Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים למאזדה 3 2L - שחזור - סוף סיפור


misterb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

במידה 205/50/17 .

עקב שילוב של ייאוש קל מהחיפוש + מצב קטסטרופי של הצמיגים + שיקולים אישיים - החלטתי לבקש החלפה של הצמיגים מחברת הליסינג ולקוות לטוב..

אז - קצין הרכב קצת היה בשוק ממצב הצמיגים אחרי 35K (וכל הארבעה יחד - כי הצלבתי ב-15K), אבל לא עשה הרבה רעש והוחלפו כל הארבעה ל FEDERAL SS595 - כ-2000 ש"ח לרביעיה. בנסיעה הבודדת שהספקתי לעשות עליהם - בכביש יבש, אין תלונות, אבל זה מוקדם מאד לומר משהו.

מה שכן - הם נראים מעולה, חתך ספורטיבי, ויש להם ביקורות משתמשים טובות באתרים בחו"ל.

אולי שווה להכניס אותם ל"רשימת המומלצים" מבחינת יחס עלות/תועלת. הם בטוח יותר טובים מהקומו 712 או KH11 לפי הביקורות ועולים בערך אותו דבר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה הבודדת שהספקתי לעשות עליהם - ...מוקדם מאד לומר משהו.

.

.

.

.

.

הם בטוח יותר טובים מהקומו 712 או KH11 לפי הביקורות ועולים בערך אותו דבר.

אתה חייב להיות יותר החלטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החליפו לך לצמיגים האלה אחרי תחנונים או שזה מה שהליסינג מביאים כסטנדרט לרכב הזה ?

 

אני שואל כי אי"ה זה רכב הליסינג הבא שלי.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה 205/50/17 .

עקב שילוב של ייאוש קל מהחיפוש + מצב קטסטרופי של הצמיגים + שיקולים אישיים - החלטתי לבקש החלפה של הצמיגים מחברת הליסינג ולקוות לטוב..

אז - קצין הרכב קצת היה בשוק ממצב הצמיגים אחרי 35K (וכל הארבעה יחד - כי הצלבתי ב-15K), אבל לא עשה הרבה רעש והוחלפו כל הארבעה ל FEDERAL SS595 - כ-2000 ש"ח לרביעיה. בנסיעה הבודדת שהספקתי לעשות עליהם - בכביש יבש, אין תלונות, אבל זה מוקדם מאד לומר משהו.

מה שכן - הם נראים מעולה, חתך ספורטיבי, ויש להם ביקורות משתמשים טובות באתרים בחו"ל.

אולי שווה להכניס אותם ל"רשימת המומלצים" מבחינת יחס עלות/תועלת. הם בטוח יותר טובים מהקומו 712 או KH11 לפי הביקורות ועולים בערך אותו דבר.

כנראה שאת הסט הבא תידרש לממן בעצמך, קח בחשבון שהליסינג נותן סט אחד לשלוש שנות שימוש סטנדרטיות (25-40 אלף ק"מ לשנה) :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב להיות יותר החלטי.

הכוונה הייתה לביקורות שקראתי עליהם בחו"ל, לא מהמלצה אישית. אמרתי שמהמעט שהספקתי להתרשם - הם נראים טוב, ולא רעים ביבש.

 

אני יודע שאת הסט הבא אני אממן לבד - התוכנית המקורית הייתה לממן כבר את הסט הזה..

והליסינג שמו אותם כברירת מחדל - אין הרבה אפשרויות זולות במידה הזאת - או זה או הקומו, או ההנקוק, כולם באותו טווח מחיר, אז אני מניח שזה תלוי בחברה שהם עובדים איתה. באופרייט זה מה שנותנים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו אחרי כמה נסיעות מאד תובעניות -

הצמיגים מפתיעים לטובה - רמת אחיזה שלדעתי לא נופלת מהפוטנזה (בסוף ימיהם, כי זה מה שאני זוכר), יש לי המון סיבובים קבועים שאני מכיר בדיוק מה הייתה המגבלה של הפוטנזות בהם - והפדרל לא פחות טובים בשום מקרה. ההבדלים שהרגשתי - אובדן האחיזה בפדרל הוא הרבה יותר הדרגתי - קודם יש "התראה קולית" (הפוטנזה כמעט ולא משמיעים צווחות בפניות - רק במקרים מאד מסויימים (שילוב של אספלט וטמפ')), ואז ההחלקה נעשית ברכות, בפוטנזה זה יותר חד ומפתיע.

אני מניח שזה אומר שהדופן של הפדרל קצת פחות עמידה בפניות..אבל אני לא בטוח שזו הסיבה. בכל מקרה - אני מאד נהנה מהם כרגע (הכל ביבש כמובן), ומקווה שלא יאכזבו ברטוב.

 

ככה נראו הפוטנזות לפני ההחלפה (והמקור):

DSCN0277.jpg

DSCN0280.jpg

bs_potenza_re040_ci2_l.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שעשית עבודה יפה על הצמיגים:mm_tongue .

מה שכן לפי אין שהם נראים אז יכול להיות שלא ממש הקפדת על לחץ אויר תקין בצמיגים.ואם כן הקפדת אז אני ממליץ לך למלא אויר בלחץ יותר גבוה ממה שהיצרן ממליץ.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפדתי על לחץ אויר, אני מניח שאתה מתכוון לשחיקה בכתפיים. אין הרבה מה לעשות - רוב הנסיעות שלי הן בכבישים המפותלים והמהנים של הצפון - וכשרוב הנסיעה הגלגלים בפנייה כזו או אחרת - הכתפיים תמיד יישחקו קודם, עודף לחץ אויר ייגרום לאחיזה פחותה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אל תשווה בכלל צמיג קוריאני לפוטנזה

דבר שני הפוטנזה אכן נחשב לצמיג קשה ומיכוון שלצמיג אין הרבה מרווח להתעוות יש איבוד אחיזה פתאומי יחסית.

לגבי הפוטנזה והפידרל תסתכל קודם כל על התמונות של הפוטנזה ותבין שזה לא שהפידרל לא רע אלא שהצמיג הקודם שלך היה שחוק לגמרי כולל דפנות מעוגלות (אם קראת לזה כתף שיהיה) אני בטוח שגם על רטוב הם היו מחליקים מסיבה אחת! הכתף\דופן\צד שחוקה לגמרי ויש מין קטע לא מחובר בין תעלת הניקוז של הצמיג לתעלה שמוציאה את המים כלפי חוץ

אם אתה אוהב לנסוע מהר הקפד על צמיג טוב שתכיר את אחיזתו

מקווה בשבילך שהפידרל לא יאכזבו אותך ברטוב למרות שאני די בטוח שהם כן

הכי חשוב סע בזהירות

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...