Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מומחה לרכבי שטח אבל שכן שלי מחליף כל חצי שנה רכב

והיה לו טראנו קצר בנזין הוא נהנה מאוד מהרכב בזכות היכולת שטח המעולה שלו

והאמינות שהרכב הפגין

 

לעומת זאת יש לו עכשיו פאז'רו קצר שנת 98 גם בנזין וגם מהרכב הזה הוא נהנה מאוד

אבל בזכות דבר שונה: כשהוא היה עם הטראנו הוא היה בהתלהבות של הטיולי ג'יפים

והיה הולך כל שבת וחוזר עם האוטו מלא בוץ לפעמים גם עם איזה מגן שנשבר וכ''ד

אבל עכשיו אחרי שהוא נרגע אבל הג'וק עוד לא עזב אותו

הוא נהנה יותר מהפאג'רו בגלל הנוחות שהוא מפגין בכביש וגם בזכות יכולת שטח טובה מאוד

אז לפי דעתי בגלל שצריך כאן רכב שהוא מתאים גם למשפחה ולא נטו לטיולים הפאגרו

יעשה עבודה טובה עם אמינות ששמעתי מכל אדם שרכש את הרכב הזה וגם יכולת שטח

מעולה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

המושבים האחוריים בטראנו והנוחות מאחורה לא טובה כל כך, יש לבדוק את זה טוב טוב עם מדובר בנסיעות ארוכות, אני כמעט בטוח שהפאג'רו טוב יותר בהובלת נוסעים.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
אל תיגע באיסוזו - אפילו לא בטלפטיה , חרא אוטו והמוסך שחיטה !

 

לא מוגזם קצת? טרופר בנזין יופי של אוטו. צא וחפש טרופר ופאג'רו בני כמעט 10 שנים, אני מבטיח לך שעל כל 5 טרופרים במצב טוב תתקשה למצוא פאג'רו אחד במצב טוב. הדיזל בדגמים החדשים יותר סבל מבעיות מהותיות, שנפתרו עם ריקול מזרקים (בלי להכנס לפרטים, וממילא אנחנו מדברים על בנזין).

 

מוסך? תבחר לבד מוסך- האוטו כבר לא באחריות, ולא צריך דוקטור לטרופרים בשביל לטפל בטרופר בנזין. החלקים דווקא לא מהיקרים - במיוחד בהשוואה לכלים יפניים אחרים שהם הרבה יותר יקרים לתחזוקה (שוב- שווה להשוות כמה עולה, לדוגמה סט טיימינג לפג'רו בנזין. תחזיקו חזק- 4000 ש"ח, רק חלקים, בלי עבודה)

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...