Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו אני יודע ששאלתי את השאלה הזו המון פעמים פשוט לא קיבלתי תשובה לשאלה אז אני יפתח נושא בקשר לזה.

אז ככה קיבלתי רישיון ב3 לספטמבר המלווה שלי היה אמור להיות עד ה4/12 בגלל שהחוק הישן התבטל אז אמור להיות לי מלווה חודשיים והיום את החודשיים האלה סימתי,ככה שנסעתי היום בלי מלווה כבר ועכשיו אני רואה שכבר הולכים לאשר חוק חדש ולהחזיר את תקופת הלווי ל3 חודשים האם זה יכלול אותי האם אני יצטרך עוד חודש מלווה?

ואם אני יכול להגיע למשרד הרישוי ולבקש מהם להנפיק את הרישיון הקבוע שלי

פורסם

gilzz, הם לא יכולים להפעיל עליך מלווה של 6 חודשים, אבל הם יכולים להפעיל עליך 3 חודשים אך אני בספק שהם יעשו דבר כזה, כי להרבה אנשים פה נגמר המלווה ופתאום להחזיר להם את המלווה זה טירוף.

פורסם

למי שנגמר המלווה אי אפשר להחזיר אותו נקבע תאריך מסוים ברשיון שאמר שבX נגמר לך המלווה אז הוא נגמר.אבל אם היית בתקופה שקיימת עכשיו ולא חידשת את הרשיון תמשיך להיות ב3 חודשים מלווה,ומי שהחילף את הרשיון ונרשם לו 2 חודשי מלווה זה מה שיוחל עליו ובמקרה ויעבור בכנסת 6 חודשי מלווה אז רק מי שיוצא מאותו יום שיקבע יהיה לו 6 חודשי מלווה.

 

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

חברה, אין כזה דבר להחליף רשיון, לא אפשרי, ניסיתי.

 

לא אפשרי להוציא פלסטיק, גם לפי מה שהבנתי השתנתה תקופת ההמתנה עד קבלתו, עד עכשיו זה היה בסיום המלווה, עכשיו זה חודשיים מסיום המלווה, לפחות זה מה שהפקידה אמרה לי בטלפון.

ניסתי לפני זה להגיע למשרד' הרישוי על מנת להוציא פלסטיק, ושם בכלל אמרו לי שעדיין יש לי מלווה :) הפקידה המבוגרת לא האמינה שברחבי הקסם שנקרא אינטרנט ובאתר של משרד הרישוי כתוב שאני יכול נהוג. אפילו הוציאה לי תדפיס של הרשיון שלי, וגם עליו היה כתוב שאני לא יכול לנהוג עד סיום שלושת חודשי המלווה.

כל זה היה ביום חמישי, יכול להיות שזה השתנה והמערכות התעדכנו, שווה בדיקה.

פורסם
חברה, אין כזה דבר להחליף רשיון, לא אפשרי, ניסיתי.

 

לא אפשרי להוציא פלסטיק, גם לפי מה שהבנתי השתנתה תקופת ההמתנה עד קבלתו, עד עכשיו זה היה בסיום המלווה, עכשיו זה חודשיים מסיום המלווה, לפחות זה מה שהפקידה אמרה לי בטלפון.

ניסתי לפני זה להגיע למשרד' הרישוי על מנת להוציא פלסטיק, ושם בכלל אמרו לי שעדיין יש לי מלווה :) הפקידה המבוגרת לא האמינה שברחבי הקסם שנקרא אינטרנט ובאתר של משרד הרישוי כתוב שאני יכול נהוג. אפילו הוציאה לי תדפיס של הרשיון שלי, וגם עליו היה כתוב שאני לא יכול לנהוג עד סיום שלושת חודשי המלווה.

כל זה היה ביום חמישי, יכול להיות שזה השתנה והמערכות התעדכנו, שווה בדיקה.

בסדר מחר אני יסע לבדוק,נראה מה יהיה אני יחזור יעדכן

אני מקווה שאני יוכל לקבל את הפלסטיק או משהו שאני לא יקבל בחזרה את המלווה

אף אחד מהפורום פה לא לקח את הרישיון הקבוע שלו ממשרד הרישוי?.

פורסם

טוב אז ככה התקשרתי למשרד הרישוי ואמרו לי שהם שולחים תרישיון הקבוע תוך חודשיים עכשיו בגלל הבלאגן של החוקים החדשים.

×
×
  • תוכן חדש...