Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

היות ואין לי מושג בכל הנוגע לגיפים:

 

מחפש המלצה לחבר,גיפ עד 100 אלף ש"ח, הדרישות הם כאלה:

 

חובה:

יצרן יפני בלבד.

7 מקומות.

מזגן מפוצל ברכב(לפני\לאחור).

בגאג כמה שיותר גדול.

4 על 4 (קבוע או לא קבוע,לא משנה).

עד 100 אלף ש"ח.

 

לעניין השנתון: לא כ"כ חשוב

אודה על תשובתכם.

 

לילה טוב.

פורסם

מה לגבי איסוזו טרופר? טויוטה פור ראנאר?

מה לגבי ביצועים? מה הכי מומלץ,מה ייתן לי תמורה טובה לכסף?

 

אוסיף ואומר לדרישות:

גיר רגיל

בנזין-לא דיזל.

בנוגע לצריכת הדלק-אין משמעות .

 

תודה.

 

מה יכול להיכנס לכסף(100 אלף ש"ח), ובאילו שנתונים?

פורסם

הטראנו לא טוב בהרבה מהטרופר.

חפש פאג'רו, לאנד קרוזר פראדו יהיה קשה למצוא בתקציב הזה.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

פרדו אין ידני ובנזין בשנתונים נמוכים לא תמצא.

מוצובישי פג'רו לפי דעתי נכנס לך יפה לתקציב. אבל שוב בנזין קשה למצוא

לגבי הפור ראנרהוא לא מי יודע מה בשטח

פורסם

זה שהוא רוצה ג'יפ לא בהכרח אומר שהוא ייכנס איתו לשטח.

 

רוב הג'יפים לא נסעו בשטח יותר תובעני מאשר שביל חצץ בחנייה הלא סלולה של המרכז קניות.

פורסם
מה לגבי איסוזו טרופר? טויוטה פור ראנאר?

מה לגבי ביצועים? מה הכי מומלץ,מה ייתן לי תמורה טובה לכסף?

 

אוסיף ואומר לדרישות:

גיר רגיל

בנזין-לא דיזל.

בנוגע לצריכת הדלק-אין משמעות .

 

תודה.

 

מה יכול להיכנס לכסף(100 אלף ש"ח), ובאילו שנתונים?

 

אם הוא קונה פור ראנר שיוודא שוו הגרירה פעיל, וכי מחוברת אליה תחנת דלק ניידת. הפור ראנר מפלצת שטח מטורפת, אבל עושה כ1-6 בכביש. אם זה ג'יפ-מדרכות, כדאי לרדת מהרעיון. אם באמת עד כדי כך אין משמעות לצריכת הדלק, אז שיהיה בהצלחה כי הפור ראנר מהווה תמורה טובה ומהנה לכסף. (ומהשנתונים שיש בארץ, הוא עולה הרבה פחות מ100 אלף שקל)

פורסם

הפוראנר לא קשורה כי אין בה 7 מקומות, אין שורה שלישית וחוץ מזה בתקציב הזה חבל להתעקש על רכב ישן(יובא מ 94 עד 96) שזולל דלק.

לא חסרים פאג'רו V6 3000,אני לא בטוח עם מכרו ידני או לא.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לגבי קינג או פרדו בנזין תשכח מזה כי אין הרבה כאלה ואם יש אנשים דורשים 20K-30K מעל המחירון וזה הופך תמחיר ללא ראלי אתה תצטרך להתפשר על דיזל או להגדיל תתקציב.

ואם הררכב לא הולך לשמש אותך בשטח תקנה MPV או שמהו בסגנון יהיה יותר משתלם.

 

בהצלחה

פורסם

 

מחפש המלצה לחבר,גיפ עד 100 אלף ש"ח, הדרישות הם כאלה:

 

חובה:

יצרן יפני בלבד.

7 מקומות.

מזגן מפוצל ברכב(לפני\לאחור).

בגאג כמה שיותר גדול.

4 על 4 (קבוע או לא קבוע,לא משנה).

עד 100 אלף ש"ח.

 

לעניין השנתון: לא כ"כ חשוב

אודה על תשובתכם.

 

לילה טוב.

 

מיצובישי פאג'רו או איסוזו טרופר.

 

בנזין או דיזל - זה תלוי בקילומטראז', אני מנחש שהרכב ישמש כרכב שני במשפחה (ככה זה ברוב המקרים) כך שהקילומטראז' שלו יהיה יחסית נמוך, ובהחלט יש עדיפות לבנזין. אצלי הצ'רוקי הוא רכב משני במשפחה שעושה 12-15K בשנה, וזה משתלם עם כל היתרונות של מנוע בנזין. ג'יפים עם מנוע בנזין בדרך כלל עם קילומטראז' נמוך יותר משמעותית, הבעייה היא שפאג'רו וטרופר בנזין יש אחד על כל עשרה דיזל בערך. נדירים. צריך להתאמץ כדי למצוא.

בקיצור יש עוד הרבה מה להגיד על הנושא, ובדיוק על השאלה והתקציב שלך נכתבה בג'יפולוג הסקירה הזאת.

Jeepolog.com

פורסם
גיר רגיל

בנזין-לא דיזל.

בנוגע לצריכת הדלק-אין משמעות .

 

מה יכול להיכנס לכסף(100 אלף ש"ח), ובאילו שנתונים?

 

 

הדרישות הנוספות מסבכות את הבעייה. יש הרבה דיזלים ידניים, גם פאג'רו גם טרופר וגם טראנו (שהוא הנחות מהשלישייה הזאת ששלטה בשוק בסוף שנות ה90'). אבל בנזינים אין הרבה, ואילו שיש הגיעו כדגמים מפוארים ולכן כמעט כולם אוטומטיים. פאג'רו בנזין בכלל רובם קצרים ככה שזה לא מה שאתה מחפש. ההימור הכי טוב שלך, אם אתה מתעקש על יפאני, הוא טרופר בנזין, רכב חזק ומוצלח מאד.

Jeepolog.com

פורסם
בנזין או דיזל - זה תלוי בקילומטראז', אני מנחש שהרכב ישמש כרכב שני במשפחה (ככה זה ברוב המקרים) כך שהקילומטראז' שלו יהיה יחסית נמוך, ובהחלט יש עדיפות לבנזין.
במכונית בגודל הזה צריך קילומטראז' נמוך מאד כדי שבנזין ישתלם יותר מדיזל. ע"פ הרפורמה המתוכננת (שמתעכבת יותר מהצפוי), הדיזל עתיד להיות משתלם כבר מהק"מ הראשון.
×
×
  • תוכן חדש...