Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש ל"מעל המחירון"


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בן,

המיאטה שלך לא יותר חזקה מהראלי שלי, אני אשמח להראות לך את זה.

הזנב של הראלי יוצא בפניות לא פחות מזנב המיאטה. מה הקשר לכוח ?! אתה חושב שבגלל כוח הזנב שלך יוצא החוצה ? אתה באמת חושב שאתה מוציא היגוי יתר באמצעות כוח ב140 קמ"ש ?!

דניאל, אני אצטט שוב את מה שרשמתי:

דניאל, האוטו מספיק חזק כדיי שכמעט כל סיבוב שתיקח - אם תיקח אותו לא נכון התחת יצא החוצה.

כמה סיבובים אתה כבר לוקח על המגבלות ב 140+?

עד 120 התחת של האוטו יוצא בקלילות יחסית. ב 100+ קמש הוא פשוט יוצא בקטנה וצריך לתקן. לא משהו מיוחד. ב 80 אם אתה לא עירני התחת יכול להתעופף תחת גז.

ועכשיו אני אסביר שוב:

אתה רשמת שכשהאוטו לא חזק מספיק, אין סיבה לדאגה.

אני רשמתי שכשלוקחים סיבוב על 140, אין דאגה, התחת לא יצא תחת כח. זה ברור. אבל כמה סיבובים אתה כבר לוקח על 140?

בסיבוב ממוצע על 80 קמש התחת בהחלט יצא תחת כח, ואם התיקון לא נכון אתה גם תעוף לצד השני. בהחלט כן בגלל הכח.

הזנב של הראלי יוצא בגלל משחקי משקל למיניהם. מיאטה משתמשת גם במשחקי משקל + בכח. אני מבטיח לך שהזנב של המיאטה יוצא יותר מהזנב של הראלי.

ודניאל, בחיית, לפני שאתה מתווכח, להזכיר לך שהיה לי את הרכב הזה שנתיים? ותשאל פה כמה אנשים שעלו איתי לרכב שהתחת של הראלי שלי בהחלט לא היה היה נוסע ישר רוב הזמן:).

 

TB - אני לא ממש בקיא בחומר של התאוצות אבל ניסיון חוזר וחוזר וחוזר של שחר מול ניב העלה ראלי שמשאירה את פנסיה האחוריים למיאטה דור 2...

קודם כל שחר ממש לא סטנדרטי. שחר השאיר גם אותך מאחורה, אז? הפער בין שחר לבין ניב היה קטן יותר מאשר הפער בינך (או כל ראלי אחרת סטנדרטית) לבין שחר.

ותשאל את שחר מה היה בינו לבין איזה מיאטה אחרת בתאוצות ביניים (70-140) בדרך חזרה מהדרום למרכז. בגלל זה אני כ"כ בטוח במה שאני אומר.

 

בקיצור הויכוח מיותר , המיאטה עדיפה!

לא בהכרח, לא תמיד. אם כי לדעתי כן.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל הוויכוח שלכם לגמרי מיותר;הבעייה היא שפשוט רבים(וטובים)לא מבינים את מהותה של המיאטה.

המיאטה היא בסך הכל המשך טיבעי של הרודסטרים הבריטיות של שנות ה 60' וה 70'.

היא לא מאד מהירה בשל הסיבה הפשוטה שרודסטר מהנה גם בלי להיות מהירה,בדיוק כמו ה MGB,שהיו לא מעט סופר מיני וקומפקטיות בתקופתה שהיו מהירות ממנה.

היפנים הממזרים האלו פשוט ייצרו מכונית שהיא קלאסיקה מיום היוולדה;מרכב קצר ופתוח,מיכללים מכניים "מישפחתיים" ופשוטים יחסית,הנעה אחורית ומוט הילוכים קצר,ונצרף לזה אמינות ואיכות ייצור יפנית,וכל שנישאר ליצרנים האירופאיים הוא לאכול את הכובע,בייחוד ליצרן כמו פיאט שהיתה לו ביד מכונית ספורט נהדרת ובעלת פוטנציאל כמו ה X1\9 שנתנו לה לגווע לאיטה בסדנת ברטונה.חבל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה יודע מה, אני לא מאלו שקופצים ואומרים שהאוטו שלהם הכי טוב, בטח שלא כשיש לי אוטו ששווה כמו משכורת חודשית, אבל היא שווה אחושרמוטה.

 

אני מסכים איתך שבמחיר של הראלי - אין לה שום מתחרות, גם לא במחיר כפול ממנה.

 

צוקי - תעשה לי מיאטה ראלי!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מבין למה אנשים מחשיבים את היגוי היתר לדבר כזה גדול, רוצים היגוי יתר בערימות?

כל חיפושיט תתן יותר היגוי יתר מראלי או מיאטה.

נו אז?

לא ברור.

 

המיאטה עגלה מבחינת כוח במצבה המקורי, אבל זה ממש לא מפריע לה להיות מכונית מהנה לנהיגה ובעיקר לנהיגת מומנטום.

שיפורי מיתלים וצמיגים אפילו מחדדים את הנקודה הזו עוד יותר, ובדר"כ שיוצא לי לעלות על מיאטה 1.6L זה משעשע אותי אפילו יותר (כי התאוצות עוד יותר עגלתיות).

 

למי שמציק לו שלמיאטה שלו אין מספיק כוח, אומר רק שיש מנהל אחד שבחתימה שלו מופיע קישור להודעה שיכולה לעזור לך :wink:.

מאוד.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי הכל טוב ויפה בעניין שיפור הכוח במיאטה, אבל לא צריך גם טורבו ביחד עם החלקים האלו?? :roll::lol:

 

היגוי ייתר בעיניי הוא עניין חשוב בגלל שזה הדבר הכי כיפיי שאני יכול לעשות ביומיום.

אין לנו מסלול ללכת אליו בשבתות וג'ימקאנות נערכות בד"כ אחת לחודשיים לפעמים אחת לחודש וקווי נסיעה בתוך העיר למשך שלוש פניות לא ממש עושה לי את זה..

אבל להחליק בכל פנייה אפשרית בהחלט מוסיף חן לחווית הנהיגה ...... ולאגו! :lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שהמגבלות שלה גבוהות יחסית לרכב רגיל, אדם שפוי מן השורה לא ינסה כלל להתגרזן עליה, ולכן לא יגיע למצב של החלקה איתה ממילא. איפה שרכב אחר עלול להחליק, המיאטה תישאר על הכביש. דווקא בגלל זה רכב בעל מגבלות אחיזה גבוהות יותר, שינהגו בו בכבוד, יהיה בטיחותי יותר. לדעתי לפחות. אתה לא חייב לקבל אותה.

 

אפ-אפ-אפ... תן לי לחדש לך. המגבלות של מיאטה סטנדרטית, ללא שיפורי אחיזה למיניהן, בכלל לא גבוהות יחסית לרכב "רגיל". לא ה-NB ולא ה-NC. תן לי מזדה 3 1.6 מול ה-NB ו-2.0 מול ה-NC ואני נדבק לך לזנב כשאתה נוהג בשתיהן. מאוד קל לאבד איתן אחיזה במהירות נמוכה, ולכן דווקא אדם "שפוי מן השורה" שקנה מיאטה, יכול לסבול מנחת זרועה. פשוט - במהירות נמוכה אנשים מרשים לעצמם יותר.

 

ואם אינך מאמין לי שמיאטה לא נהנית מאחיזה עדיפה על פני משפחתית "מתנהגת", כדאי שתעשה סיבוב על ה-NC עם בקרת אחיזה מופעלת. אתה לא תאמין כמה בקלות תצליח לגרום לפעולה היסטרית של הבקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, לזנב של קונדסי אפשר להדבק גם עם פיאט פנדה.

 

אני בספק אם אתה תוכל להדבק למיאטה NB עם מזדה 1.6. אני מניח שמתי שהוא, אם תרצה לנסות את האתגר, נוכל לנסות את זה.

 

ובלי כל הבילבולי שכל:

 

נהג סטנדרטי לא צריך לחשוש מהמיאטה, אם לא לוקחים אותה לקצה, היא לא תנשך. אבא שלי, אמא שלי ואחי הגדול נהגו במיאטה לא פעם ולא פעמיים, בגשם וביבש ולא נתקלו במצב מפחיד אחד :!: אין פלא שזה אוטו נשים בארה"ב. רק שמתנהגים אליו יותר באלימות, ומנסים להגיע לקצוות, אז הרכב יכול לנשוך, ולנשוך כואב.

 

חברה, זריקה תחת ברקס או שינוי היגוי יש לכולן, בצורה כזו או אחרת, הבעיה היא מה קורה שיש היגוי יתר תחת גז, נהג לא מנוסה יעזוב את הגז - תגובה נהדרת לרכבי הנעה קדמית שהם מחליקים בתת היגוי תחת גז. במיאטה המשקל יעבור קדימה והזריקה תוחרף - חזרת לגז חזק? כמו שעושים בהנעה קידמית כדי לבטל היגוי יתר. הזנב יזרק עוד יותר.

 

פה הנקודה הרגישה של רכבי הנעה אחורית, זה הסיכון וזו הבעיה. אני זרקתי פעם תחת גז במהירות 90 קמ"ש. בטעות, רק בנס ובעזרת המון אימונים קודמים הצלחתי לתת היגוי נגדי מספק ולשלוט בזה. נגד לא מיומן יתרסק כמעט בביטחון.

 

באופן כללי מיאטות גם לא הרבה יותר חזקות מ 106 ראלי סטנדרטית. הראלי של שחר לקחה אותי, אבל היא משופרת, אני בטוח שהמיאטה של מוטי תקח אותו ;-)

 

אז שניהם רכבים מופלאים, שניהם מייצגים גישות שונות. בחיים קודמים ה 106 די קרצה לי, אחרי שהכרתי את קסם היגוי היתר תחת כוח זה כבר לא יחזור, אבל זה בשל אופי הנהיגה שלי.

 

רוני, אני אזכור לך את האתגר הנ"ל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , די .

 

אני מסכים עם כל מה שדני ( GSI16V ) רשם . הוא האבא של הצודק ( ושל ליאן הקטנה... )

 

קונדסון , תסלח לי אבל ההערה שלך לגבי מה הרכב שהוא נוהג פשוט מגעילה . מה זה משנה על מה הוא נוהג ? אם יש לו רכב טוב יותר אז מותר לו לתת ביקורת ואם לא אז אסור לו ?

 

אתה רוצה לדעת על מה הוא נוהג ? על פונטו . פונטו 55 מסריחה . מה לעשות והבחור צריך לפרנס משפחה , יש לו ילדה קטנה , משכנתא ועוד...

 

רק שבימים שאתה פינטזת על פונטו עם ממשבצות הוא נהג על אסטרה GSI16V מודרגת אם במנוע ואם בשלדה וחשב למכור , כי הוא מיצה... בין לבין היה בעלים של VR וכאלה... ( אתה יודע מה מצחיק ? הוא אחד שהתעסק עם המכוניות . לא זיין ת'מוח כמו חצי מהאנשים כאן . ותסלחו לי . או שלא . למי איכפת בעצם )

 

לא רק , מרוב שאתה אובססיבי לגבי המיאטה אפילו תקפת את ROY בשרשור אחר וטענת שישאיר לך את הבמוו והמיאטות וייקח לעצמו את ה205ים ואת ה 306ים...

 

בוא אני אזכיר לך , אותו השמוק הזה שקוראים לו ROY גדש באותם שנים כשהתניידת על פונטו על 306T16 . עכשיו יורד האסימון ? כרגע הוא משתיל מנוע M3 בתוך E36 קופה...

 

אבל מי הוא שייתן חוות דעת רעה על מיאטה או במוו ? הרי אתה מבין הכי טוב . הרי לך יש מיאטה !

 

תכניס לראש . אתה וכל בעלי המיאטות .

 

כולה מיאטה .

 

כולה מ-י-א-ט-ה .

 

רכב הנעה אחורית אבל עם מנוע חלוש . כן , חלוש .

 

דריפטים בתחת שלי .

 

אם אתם נהנים מלהקיף כיכרות על הילוך ראשון ב 7 אלף סל"ד שיבושם לכם . אבל להגיד שהמיאטה נותנת דריפטים ?

 

זה דומה לזיון שמותר לכם להכניס רק ת'כיפה ולהגיד , אני יאשה בן טובים "זיינתי" את כל העולם ואחותו .

 

המיאטה והקליאו יהיו ה 106 ראלי הבאים..

 

המיאטה לא אקזוטית ויש אותה כמו זבל על הכביש . יחסית לרכבי ספורט שנמכרים כמובן . כמו שתומר נתן בעיטה ל 106 וכולם "חיקו" אותו ורצו להיות תומר 106 ראלי , ככה כולם רוצים להיות מוטי מיאטה .

 

אבל תומר בזמנו , שיפר ת'אוטו ואז כולם רצו להיות תומר . מוטי כבר משהו שפעם היה מיאטה , היום כולם רוצים להיות מוטי .

 

בקיצור , יאללה לך הביתה מוטי...

 

אתם יודעים מה ההבדל בין תומר שכולם העריצו או מטוי שכולם מעריצים היום ? הם עשו . כן , עשו . הם לא השאירו את הרכב סטנדרטי . אנשים דיברו עליהם ועדיין מדברים . הם המודל . בטח שלא המיאטה הסטנדרטית או ה 106 הסטנדרטית .

 

ברור שתכחישו , אבל את מי זה מעניין ? השלב הראשון זה שלב ההכחשה . נראה מתי תתחילו להבין את האמת .

 

לא אומר שהמיאטה לא כייפית , ממש לא . אני נהנתי מהסיבוב הקטן שקיבלתי . אבל ההערצה המטורפת אליה ? בחייאת , ספרו לסבתא .

 

צאו מהסרט . לא 106 זה רכב מטורף , לא קליאו ובטח לא מיאטה .

 

רכבים ספורטיביים ותו לא . מסוכנים ? כלבת צ'יוואווה יותר מסוכנת . היא מוסגלת לאכול את הרישיונות ואז אתם בבעיה כששוטר יעצור אתכם לביקורת .

 

מצטער . אבל מישהו צריך להעיר אתכם ולהגיד לכם את האמת .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי הכל טוב ויפה בעניין שיפור הכוח במיאטה, אבל לא צריך גם טורבו ביחד עם החלקים האלו?? :roll::lol:
תוסיף עוד $2500 ואני מספק גם סעפת פליטה חדשה ויפיפיה מנירוסטה, מגדש חדש מצוין ודאון פייפ "3 חדש מנירוסטה גם כן, ואני לא מדבר על כל מיני קיטים מאפנים של איביי אלא על מוצרים ברמה גבוהה ביותר.

מי שרוצה להרכיב אי פעם מגדש על מיאטה מקבל פה דיל עצבני, תצטרך להוציא בארץ את אותו הסכום בערך כדי לקבל מוצר מקביל רק שאני מבטיח לך ששום מוצר לא ייתקרב ברמתו, בכל זאת מדובר בחלקים מבית היוצר של FM שהם בסה"כ חברת השיפורים המובילה בעולם להגדשת מיאטות.

:-P

 

על זמן שתצטרך לחכות למישהו שייצר לך את החלקים, הטרחה, העובדה שתצטרך להשאיר לבנאדם את האוטו לכמה זמן כדי שיוכל לייצר את החלקים, על אלו לא נתחיל לדבר...

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפ-אפ-אפ... תן לי לחדש לך. המגבלות של מיאטה סטנדרטית, ללא שיפורי אחיזה למיניהן, בכלל לא גבוהות יחסית לרכב "רגיל".
מסכים ברמה כלשהי, רק שאל לך להתעלם מעובדה ששיפורי אחיזה קלים ביותר על NA ו-NB (לא עבדתי בחיים על NC, לא מכיר) הופכים את הרכב למשהו הרבה יותר אוחז ולדעתי גם ליותר מהנה לנהיגה.

אני חושב שנהגת על המיאטה ז"ל של ניב בזמנו כדי להווכח באמיתות הדברים.

 

מוטי שמסכים עם יאשה על הרבה ממה שאמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאשה, אחרי שתנקה את הלשון מהשאריות :-P, אתה יכול בבקשה להגדיר לי מהי מכונית ספורט "מסוכנת" ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...