Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמיד אומרים-מי שניכווה בורתחים ניזהר בצוננים,וב.מ.וו למדה את הלקח הזה על בשרה.

לא תמיד ייצורה של מכונית על מוצדק כלכלית,וביהתחשב במצבה הכלכלי של ב.מ.וו ובהיצע הנוכחי שלה,כלל לא בטוח שיש לב.מ.וו צורך בכך.

לגבי מנועי טורבו-ב.מ.וו היתה מחולצות השימוש במגדש טורבו,עוד בתחילת שנות ה 70',עם ה 2002 טורבו שמנועה פיתח 170 כ"ס,ומאוחר יותר נעשה שימוש במנוע מוגדש גם ב.ב.מ.וו 745I,אך ב.מ.וו החליטה להתמקד בשיפור מנועיה האטמוספריים,והגיעה בהם לרמה גבוהה מאד.

השאלה היא האם מנוע הטורבו של ה 335הוא בבחינת אפיזודה חד פעמית או שמדובר בשינוי מגמה.

מעניין.

 

יותר מעניין היא העובדה שב M5 וב M6 אין מנוע טורבו .

מה שיכל להוסיף למכונית הזאת עוד הרבה סוסים ולעבור את ה 600 אפילו.

אבל אין על מה להתלונן , זה רכב כול כך מתקדם , אפילו אתה בעצמך קובע האם ליסוע על 400 כוח סוס או על 500 .....

 

ראיתי מבחן בין BMW M6 לבין דודג' וויפר וה M6 לקחה ובגדול

(היה גם באיזה סרט של המנחה של טופ גיר עם ה Z4M - ודודג' לקחה ממש במאית השנייה )

 

אני חושב שב.מ.וו מומחים בייצור מנועים וחווית הנהיגה במכוניות שלהם היא מעולם אחר - וזה מוביל אותי לעוד שאלה שרציתי לשאות אותכם - העיצוב .

לי נראה שכריס באנגל קצת הרס את ב.מ.וו .

אני חושב שהעיצובים של ב.מ.וו מרשימים מאוד אבל באיזשהוא מקום , M6 פחות יפה מפורשה 911 , ו M5 פחות יפה מהדור הקודם (לדעתי)

מה אתם אומרים על זה ?

 

(שוב אני חופר יותר מדיי והכול אבל שוב יש צורך לציין כי ב.מ.וו נמצאים ברווחים עצומים והם מוכרים מעל מיליון מכוניות בשנה - הרווח השנתי שלהם השנה אמור לעמוד על 4 מיליארד דולר -שזה משהו כמו מקום 3-2 בעולם בעניין הרווחים אחריי טויוטה ובקרב צמוד עם פורשה )

 

אבל שוב - העיצובים של המכוניות - מי אוהב ? מי לא אוהב ? ולמה ?

האם ב.מ.וו לא איבדה מהמוניטין שלה ? אני זוכר בסרטים של גימס בונד היו מכוניות ב.מ.וו - ואז הם היו נחשבות להכי הכי .

היום הרבה פחות מאז (לדעתי) - האם העיצוב השפיע ?

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המכוניות שלהם נראות מצויין, במיוחד הסדרה 5.

מצד שני ה-X3 והסדרה 7 פשוט מכוערים.

 

 

עוד משהו, תבין, זה לא חוכמה לייצר אלפי כוחות סוס (טוב, הגזמתי) ממנועי טורבו.

אבל זאת אומנות להוציא למעלה מ-100 כ"ס לליטר ממנוע אטמוספרי.

חוץ מזה, מנוע אטמוספרי הוא הרבה יותר טהור, עם תגובות יותר חדות ולינאריות.

 

גם אודי הבינו זאת עכשיו, תראה את אודי RS שלאורך שנים ייצרו מנועי טורבו ועכשיו עברו למנועים אטמוספרים.

גם מרצדס נוטשים בהדרגה את המגדשי-על/קומפרסור.

 

לדעתי צריך לעבור עכשיו לטכנולוגיה היברדית כתחליף לטורבו שנותן שפע מומנט בסל"ד נמוך (עם לאג).

מנועים היברדים נותנים את כל המומנט מסל"ד 0 (!) או שזה ככה רק בלקסוס GS...

פורסם
הבנתי .

 

המתחרה הישירה שלה היא מרצדס .

בתור יצרן - איזה לדעתכם יותר פופלרי/טוב/איכותי/מוצלח ?

 

(עד 2005 מרצדס עקפה תמיד את ב.מ.וו במכירות , מ 2005 ועד היום ב.מ.וו עקפה את מרצדס במכירות והרבה ברווחים ) מרצדס השקיעה זמן רב מידי והשקעה ניהולית וכספית אדירה בקרייזלר , במוו ניצלה את החולשה הזמנית הזו ועשתה מהפך , אבל עד אז כמעט כול המבחנים שהשוו מכוניות במוו מול מרצדס , מרצדס ניצחה כולל (אם אני לא טועה ) בהתנהגות כביש . אז לומר מה שאתה אומר זה לא שייך

 

כן אבל אנחנו בשנת 2007 כבר .

היום יש הרבה יותר מיליונרים , היום יש הרבה יותר אנשים שיכולים להרשות לעצם מכונית על מאשר פעם .

היום יש מלא מתעשרים חדשים היום יש מיליוניי אנשים שהם מיליונרים ! גם אז היו . הנקודה היא שמכונית על צריכה להיות עם שורשים של מכונית על . וזה אומר או חשיפה מתמדת למירוצים ו/או יצירה של מכוניות על כול הזמן , כמו שחן פרחי אמר הם כמעט פשטו את הרגל כך שהם לא יכלו לעשות המשך . ובשוק הזה קונים גם מוניטין ומוניטין מורכב גם ממסורת

למרצדס יש מסורת של מירוצים לבמוו פחות , אבל גם מרצדס לא סמכו על המסורת שלהם אלא השתמשו בקבוצת מקלארן שבנתה ותכננה את המכונית ונתנה לה את הגושפנקה של המירוצים

 

"גם הפרה הזו כבר נשחטה עם ה 335CI טווין טורבו החדשה"

 

בסדר ,זה דגם אחד , בכללי ב.מ.וו לא משתמשת במגדש - מה זה אומר על החברה ? האם זה טוב או רע ?

אם במוו הייתה רוצה היא הייתה יכולה להשתמש בסאובר , אבל לסאובר אין שם כמו למקלארן שכולם יודעים שהיה לה את מתכנן השלדות פטריק הייד

ולכן מרצדס כן ובמוו לא

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

דווקא בזמן האחרון היו שמועות ברשת על מכונית על (או אקזוטית במיוחד) שב.מ.וו

עובדת עליה. לא משהו "עממי" (כן,בטח..) כמו M6 אלא מתחרה לSLR, לאמבו, פרארי

ואסטון מרטין. כמו כן באחד הפרקים החדשים של הילוך חמישי סקרו מועדון מכוניות יחודי

שמציע לחבריו שותפות למכוניות על ולמכוניות אקזוטיות שונות, ועל אחד הלוחות במשרדי

החברה (לוח שבו מוזכרות המכוניות שצריך לרכוש) היה פתק עם השם "BMW Z10"-

שילמו מקדמה לרכב, כך שכנראה בזמן הקרוב יחסית נזכה לראות את הרכב המדובר.

1.8T 8)

פורסם
אם במוו הייתה רוצה היא הייתה יכולה להשתמש בסאובר , אבל לסאובר אין שם כמו למקלארן שכולם יודעים שהיה לה את מתכנן השלדות פטריק הייד

ולכן מרצדס כן ובמוו לא

בברכה יהודה

 

אני ממש לא מסכים איתך .

לב.מ.וו יש מכוניות טובות ממרצדס (לדעתי) וגם בשוק המכירות רואים את זה טוב מאוד , ב.מ.וו מוכרת יותר מכוניות ממרצדס , והרווחים של ב.מ.וו גדולים מהרווחים של מרצדס .

רמת הטכנולוגיה של ב.מ.וו הרבה יותר מתקדמת מזו של מרצדס .

 

יש רק שניי דברים שבהם מרצדס מעל ב.מ.וו

מכוניות על - מקלארן .

ואמינות - כן , מרצדס יותר אמינה מב.מ.וו (אני מדבר על מכוניות דור קודם , בעוד מכוניות מתוצרת מרצדס עברו מיליון +קילומטרים ב.מ.וו לא חצתה את קו ה 700 אלף )

 

מבחינת פאר , אין שום דבר שקרוב לרויס רויס גם לא מאייבך .

 

 

דווקא בזמן האחרון היו שמועות ברשת על מכונית על (או אקזוטית במיוחד) שב.מ.וו

עובדת עליה. לא משהו "עממי" (כן,בטח..) כמו M6 אלא מתחרה לSLR, לאמבו, פרארי

ואסטון מרטין. כמו כן באחד הפרקים החדשים של הילוך חמישי סקרו מועדון מכוניות יחודי

שמציע לחבריו שותפות למכוניות על ולמכוניות אקזוטיות שונות, ועל אחד הלוחות במשרדי

החברה (לוח שבו מוזכרות המכוניות שצריך לרכוש) היה פתק עם השם "BMW Z10"-

שילמו מקדמה לרכב, כך שכנראה בזמן הקרוב יחסית נזכה לראות את הרכב המדובר

 

אתה בטוח ? אם זה נכון זה פשוט יהיה גדול !

המקור אמין ? אתה יכול לפרסם אותו ?

פורסם

לדעתי אי אפשר לקרוא למכונית כמו SLR מכונית על.

 

הרי מכונית על "קלאסית" צריכה להיות עם מנוע V12 מרכזי אטמוספרי, תיבה ידנית והנעה אחורית, לא?

ה-SLR שומרת רק על אחת מהתכונות (הנעה אחורית).

פורסם
לדעתי אי אפשר לקרוא למכונית כמו SLR מכונית על.

 

הרי מכונית על "קלאסית" צריכה להיות עם מנוע V12 מרכזי אטמוספרי, תיבה ידנית והנעה אחורית, לא?

ה-SLR שומרת רק על אחת מהתכונות (הנעה אחורית).

 

אגב לרוב דגמיי ב.מ.וו יש הנעה אחורית - זה לדעתי + מאוד גדול .

הנעה אחורית היא הטובה ביותר , חבל שהיום רוב יצרניות הרכב מיצרות רכבים עם הנעה קדמית .

פורסם

הנעה קדמית עדיפה מבחינת צריכת דלק, אמינות ועלות ייצור. כל זה בגלל שיש צורך בפחות חלקים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש סיבה שמייצרים רכבים עם הנעה קדמית.

*נחסך הגל הינע לכן יש פחות משקל ויותר מרווח בתא נוסעים.

*התנהגות יותר בטוחה לרוב הנהגים- נטייה טבעית לתת היגוי.

*פחות עלויות וייצור פחותים.

פורסם
הנעה קדמית עדיפה מבחינת צריכת דלק, אמינות ועלות ייצור. כל זה בגלל שיש צורך בפחות חלקים.

 

ומבחינת ביצועים יש הבדל ?

פורסם

יש הבדל גדול.

הנעה קדמית מסוגלת לתרגם לכביש בד"כ עד 300 כ"ס בקו ישר ועד 250 כ"ס בסיבובים (המספרים הללו הם בערך).

 

הנעה אחורית יכולה לתרגם הרבה יותר כ"ס לכביש וההתנהגות שלה תהיה בד"כ הרבה יותר טובה.

פורסם
יש הבדל גדול.

הנעה קדמית מסוגלת לתרגם לכביש בד"כ עד 300 כ"ס בקו ישר ועד 250 כ"ס בסיבובים (המספרים הללו הם בערך).

 

הנעה אחורית יכולה לתרגם הרבה יותר כ"ס לכביש וההתנהגות שלה תהיה בד"כ הרבה יותר טובה.

 

תודה רבה .

רמת הידע שלכם מפתיעה אותי כול פעם מחדש .

פורסם

דווקא מכוניות ב.מ.וו נודעו לשימצה בשנות ה 70' ותחילת ה 80' בשל היתנהגות כביש בוגדנית ומסוכנת במיגבלות,בעיקר בשל שימוש במיתלה אחורי בעל זרועות חצי עוקבות,שאמנם היה קומפקטי יחסית במיבנהו,אך גרם לאיבוד אחיזה פיתאומי ומהיר,ובשילוב מנועים חזקים יחסית הפך אותן לדי מסוכנות בנהיגה.

לעומת יצרנים אחרים,ב.מ.וו לא ניכנעו ועברו להנעה קדמית,למרות שהנושא ניבחן די ברצינות ע"י החברה,אלא הימשיכו בעקשנות לפתח שילדות חדשות ומערכות מיתלים אחוריות מיתקדמות,עד שהביאו את היכולת הדינמית שלהן לרמה הגבוהה בה הן נימצאות כיום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ה Z8 לא נחשבת למכונית על?

 

לא היא לא , הביצועים שלה אוליי מאוד מרשימים אבל לא יכולים להתחרות עם למבורגיני מרצ'לנו למשל .

 

דבר שני היא לא בייצור סדרתי , אלה היה בשנת 99 וב 2003 דגם קונספט בלבד .

 

דווקא מכוניות ב.מ.וו נודעו לשימצה בשנות ה 70' ותחילת ה 80' בשל היתנהגות כביש בוגדנית ומסוכנת במיגבלות,בעיקר בשל שימוש במיתלה אחורי בעל זרועות חצי עוקבות,שאמנם היה קומפקטי יחסית במיבנהו,אך גרם לאיבוד אחיזה פיתאומי ומהיר,ובשילוב מנועים חזקים יחסית הפך אותן לדי מסוכנות בנהיגה.

לעומת יצרנים אחרים,ב.מ.וו לא ניכנעו ועברו להנעה קדמית,למרות שהנושא ניבחן די ברצינות ע"י החברה,אלא הימשיכו בעקשנות לפתח שילדות חדשות ומערכות מיתלים אחוריות מיתקדמות,עד שהביאו את היכולת הדינמית שלהן לרמה הגבוהה בה הן נימצאות כיום.

תודה רבה , כיף לקרוא כאן הודעות של אנשים !

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...