Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש ל"מעל המחירון"


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא מוריד מכבודה.

205 זה אוטו בעייתי בסיבובים.

עם 106 או 306 אתה זורם.

עם 205 אתה לפעמים צריך להלחם.

 

ב-106 תרים רגל מהגז בסיבוב, לא נעים אבל קל מאוד לתקן, יחסית.

ב-205 תרים רגל מהגז בסיבוב, זאת כנראה הרגל שתכנס ראשונה לקבר.

 

הכל יחסי.

911 מתחילת שנות השמונים היא האם המייסדת של תרבות עיצוב הרכבים על קירות ועמודים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהי מכונית ספורט "מסוכנת" ?
מיאטה עם TOE אחורי לא מכוון.

הרכב ייסתחרר בסיבוב יותר מהר ממה שאתה מסוגל למצמץ.

באופן כללי - כל רכב ששיחקו לו עם המיתלים בלי יותר מדי מושג או מחשבה הוא בעל פוטנציאל לאיזון גלגלים ע"י איי-תנועה ובודי-קיט של "גדר-הפרדה-רייסינג" ודומיהם.

 

מכוניות שנושכות במצבן המקורי הן באמת ה-911 הישנות וכמה מכוניות מעטות מאוד שהנטיה הטבעית שלהן היא להיגוי יתר, ולא - למיאטה אין נטייה טבעית להיגוי יתר אלא לתת היגוי, זה שאפשר להכניס אותה ע"י פרובוקציות להיגוי יתר זה עניין אחר.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...