של ה-T4 למשל בסיס גלגלים קטן עם אורך של 4.5 מטר יוצר סרחי עודף שלא מוסיפים להתנהגות השילדה... היא לא נועדה לספורטיביות אבל אפשר להנות איתה למרות זאת.

 

ינון.

פורסם

שאלה תגדירו לי מומנט ועם זה נכון שכול שאתה עולה בהילוכים המוננט יורד ?

 

שאני יבין למה בעצם בפול גז האוטו עף כולו אחורה ( אני מדבר על הוולוו ) ...

 

תודה לכולם וואלה אתם עוזרים לי להבין למה כול כך כיף לסוע בצורה ספורטיבית :):D:o


×
×
  • תוכן חדש...