Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

עברתי טסט לפני שבוע וקיבלתי תמכונית של אבא... מזדה 323 סדן שנת

במכונית יש רדיו דיסק( לא ממש טוב אבל יש)

עכשיו יש לי תקציב של 600 שקל וברצוני לקנות הכל חוץ מהרדיו דיסק..

מה אתם מציעים לעשות איך לקנות ומה?

תודה וחג שמח

ד''א מצטער על ההודעה הקודמת.

פורסם

גבר מצטער לאכזב אותך אבל לא תמצא משהו איכותי בכסף הזה. אתה יכול לקנות מורל פולס אבל ללא מגבר זה חבל לפי דעתי כי לא תנצל אותם

פורסם

אז אני ישנה תשאלה קצת...

אתה יכול לרשום בבקשה מחיר שאתה חושב שאני יצטערך להשקיע בשביל זה?

אני מחפש משהו טוב מינוס לא משהו מיוחד...

מה שיש לי רמקולים באוטו מנענע לפני שנה ששומעים ממש גרוע..

תודה על העינות המהירה וחג שמח.

פורסם

בו תסביר לנו מה אתה רוצה לקבל מהמערכת?

אני חושב שתקנה קומפוננט טוב לא מורל פולס כי הם צריכים מגבר

תקנה קומפוננט שלו צורכים מגבר

ויש כאלו לא חסר יש את MAGNAT למשל יש להם רמקולים לא ראים גם ללא צורך במגבר

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אחלה... אני יסביר את עצמי.

אני אוהב לשמוע מוזיקה... כל הסוגים.

עכשיו אני לא רוצה משהו חזק מדי שיפוצץ את האוזניים אלא משהו סביר לא שאני ישים הכי גבוהה וישמע בינוני...

האיכות יותר חשובה .

אז בקיצור נאי מחפש משהו שישמר לאורך זמן שישמוע בו בעצומה סבירה ובאיכות טובה.

ועוד שאלה קטנה... אני גר באילת זה משפיע על אורך חיי הרמקולים בגלל החום?

כי הרקולים הקודמים שהיו לי( זולים ממש) נקרעו...

תודה רבה רבה וחג שמח לכולם!!

פורסם

רמקולים אחוריים תדגיש את הסגולים!! JVC

ה240 WATT רמקולים סוף סוף הדרך!!!

רק 240 שקל!.

 

ממליץ דורשים רק 50 WRMS.

בשאר שיישאר לך אפילו תוכל לקנות קומפוננט זול קדמי(לא זבל סיני,של MAGNAT למשל זה טוב מאוד.!)

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

שים אחוריים של קנווד 250 וואט עולים 300 בערך יפרקו לך את האוטו עם באס חזק

וקדימה שים איזה פיוניר 6 וחצי 140 וואט ב160 שקל וזהו אתה מסודר

פורסם

וואי!!

תודה רבה רבה!!!

עכשיו אני יעשה ככה...

קומפננט קידמי מגנט 5.25

ו2 רמקולים אחוריים של JVC 240 WATT

תודה וחג שמח!!!

פורסם

יש לי המלצה:

תעבוד קצת לפני הגיוס, תחסוך משכורת. ותלך להתקין מערכת כמו בן אדם.

:-D

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...