Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלנטרה לדורותיה ומנועיה ידועה כבעלת צריכת דלק גבוהה

וכאחד שנסע ב1.6 97 מספר פעמים לא מבוטל הייתי מעריך את הצריכה בבינעירוני על 1/9-1/10 , שזה דיי הרבה למכונית משפחתית בסגנון הנ"ל

פורסם

גם לי יצא להתקל בבעיות האלכוהוליזם של הרכב הנ"ל.

מעבר לזאת, לחבר טוב שלי יש אחת מהשנתון שציינת. הגיר האוטומטי שבק.

אני די בטוח שבמחיר שלה אפשר למצוא משהו שיתן תמורה טובה יותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יש לי כזאת 98 1.6.

אם אתה רוצה איזשהם פרטים עליה תשאל.

כשאני קניתי אותה ראיתי שביחס לשנתון ולמחירון היא נותנת את הכי הרבה תמורה בעבור כסף.

פורסם

דווקא שמעתי שהלנטרה יותר חסכונית מאחותה האקסנט ...אבל 1:9 בין עירוני זה שותה דולק...

מישהו יכול לדבר מניסיון??

פורסם

אני כבר 8 שנים על לנטרה אוטומטית (עוד כמה חודשים למנאייק! ב"ה עובר לידנית שנולדה במאה הנוכחית)

 

ומניסיון כ"כ רב אני יכול להגיד:

ב 100-120 K מומלץ לשפץ תיבה (עלות של כמה מאות בודדות), אחרת יתחילו צרות.

צריכת דלק: שלי עושה 1:10 בעיר וקצת פחות מחוץ לעיר. לא בדיוק חסכונית אך יש גרועות ממנה.

כבלי הצתה ופלאגים: הקפד להחליף בטיפולים ואל תתקמצן.

אל תצפה להתנהגות ספורטיבית חס וחלילה, אבל בסה"כ, 8 שנים- 0 תקלות לא צפויות (שיפוץ תיבה והחלפת מנוע היו יוזמה שלי)

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
מעוניין לדעת האם יונדאי לנטרה שנת 98 אוטומטית זה רכב אמין?

מה תצרוכת הדלק שלו?

יש לו בעיות מסוימות?

מנסיון עם 94 ,צריכת דלק ממוצעת 1/10 ,תיבות הולכות,אל תקנה עם תיבה מקורית,אם הוא לא החליף אתה תחליף וזה 4000 ש''ח

×
×
  • תוכן חדש...