Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני פרומצ'נקו, עורך אחראי של מגזין "אוטו", יוזם עצומה להתפטרות שר התחבורה!

כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את פרטיכם: שם מלא, מספר תעודת זהות וכתובת.

יש לשלוח את הפרטים למייל [email protected] או בפקס 03-7329696 או דרך הדואר ת.ד 884 גבעתיים 53108

 

אני לא מכיר את דני, אבל אני מאמין שיש לו כוח לשנות כמה דברים, אז בואו כולנו נחתום ואולי איזה גלגל שיניים יזוז פה במדינה.

scan1.JPG

פורסם

עצומה חובבנית.

סליחה, זה הטיעון היחיד בעד התפטרות של השר? שהוא ישב ברכב כשהנהג שלו התפרע?

ומה עם העובדה ששר התחבורה עוסק בביטחון ולא בתחבורה?

בסיום המלחמה היה ראיון גדול באחד מעיתוני סוף השבוע עם הגנרל במיל. מופז ובו הוא לא מתבייש להגיד על המפגין במיל. פרץ משהו בסגנון - "מה פתאום נותנים תפקיד קריטי לבן אדם שאין לו נסיון בתחום ושלא רצה להתעסק בו".

את הציטוט הזה צריך לזרוק לו בפנים ולבקש ממנו להתפטר על רקע אי היכרותו עם תחום התחבורה, אי רצונו לעסוק בו, והזמן הרב שהוא מקדיש לביטחון במקום לתחבורה וזאת על רקע מאות הרוגים בשנה בכבישים.

 

חוץ מזה אני לא רואה בשום מקום התחייבות מפורשת של מגזין אוטו שלא לעשות שימוש מסחרי בפרטי החותמים. תודה, אני לא מעוניין שנציגי טלמרקטינג יתקשרו אלי הביתה ויציעו לי מנוי מפני שהזדהיתי כחובב רכב בחותמי על העצומה.

פורסם
עצומה חובבנית.

סליחה, זה הטיעון היחיד בעד התפטרות של השר? שהוא ישב ברכב כשהנהג שלו התפרע?

ומה עם העובדה ששר התחבורה עוסק בביטחון ולא בתחבורה?

בסיום המלחמה היה ראיון גדול באחד מעיתוני סוף השבוע עם הגנרל במיל. מופז ובו הוא לא מתבייש להגיד על המפגין במיל. פרץ משהו בסגנון - "מה פתאום נותנים תפקיד קריטי לבן אדם שאין לו נסיון בתחום ושלא רצה להתעסק בו".

את הציטוט הזה צריך לזרוק לו בפנים ולבקש ממנו להתפטר על רקע אי היכרותו עם תחום התחבורה, אי רצונו לעסוק בו, והזמן הרב שהוא מקדיש לביטחון במקום לתחבורה וזאת על רקע מאות הרוגים בשנה בכבישים.

 

חוץ מזה אני לא רואה בשום מקום התחייבות מפורשת של מגזין אוטו שלא לעשות שימוש מסחרי בפרטי החותמים. תודה, אני לא מעוניין שנציגי טלמרקטינג יתקשרו אלי הביתה ויציעו לי מנוי מפני שהזדהיתי כחובב רכב בחותמי על העצומה.

יצאת שרוך... :)

חתמתי. ודיר בלאק אם הם מציקים לי בטלפון.

פורסם
אישפוז, דני כתב טור שלם למה הוא צריך להתפטר.

הסיבה שלא העלתי אותו הוא זכויות יוצרים.

-אבל הוא רוצה שנחתום על ענין ההתפרעות. סלח לי, אבל דני זה מתנהג קצת בילדותיות. אם אינך מכיר אותו - אז מדוע אתה מאמין בו או ביכולתיו המופלאות לשנות דברים?
פורסם

כמה אופייני. עד שמישהו מחליט לקחת יוזמה רצינית ולהעיף את הנפל הזה מתיק התחבורה, יש לכם תלונות לגבי דברים אחרים.

אולי די?

אני מאמין שרובנו מעדיפים את מופז מחוץ לשלטונות משרד התחבורה, אז למה להתעסק בשטויות?

להקדיש דקה-שתיים מזמנכם, למשהו מאוד חשוב לדעתי, זה מה שיהרוג אתכם?

פורסם

כל הכבוד על היוזמה,יחד עם זאת אני מסכים עם אשפוז.

 

צריך להכין עצומה רצינית ומפורטת, עם כל הדברים שאשפוז ציין.

במקרה הזה אני אחתום בשמחה.

 

אבל בעצומה הקטנה,הלא מפורטת והקטנונית הזאת, לא נשיג כלום.

 

 

אם הפרטים שלנו יצורפו לעצומה גדולה ומפורטת, אני חותם כבר עכשיו.

 

יאללה, עפתי לאילת.

פורסם
אישפוז, דני כתב טור שלם למה הוא צריך להתפטר.

הסיבה שלא העלתי אותו הוא זכויות יוצרים.

על ה*ין זכויות יוצרים, אפשר לחשוב שאתה לא מוריד סרטים!?!

תעלה את הטור!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, אך אם יורשה לי לשאול - מי ימונה במקומו.

 

אני חושב שחובה להציע בעצומה שר שיש לו הבנה בתחום התחבורה. נכון שצריך שיהיה לטובתינו, אבל קודם כל שתהייה לו הכשרה.

פורסם
על ה*ין זכויות יוצרים, אפשר לחשוב שאתה לא מוריד סרטים!?!

תעלה את הטור!

עוד הודעה כזו ועל ה*ין יכולת הכתיבה שלך בפורום.

אם ביקשנו לא להפר זכויות יוצרים כאן, סימן שאנחנו לא מעוניינים שתצפצף על זה.

פורסם

חוץ מזה אני לא רואה בשום מקום התחייבות מפורשת של מגזין אוטו שלא לעשות שימוש מסחרי בפרטי החותמים. תודה, אני לא מעוניין שנציגי טלמרקטינג יתקשרו אלי הביתה ויציעו לי מנוי מפני שהזדהיתי כחובב רכב בחותמי על העצומה.

תעשה את מה שאני עושה תמיד...

שואל את הבחורה שמיתקשרת מה היא לובשת, ומה היא לובשת מיתחת...

ואז אני מתחיל להסביר לה מה אני עושה עם המידע החשוב שהיא נתנה לי...

כל זה בקול מיתנשף...

 

פעם אחת יצאה לי מזה פגישה... בכל שאר הפעמים לא היתקשרו יותר מאותה חברה...

בקיצור, רק טוב!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני מציע להשאיר את מופז במשרד התחבורה.

 

אם יפטרו אותו משם הוא עוד עלול להיות ראש ממשלה:screwy::bad-word::screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...