Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום, החל מאתמול התחילה הסיאט שלי (טולדו 1.6 בנזין ) למשוך הילוכים גם בנהיגה רגועה (מחליפה הילוך רק ב 4500 סל"ד !) בנוסף לא מופיעה תצוגת ההילוכים בלוח המכוונים.

 

מישהו מכיר את התקלה?

כמה זה יעלה?

אי אפשר לדעת פותחים ורואים!

 

מוסכניק / רופא שיניים

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לחבר סקנר ולקרוא תקלות .

 

בכל מקרה תנסה לאפס את הגיר לפי ההסבר הבא,מתג הנעה פתוח תלחץ על דוושת הגז עד הסוף(להרגיש את כפתור הקיק דאון)למשך -20 שניות ואז מיד להניע לבדוק.

 

תנסה ותעדכן.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון, האם הדבר רלוונטי גם לרכבי קונצרן פולקסווגן אחרים?

אני מדבר על האיפוס הזה של הגיר.

 

האם הוא גם בין היתר מוחק את קודי התקלות מהגיר?

פורסם

תודה רון, זה עבד מצויין!

 

בהתחלה התאכזבתי כי זה לא עבד מיד אבל לאחר מספר דקות של נסיעה האוטו חזר למוטב נורת ההילוכים נדלקה והחלפת ההילוכים חזרה ל 2500 סל"ד.

 

היום בבוקר הנעתי שוב והמצב עדיין תקין, אני מקווה שזה הסוף של הבעיה הזו.

 

הפורום הזה שווה את משקלו בזהב בזכות אנשים כמו רון ואחרים שבאמת יודעים על מה הם מדברים (בניגוד לרובנו).

כמה זה יעלה?

אי אפשר לדעת פותחים ורואים!

 

מוסכניק / רופא שיניים

  • ספונסר פורום
פורסם

אני שמח בשבילך שהבעיה חלפה לעת עתה אך היתה לה סיבה, ואני מזכיר לך שזה לא פותר אותך מקפיצה למוסך חיבור לסקנר ולראות מה המצב.

 

בהצלחה.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
רון, האם הדבר רלוונטי גם לרכבי קונצרן פולקסווגן אחרים?

אני מדבר על האיפוס הזה של הגיר.

 

האם הוא גם בין היתר מוחק את קודי התקלות מהגיר?

 

היי,

 

ראשית יש לציין שזה לא איפוס הגיר אלה מחיקה של תקלה אקראית (זמנית).

בגולף דור 4 המנגנון קצת יותר מתוחכם אנסה להסביר במספר מילים.

 

במידה ובהמהלך הנסיעה מחשב הגיר מזהה תקלוה אקראיות או במילים אחרות שלא חוזרות על-עצמן באופן קבוע, התקלה נמחקת באופן אוטומטי לאחר 1000 קילומטר או לאחר 20 שעות.

 

תודה רון, זה עבד מצויין!

 

בהתחלה התאכזבתי כי זה לא עבד מיד אבל לאחר מספר דקות של נסיעה האוטו חזר למוטב נורת ההילוכים נדלקה והחלפת ההילוכים חזרה ל 2500 סל"ד.

 

היום בבוקר הנעתי שוב והמצב עדיין תקין, אני מקווה שזה הסוף של הבעיה הזו.

 

הפורום הזה שווה את משקלו בזהב בזכות אנשים כמו רון ואחרים שבאמת יודעים על מה הם מדברים (בניגוד לרובנו).

 

במידה והתקלה לא מופיעה לאחר נסיעה של 24 דקות או 20 קילומטר אזי ייתכן שזו תקלה אקראית שנרשמה בזיכרון ונמחקה בתהליך שרון הסביר לך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...