Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה אם אני עומד להיות קצת בוטה,

 

תגיד לי אופיר אתה שפוי ?

אם לא הבנת או שלא טרחת לקרוא לפני שאתה פולט שטויות, השוטר לא קיבל שום עונש

רק לי זה נשמע מוזר למרות שהוא הודה שזרק את הקרש ובבדיקה של חוקר משטרתי

נמצאו שבבי קרש נעוצים!!! בקסדתו של הרוכב , לא נמצא קשר בין זריקת הקרש לתאונה,

אולי אני דפוק אבל לי המסקנות במשפט הזה נשמעות קצת הזויות , אין לי טענה לשחיתות או משהו

אלא למערכת משפט שתעדיף מילה של שוטר תמיד גם אם התוצאות כל כך חמורות.

 

אם לא הבנת שאי אפשר לומר אמן על כל דבר שקורה כאן במדינה אולי באמת כדאי שתארוז ותעוף מפה!

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סליחה אם אני עומד להיות קצת בוטה,

 

תגיד לי אופיר אתה שפוי ?

אם לא הבנת או שלא טרחת לקרוא לפני שאתה פולט שטויות, השוטר לא קיבל שום עונש

רק לי זה נשמע מוזר למרות שהוא הודה שזרק את הקרש ובבדיקה של חוקר משטרתי

נמצאו שבבי קרש נעוצים!!! בקסדתו של הרוכב , לא נמצא קשר בין זריקת הקרש לתאונה,

אולי אני דפוק אבל לי המסקנות במשפט הזה נשמעות קצת הזויות , אין לי טענה לשחיתות או משהו

אלא למערכת משפט שתעדיף מילה של שוטר תמיד גם אם התוצאות כל כך חמורות.

 

אם לא הבנת שאי אפשר לומר אמן על כל דבר שקורה כאן במדינה אולי באמת כדאי שתארוז ותעוף מפה!

ראשית כל- תודה על המחמאות.

שנית-אתה קצת מבולבל,מערכת המשפט לא העדיפה מילה של שוטר. הרי השוטר עצמו הודה שהוא זרק את הקרש לא?

מערכת המשפט החליטה למרות הודעת השוטר שלא לענישו.

מי יודע? אולי היא הסתמכה בהחלטתה על ראיות או חוסר ראיות, או משהו מוזר שכזה. אין לי מושג.

 

אין לך טענה לשחיתות כדבריך אולם באותו משפט אתה טוען שמסקנות המשפט נשמעות קצת הזויות?

מה? השופט בסדר, רק שהוא פשוט היה על סמים?

אז תחזור לתחילתו של אותו משפט שלך, תשמיט את ה"אולי" ותגיע למסקנה בעצמך.

פורסם

אתה אמיתי?

אתה שוטר?

אתה פקיד בית משפט?

 

קראת את השרשור בכלל?

על זה שהבנאדם, סך הכל נסע עם לוחית מקופלת ואולי לא שם לב למחסום כי המכוניות שעמדו לפניו למשל הסתירו לו, או שלא היה מרוכז, או שפשוט לא חשב שהמחסום מתייחס אליו?

 

על זה מגיע לו למות!?@#

 

אם בטעות לא תשים לב לשוטר שלזר עלייך וקפץ לכביש ותמשיך בנסיעה, והשוטר יחליט כמו שנאמר כאן "להגדיל ראש" ויוריד עלייך טיל לאו, עדיין לדעתך הוא זכאי? כי אתה נסעת מהר?

 

שוטר הוא לא דיין, ודיין שנותן לו לגיטימציה להיות כזה, מן הראוי שגם הוא לא יהיה דיין!

 

בקשר ללקום ולעזוב מפה?

זאת לא הפעם הראשונה שכשמדברים על מערכת האכיפה (משטרה\בית-משפט) מגיעים למסקנה הזאת.

אז אולי הגיע הזמן להתחיל לארוז?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

:mm_cry: ממש נעלבתי.

 

קודם כל עברית קשה שפה השוטר כאן לא הודיע על כלום.

יפה אמרת שאין לך מושג , טרחת לקרוא את תחילת השרשור , מכיר את המקרה המדובר ? לא נראה לי.

המסקנות שלי כלל לא סותרות אף אחד לא שילם לשופטת כדי שתזכה את השוטר (כלומר אין כאן שחיתות )

פשוט מבעד לפילפולי פסק הדין מה שמתגלה בשפה פשוטה הוא שלמרות שכל העובדות מתועדות וברורות,

א. הקרש שפגע (באופן וודאי ) באופנוען לא גרם לתאונה , אלא מה סבתא שלי שתחיה גרמה לתאונה?

ב. מכיוון שהשוטר ביצע את השטות הזו במסגרת תפקידו ולכאורה על מנת לשמור על החוק ולהגן ( 2 הרוגים) על הסביבה הוא לא באמת התכוון לפגוע ברוכב אלא רק ללטף אותו ולכן מגיע לא פרס.

בו נעזוב רגע את המחמאות בצד , לך זה לא נראה מוזר ומעוות ?

פורסם
לפי מה שהבנתי, האופנוע היה קרוב מאוד למחסום (האופנוע המשיך ופגע בשוטרת שעמדה במחסום), כלומר, באיזה מהירות היה הרוכב כשפגע בו הקרש? מהירות זחילה לפני עצירה?

זה לא משנה.

נפילה מאופנוע גם במהירות אפס יכולה להוות פציעה אנושה או קטלנית.

שבירת מפרקת יכולה להגיע גם בנפילה במהירות דו ספרתית נמוכה, וכמוה גם נכות.

יש לי חבר שנהפך לנכה לאחר נפילה במהירות של 30 - 40 קמ"ש עם ציוד מגן מלא ואיכותי ביותר.

הוא חבר פורום פעיל ב"פולגז" למקרה שאתה לא מאמין ומעוניין לשוחח איתו.

הוא ישמח להראות לך את הצד שלו של המטבע.

 

 

ומי שמשחק באש צריך לקחת בחשבון שהוא עלול לקבל כוויה, גם אם היא נגרמת ע"י אידיוט.

משחק באש?

למה כשאני עולה על אופנוע כבד אוטומטית אני צריך להיחשב כמשחק באש?

 

אם ז הייתה זקנה על ווספה שעושה את אותו הדבר אף אחד לא היה טורח להרים קרש מהרצפה בשבילה, אבל מר גיבור-שוטר-אמיץ-גבר-גבר החליט שהוא-הוא זה שיתפוס את האופנוען ויהי מה.

 

ה"יהי מה" הזה הרג אותו ועוד שוטרת, שאני בטוח שלא הייתה בוחרת למות למען המטרה של לכידת אופנוען, שאולי אפילו באמת לא שם לב שהמחסום מיועד אליו.

 

-----------------------------------------------------------------------

 

אופנוען שרוצה לחיות מתחמק. לא בולם ולא עוצר. אתה תעצור - מישהו מאחור ייכנס בך. אופנוענים זזים הצידה.

אופנוען רואה פקק, מסתכל במראות, רואה רכבים מאחוריו - וזז הצידה. לבלום הוא לא הפתרון החכם במקרה כזה.

מה שייגמר בשפשוף בטמבון כשאתה על רכב ("אוי נכנסתי בך? לא שמתי לב...") יסתיים במקרה של האופנוען על הרצפה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

דווקא אני חושב שהבנתי דיי טוב את מה שניסית לומר:

 

מערכת המשפט בישראל אמינה וצודקת ולכן הדיון כאן מיותר.

אני גורס אחרת לגבי המקרה הנ"ל.

 

אז מה אתה אומר הבנתי או לא ?

פורסם

שמעו, לרדת על המשטרה ועל השוטרים זה יפה מאוד, תשחררו קיטור ותהנו לכם, למה לא.

 

אני ממש ממש לא מצדיק את התנהגות השוטר אבל דבר אחד שיהיה ברור פה ללא שום צל של ספק, אם תומר (זל") לא היה מסתיר את המספר, לא היה מתעלם מכריזת השוטרים ולא היה מנסה להתחמק ממחסום משטרתי, אף אחד לא היה נפגע.

זאת גם הסיבה (סביר להניח) שהשוטר לא נענש, יש פה מה שנקרא "רשלנות תורמת" של הצד השני.

בא ניקח תסריט אחר, אם השוטר היה פוגע באופנוען, שהיה מחליק ולא קורה לו כלום אבל האופנוע היה פוגע בשוטרת והורג אותה, יש למישהוא רעיון מי אשם במוות שלה?

יאללה, איפה כל הסטודנטים שנה א' למשפטים?

בקיצור, שני הצדדים חכמים גדולים כנראה לא היו מעולם וכנראה גם לא יהיו כבר לעולם.

כל מה שנשאר זה להצטער בצער המשפחות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אם תומר נעים נסע מהר מדי (והוא לא)

וגם אם הוא קיפל את המספר (וכנראה הוא כן)

וגם אם הוא התנהג כמו בנדיט, קילל, ירק, עשה פרצופים לשוטרים והשתולל (סתם, לא יודע מה כן הוא עשה)-

 

אף אחד מהדברים הללו לא גורר הוצאה להורג.

...

יש לי שאלה אליך אסף - נניח שנהג אופנוע נוסע כאשר ניידת אחריו קוראת לו לעצור, נהג האופנוע הזה עם לוחית מקופלת ולא עוצר במהלך נסיעתו ה"מנהלתית" הוא דורס ילד למוות.

 

האם היית ממליץ על הכנסתו לכלא להרבה שנים ?

האם היית ממליץ על עונש לשוטר שלא עצר את הנבל שביצע עברה ?

 

אני בהחלט לא בעד זריקת קרשים על נהגי אופנוע, ובטח לא בעד לקיחת חיים עבור שטויות, אבל אנא תחשוב על הצד השני שיש לנו 500 הרוגים בשנה בעיקר בגלל נהגים גרועים המסכנים את הסביבה, וחלק מהמאפיינים של אותם נהגים מסוכנים הינם :

א. כלי רכב כבדים (הן אופנועים כבדים והן רכבי "מרוצים"/"ג'יפים").

ב. הסתרת לוחיות רישוי.

ג. התעלמות מקריאות המשטרה במגאפון לעצור (שזה ממש נס רפואי)

 

בברכת חג שמח

פורסם
יש לי שאלה אליך אסף - נניח שנהג אופנוע נוסע כאשר ניידת אחריו קוראת לו לעצור, נהג האופנוע הזה עם לוחית מקופלת ולא עוצר במהלך נסיעתו ה"מנהלתית" הוא דורס ילד למוות.

 

האם היית ממליץ על הכנסתו לכלא להרבה שנים ? כן, וכמובן על שלילה לצמיתות. לאחר משפט.

האם היית ממליץ על עונש לשוטר שלא עצר את הנבל שביצע עברה ? לא. שוטר אמור לפתוח באש או לנקוט באמצעים דומים רק כאשר ברור לו שישנה סכנת חיים. במקרה הזה לא הייתה סכנת חיים ברורה, אלא אגו מנופח של המשטרה. על כמה תאונות בהן אופנוע כלשהו דרס הולך רגל שמעת בשנים באחרונות?

 

השאלות הללו ותגובתך הופכת כמעט את כל האופנוענים לרוצחים בפוטנציה , כמו בבדיחה על הגבר שהוא אנס בפוטנציה כי יש לו את הכלים הדרושים לכך.

 

נכון - יש חוליגנים (גם על 2 גלגלים וגם על 4) שראויים לעוף מהכביש FOR GOOD- אבל מכאן ועד קיטלוג כל אופנוען , גם אם לא נשמע להוראות המשטרה - כרוצח , הדרך ארוכה , ומסוכנת. מחר יכריזו גם על כל אלה שנוהגים במכוניות ספורט כעל סכנה לציבור, אח"כ על כל בעלי המכוניות בעלות מספר דלתות שונה מ-4 , גיר ידני וכו' וכו'...

 

כמו שכתבתי כבר בשרשור. משטרת ישראל מסוגלת עם האמצעים שישנם היום להגיע אל כל אחד הבייתה. תאמיני לי שאני לא מדבר באוויר. מז"פ ושאר המיכשור שיש מאפשרים זיהוי של כל אחד.

אופנוען שברח הוא לא מה שיגרום למדינת ישראל לעמוד מלכת.

 

השורה התחתונה - פעולתו של השוטר היא שהרגה שני אנשים. לא הבריחה האמיתית או מדומה של תומר נעים. אם השוטר לא נענש -זהו חוסר צדק משווע.

פורסם

וחלק מהמאפיינים של אותם נהגים מסוכנים הינם :

 

 

ב. הסתרת לוחיות רישוי.

 

 

 

בברכת חג שמח

נכון, באמת שמעתי שחלק ענק מהתאונות הקטלניות נגרם בשל מספר מכוסה.

 

דמגוגיה בגרוש.

 

לעמן האמת 95% מהמספרים המכוסים שייך לאופנועים. מספר המתים שנגרם בשניה מפגיעה של אופנוע (ואני לא מדבר על האופנוען עצמו) הוא בערך הרוג אחד וגם פה הגזמתי. כמה מסוכנים האופנוענים האלו...

 

לך לעבוד אצל חיים הכט

פורסם

שמר,

 

כרגיל, יש לנו נקודת מבט שונה על החיים והאמת, בזה כל היופי שבעניין :twisted: .

על דבר אחד שניינו לא חולקים לחלוטין, השוטר הזה שביצע את מה שביצע הוא אידיוט מושלם!

בכלל לא קשור מה האופנוען עשה, אפילו על האופנועבנק (זוכר?) אף אחד לא זרק קרשים, לא השליך לומים וגם לא פתח באש.

אבל, יש פה (כרגיל) נקודת מבט שונה שצריך לראות, כמו שציינתי, אם האופנוען היה ישר נענה לקריאת הכריזה כמו שאלפי אופנוענים אחרים ברחבי הארץ עושים מדי יום, אז המקסימום שהשירשור הזה היה מדבר עליו זה :"איזה משטרה חרה, שוב קיבלתי דו"ח" (שירשור מאת תומר נעים) ועוד 2 נשמות היו מסתובבות בסבבה ומתכננות את עתידן בחיים.

עד לפני חצי שנה הייתי אופנוען רק 20 שנה, מעולם לא היה לי עימות עם המשטרה ,קורה שעוצרים אותך ברור, אפילו זוכים לפעמים מהמשטרה ליחס של עבריין בפוטנציה , אבל במקסימום זה דו"ח ולא קרש לפנים או בלוק 10 לקסדה.

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באתר "פול גז" יש מאמר בשם 'הסוואה בתנועה'. כאשר יהיה לי מעט יותר זמן אעלה קישור למאמר.

 

המאמר פונה לאופנוענים ומסביר כיצד התנאים האובייקטיבים של רכיבה על כלי צר ביחס לשאר משתמשי הדרך למעשה 'מסווה' את האופנוע מעיני הנהגים (או כל עין אנושית, לצורך העניין).

המאמר מומלץ גם לנהגים שכן הוא מסביר מדוע נהגים נבהלים מהופעתו הפתאומית של אופנוע ומדוע נתפסת רכיבת אופנוע, במקרים רבים, כהשתוללות על הכביש. גם כשהיא אינה כזו.

 

 

ולענינינו,

לוחית מקופלת היא עבירה עליה משלמים בקנס ולא בסיכון פיסי כלשהו.

איני יודע אם תומר נעים ניסה להתחמק ביודעין מהמשטרה, אם הוא שמע כריזות (רבים רוכבים עם אטמים) או שלא הבין מה רוצים ממנו.

לוחית מקופלת היא לא סיבה מספיק טובה לסכן אותו.

 

* גם לי קרה, בעוונותי כי רבים, ששוטרים כרזו לי וסימנו לי לעצור מבלי ששמתי לב. הם פשוט המשיכו ליסוע לצדי עד ששמתי לב. יכול לקרות לכולם. (אפילו לא קיבלתי דו"ח; נתבקשתי לנהוג ביתר תשומת לב).

פורסם

האמת שנראה לי קצת מוזר שאופנוען לא שם לב למה שקורה מסביבו, מכיון שידוע שעל אופנוענים להיות הרבה יותר מרוכזים בנהיגה, בגלל זלזול נהגי המכוניות הישראלים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...