Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שמדובר באופנוע אני חושב שאנחנו חייבים לזכור את המקרה הזה ע"מ

להבין היכן בדיוק אנחנו חיים וכמה זולים חיי האדם יכולים להיות במדינה שלנו.

תקציר המקרה למי שלא מכיר:

 

בתאריך ה 11.11.02 נסע תומר על אופנועו מסוג RF600 בראשון לציון באזור רחובות זבוטינסקי הרצל.

שוטר בניידת שעמדה בקרבת מקום ראה כי תומר נוסע עם לוחית זיהוי מכוסה וכרז לו מספר פעמים

ע"מ שיעצור ,תומר לא עצר ולטענת השוטר עבר באור אדום למרות שלא ראה אותו מבצע את העברה בפועל

בשלב זה מחליט השוטר לבצע חסימה יזומה של התנועה בעזרת הניידת שלו , כאשר התקרב תומר

בין טורי המכוניות לקח השוטר החלטה מטומטמת שגורמת למוות של שני אנשים חפים מפשע,

הוא מרים קרש באורך 80 ס"מ וברוחב 50 ס"מ ומשליך (!!!) את הקרש לעבר רוכב האופנוע,

הקרש פוגע בראשו של תומר כתוצרה מכך מאבד תומר שליטה על אופנועו ומתרסק,

האופנוע ממשיך בתנועתו ( אם אני לא טועה נתקעה המצערת אבל הרבה דם זרם בכבישים מאז מוטו 188

ופוגע בשוטרת שעמדה בהמשך הכביש ע"מ לאבטח את המחסום.התוצאה תומר והשוטרת נהרגו.

כעת קצת עובדות : כל הנסיעה של תומר הייתה במהירות מנהלתית בלבד ובשום שלב ברצח הנ"ל

לא הראה סימנים של מצוקה או של מישהו במנוסה,חוקר מז"פ מצא שבבי עץ בקסדתו של

תומר והשוטר המעורב בפרשה הודה בהשלכת הקרש.

תוצאות משפטיות:חקירת מח"ש בנושא נסגרה מחוסר ראיות

משפחתו של תומר הגישה תביעה פלילית נגד השוטר ,תביעה שהתגלגתה על לדלתה

של דורית בייניש הנשיאה הטרייה שסתמה את הגולל על עשיית הצדק בפרשה זו.

מסקנות: אני אמנם הדיוט בעינייני משפט אבל התעדכנתי בפרשה הזו לאורך השנים

ומה שלי נותר לומר זה שמסתבר ששוטר יכול לעשות כמעט כל שטות העולה על רוחו

לרחוץ את כפיו בתואנה של אכיפת החוק ולצאת נקי.

ובנוסף רוכבי אופנועים כבדים בארץ הם כנראה פושעים מסוכנים כי בשום דרך אחרת

לא תיארתי לעצמי שכך תסתיים הפרשה הזו שהיא רשלנות פושעת במקרה הגרוע או רצח לדעתי!

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חייב לציין שמספר חודשים לאחר המקרה הייתי בדרכי חזרה לדירתי בתל אביב. שם ראיתי המון מכוניות משטרה נעמדות בצומת.

 

לאחר דקה וחצי הגיע קטנוע עם שני רוכבים שברח מניידות שרדפו אחריו. הקטנוע השתחל דרך הניידות שהמתינו לו ואחד השוטרים הרים מקל וזרק על האופנוען...

 

למזל האופנוען הוא החטיא.

 

כנראה שהשוטרים לא לומדים. לפי החלטת בית המשפט כנראה שבצדק. גם ככה סולחים על הכל.

פורסם

פשוט לקרוא ולבכות.

 

גם אני, בדיוק מצמרר של חודש אחרי המקרה הנ"ל (19-12-2002) מסתבך עם משטרה שקרנית ובתי משפט שרומסים את הראיות ברגל גסה, בושה למדינה,

 

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=6940

 

*עריכה* תודה למשטרה שלא הרגה אותי וזהו ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הכל נובע בגלל שאנשים טפשים, אם אנשים לא היו טפשים, הכל היה סביר.

 

אני לא מבין למה נותנים לאנשים טפשים נשק וסמכות, הרי הם טפשים, הם סכנה לציבור, לא הצלחתי להבין למה שוטר מהווה סכנה לציבור.

כשאני אומר שהמוח של אנשים טפשים מכובה, אני באמת מתכוון לזה, הם לא מצליחים לגבש מחשבה, הכל כבוי, תמיד תהיתי מה עובר לאנשים טפשים בראש במשך היום, סתם ככה כשהם הולכים עם עצמם ברחוב.

לא עובר להם כלום בראש! כי הם טפשים! והמוח מכובה!

ולמה לעזאזל אין סלקציה כשמדובר באנשים שהולכים להסתובב עם נשק, הרי צריך לנפות אנשים טפשים, אבל ככה זה כשטיפש צריך להחליט מי הולך לעבוד איתו, אז הוא חייב לבחור באדם טיפש אחר, אחרת ירגיש מאוים, זה טבעם של טפשים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני שונא אנשים טפשים.

פורסם

בזמנו עקבתי אחרי המקרה הזה מהשבוע שהוא התרחש, כשקראתי עליו ב"זמן מקומי" ברישון.

השוטר, קצין בדרגת פקד בזמנו אם איני טועה, נחשב כ"בעייתי" עקב פרשיות קודמות שלו.

עצוב שכך נסגר המקרה. עצוב לדעת כמה מערכת ה"צדק" שלנו היא אכן צודקת... :roll:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

עצוב ומקומם !

לא דמיינתי שככה תסתיים הפרשה.

תפנימו - זוהי סמכותו של שוטר וזכותו, לא להפעיל שיקול דעת ולעשות ככל העולה על רוחו ללא שום כללים או הגבלות.

זהו טיבה של מח"ש.

כך גלגלי הצדק בפעולה.

זהו היחס לרוכבי אופנועים בפרט, ואזרחים שעושים שימוש בכביש בכלל.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

קשה לעכל.

על הרבה דברים אנחנו מורידים את הראש ואומרים "חרא מדינה, אין מה לעשות".

אבל כשבעל שררה רוצח מישהו כי בא לו, מודה בכך, ולמרות זה אף אחד לא עושה כלום- רק בגלל שהוא שוטר- על זה כבר אי אפשר לעבור לסדר היום. לא שיש לי רעיונות פרודוקטיביים מה לעשות עם זה.

 

 

אסף.

פורסם

יניב המידע שכתבתי הוא סיכום של הכתבות בנושא שהופיעו במהלך השנים במוטו.

אני מאמין שאם מוטו לא היה מפרסם את המקרה וזועק על העוול שנעשה, ספורים האנשים

שהיו שומעים על המקרה.

פורסם
עצוב פשוט עצוב ......

המצב של המשטרה במדינה מדרדר מיום ליום.....

קצת טעית.

המשטרה הגיעה לשם לפני 4 שנים. מי שהכזיב הפעם היה בית המשפט.

 

אגב , הדיון הוא בבית המשפט העליון , בג"צ הינו אחד מתפקידיו. לא במקרה הנוכחי.

פורסם
יניב המידע שכתבתי הוא סיכום של הכתבות בנושא שהופיעו במהלך השנים במוטו.

ומה היה כתוב על הנימוקים שפירט השופט באשר לפסק הדין כמתחייב בכל משפט ?

או שמא את המידע הזה מוטו החליטו לא לפרסם ?

פורסם

הנימוקים הם שהראיות לא מספיקות עבור האישום של סיכון נוסעים בנתיב

תחבורה משהו על מצב נפשי של השוטר שפעל לא מתוך רצון לסכן או לפגוע... משהו מפגר בסגנון.

אני חש מתוך הנימה של הדברים שאתה כותב שמשהו נראה לך פה מגמתי בכתיבה של מוטו.

גם אם זה נכון ( אני לא רואה את זה כך בכלל , לאף אחד לא מגיע למות בגלל מספר מוסתר גם לא לפושע מסוכן)

אז הראיות במקרה הזה + הודאתו של השוטר פשוטות וברורות לכן תוצאת המקרה כל כך חמורה.

 

נ.ב

אם חשובה לך השפה הטכנית של פסק הדין אתה מוזמן לרכוש את מוטו האחרון.


×
×
  • תוכן חדש...