Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה גיא :D

 

נראה שיש פה קצת שיח חרשים.

כולם אומרים פחות או יותר אותו הדבר. בסופו של דבר סימן השאלה היחיד שאולי נשאר למי שקורא את התרד הזה הוא כמה לחץ זה בעצם הרבה?

אף אחד פה לא ממש סתר בצורה מפורשת את דבריו של השני.

 

אז כמה זה הרבה?

אני אחיה עם הידיעה שעד 1 באר תוספת לחץ זה לא הרבה ו- 4 באר תוספת זה בודאות הרבה :D

 

לא נראה לי שיש טעם להמשיך לטחון את הנושא.

אלא אם לגיא יש עוד מה להוסיף על מה שכתב :wink:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, למיטב הבנתי, כולם מסכימים פה עם כולם לפחות על שני הקצוות האלו:

1. אם תשים משאבת דלק ווסת של טיל אפולו עם 500 באר, אז למחשב יהיה קשה מאוד לפצות על כמות הדלק העצומה והתערובת תהיה עשירה מדי.

2. בטווחי הלחץ המוכרים לבני התמותה בפורום (בארים בודדים) המערכת יודעת עדיין לפצות.

 

מה שנשאר לבדוק זה עד איזה לחץ יודעת המערכת לפצות, איפה נמצאת נקודת הגבול. וזה משתנה מרכב לרכב עקב תוכנה שונה ושינויים בסט אפ הפיזי של ציוד ההזרקה.

לדעתי, לאור סעיף 2 דלהלן - הנושא הוא בעל עניין אקדמי בלבד, למעט למי שמשום מה רוצה להציף את המנוע שלו בכוונה על ידי התקנת ווסת מוגזם בעליל.

 

תודה לכולם! הידע שלי במערכות הזרקה מודרניות בהחלט אינו נרחב והשכלתי מהדיון הזה!

פורסם

היי!!!

ראשית איתכם שוב לאחר שבועיים של התנזרות מאינטרנט .

פשוט מעביר את המעבדה לנצר סירני..

המאמר פשוט ועיניני אך לידיעה תיקון או בעצם הוספה קצרה -מזרקים מתחלקים גם למיתוג של פלוס מהמחשב ולא רק למיתוג מינוס.

הדבר נכון למספר כלי רכב קוריאנים ויפנים ומעט אמריקאים.

לגבי לחץ הדלק אז..בשנת 1994 ברכבי ספארי \אסטרו היתה בעיה בארץ של תערובת עניה מידי כתוצאה מאיכות הדלק-פועל יוצא של התופעה ולשם תיקון העינין הועלה לחץ ההזרקה על ידי סיבוב ווסת לחץ הדלק ועלית הלחץ.

 

נדמין לנו לשם ההפשטה ברז של מיים כאשר הלחץ נגיד 3 באר

נפתח את הברז לשניה-כאשר מתחת לברז יש דלי[הרי אנו חוסכים במים!!!]

כמות המים לא תיהיה זהה ..

לברז כאשר הלחץ 10 באר נפתח לשניה את הברז -הרי הכמות לא תיהיה זהה..

 

עכשו נקיש את המיקרה לווסת לחץ ברכב..מקווה שההפשטה ברורה ומביאה

סוף לדיון בשרשור הנוכחי...

 

להת איל

פורסם

יו ישי חמורי,

אין אפשרות שתעלה את זה כקובץ זיפ למען הדורות הבאים ולמען יאריכון ימיך?

קבל ח"ח, והמלצה להוסיף קישור למאמר שלך בהודעה הדביקה של מאמרים וטיפולים

בפורום זה.

 

כל הכבוד :p

 

עריכה: הוספתי קישור לפה בהודעה המדוברת. :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...