Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lamborghini suv מראה עיניים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראת כמו גאיילרדו מוגבהת

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חוץ מזה תחשבו על זה כפורשה עם מנוע למבורגיני , ועם הסמל של למבו , סוף כול סוף אם אתה פלצן אתה צריך למבו ולא משהו פשוט כמו פורשה

בברכה יהודה

אי אפשר להשוות בין פורשה לבין למבורגיני.

פורשה בונה מכוניות ספורט, ופה ושם כמה דגמים של מכוניות על

למבו בונה רק מכוניות על.

פורשה CAREERA GT אוכלת כל סוג של למבו בלי מלח.אז

וגם שתדע מבחינת מנוע אני חושב שהמנוע של פורשה הוא מצוין על שלל דגמיו

פורסם
אי אפשר להשוות בין פורשה לבין למבורגיני. במקרה ולא קראת את הכתבה נאמר שם שזה הקאיין שתבנה פורשה עבור למבו וישימו שם את המנוע 10 צילינדרים של הלמבו

פורשה CAREERA GT אוכלת כל סוג של למבו בלי מלח.אזבדיוק מאז שפלקסווגן קנתה את למבו , ומאז שפורשה העלתה אחזקות במטרה לשלוט בפולקסווגן (היום היא בעלת המניות הכי גדולה שם)

וגם שתדע מבחינת מנוע אני חושב שהמנוע של פורשה הוא מצוין על שלל דגמיו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

סכ"ה מדובר בהימור (פרוע מאוד) איך יראה הג'יפ. בפועל עורכים לו מבחן דרכים בכיסוי של

קאיין (פלאטפורמה זהה כנראה).

 

למרות כל ההשמצות אני חושב שהרכב הבסופו של דבר יצא מדהים כמו כל דבר שלאמבו הוציאו

בשנים האחרונות, אז אל חשש.

 

לפי דעתי פרארי בסופו של דבר תאולץ להוציא ג'יפ כזה או אחר. יכול מאוד שהם עובדים על אחד

בזה הרגע (הרי זה לא שהם יכולים פשוט לשלוף שלדה ומכלולים מאחד המחסנים..:lol: ), אפשרות

נוספת בצד של פרארי זה להוציא גי'פ ראשון תחת מזארטי ולראות איך זה מתקדם.

1.8T 8)

פורסם

המרדף אחרי היורו המהיר - כדוגמת פורשה שהרוויחו המון כסף מכך שהתחילו לייצר ג'יפ לנובורישים (=מתעשרים חדשים) רוסים/ערבים/אמריקאים.

ברור שפרארי יוציאו ג'יפ. וגם בנטלי (משהו שיהיה מבוסס על טוארג) וגם רולס רויס. ואט אט העולם מידרדר אל התהום. :cry:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לכל מי שאומר שלמבורגיני מדרדרת- הם ייצרו טרקטורים הרבה לפני מכוניות העל..:wink:

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

כשנותנים לכם האמר- יותר מדי שטח, לא צריך כל כך הרבה. הוא גם רחב מדי לתל אביב.

כשנותינם לכם סופה- יותר מדי ספרטני, הפנים מתפרק.

כשנותנים לכם טאורג- יותר מדי טכנולוגיה, איפה הנשמה?

כשנותנים לכם פורסטר- לא מספיק טוב בשטח טכני.

כשנותנים לכם טוסון- הוא לא מספיק יפני.

 

הלמבו נראית טוב, ואני בעד!

חוצמזה, המימדים שהבאמפרים תופסים לאחרונה- הם סיבה מספיק טובה להגביה את כלי הרכב. וזה גם עוזר בחניות.

dirty old man

need love too

פורסם
שישאירו לאינפיניטי לעשות את הFX45... ולקרייזלר לעשות את ההאמר

קרייזלר לא מייצרים האמר, אלא GM

לדיימלר-קרייזלר יש בבעלותה את החברה JEEP, שהיא הסיבה שקוראים לג'יפים כמו שקוראים להם, ורכביה הם ממש לא רכבי שטח ב"כאילו".

פורסם

אני לא אהוב את ה-Look הזה.

 

דווקא ה-SUV הקודם היה נראה עוד איכשהו בסדר בעיניי. אולי בגלל שהוא היה דומה להאמר :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני מסכים עם מי שחושב שלמבורגיני ישווקו בעתיד SUV / רכב שטח, אך נכון להיום יש לקחת בחשבון את ההחלטה של למבורגיני להאט את קצב המכירות על מנת לשמור על האקסקלוסיביות (ראו לינק לעיל), דבר אשר בהחלט יכול להשפיע גם על ההחלטה על שיווק SUV.

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204183/lambo_to_slow_sales.html

פורסם

לפי דעתי הרכב הזה ממש יותר.

זה בכלל לא ניראה ג'יפ, , אלא גרסה גבוהה של הגראירדו או איך שלא קוראים לדגם הזה :|

מבולבלים? גם אנחנו.


×
×
  • תוכן חדש...