Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הבדל בין חוסר תשומת לב לאי שמיעה של מערכת כריזה כאשר אתה סגור בקסדה על אופנוע מרעיש ורעש רוח - בטח עם אטמי אזניים.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור.

אני לא מכיר בדיוק את המקרה של תומר. היו פה אנשים שטענו שהיה ממש מרדף והגירסה הזאת נראית לי קצת מוזרה מכיון שלפני מרדף שוטרים נוהגים לסמן לך לעצור ולא רק לכרוז בסבבה, בדיוק כמו ש GROY אמר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סבא שלי תמיד אמר לי איזה משפט שאימצתי:"מה ההבדל בין חכם לאדם חסר מזל?שהחכם דואג לא להכנס למצבים שחסר המזל לא מצליח לצאת מהם!"

וכל מילה נוספת מיותרת מבחינתי.

רק להגיד על שני המסכנים שהלכו, יהיא זכרם ברוך!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סבא שלי תמיד אמר לי איזה משפט שאימצתי:"מה ההבדל בין חכם לאדם חסר מזל?שהחכם דואג לא להכנס למצבים שחסר המזל לא מצליח לצאת מהם!"

וכל מילה נוספת מיותרת מבחינתי.

רק להגיד על שני המסכנים שהלכו, יהיא זכרם ברוך!

יניב

זה ההבדל בין חכם לפיקח..;) אבל לא נעמוד על זוטות כאילו בשעה מאוחרת כזו... :lol:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אולי אצלכם זה היה חכם ופיקח, אצלינו בקרקוב זה היה חכם וביש מזל :-D

 

יענו להראות ש"ביש מזל" זה בעצם פיקציה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
השאלות הללו ותגובתך הופכת כמעט את כל האופנוענים לרוצחים בפוטנציה , כמו בבדיחה על הגבר שהוא אנס בפוטנציה כי יש לו את הכלים הדרושים לכך.
בוא נשים את הדברים על השולחן :

א. "מסתירי הלוחיות" זו אומנות, לפעמים מקפלים, לפעמים רק שנים ספרה, לפעמים יש לוחית נוספת וכו' (ואם אתה לא יודע למה אני מתכוון אז אני מאוד מופתע)

ב. הכבישים זה מקום מסוכן, וכן יש כאלו שבדרך למותם לוקחים אחרים.

ג. אני מסכים ב - 100% שהשוטר עשה טעות, ואני מסכים ב - 95% שיש להעניש אותו (בסופו של דבר טיפשות הינה מחדל אבל לא אוטומטית סיבה לשים אנשים בכלא)

ד. לגבי "הכלים" לבצע את זה באונס :

- נניח שביתך בת ה - 12 הולכת בלילה לבד בחורשה ובחור זר ומגודל עם גומרטים בא אליה ושואל אותה "יש לך אש, בובה" האם הוא אנס בפוטנציה - בהחלט לא !

- האם דרגת הסיכון של בתך בשלב זה יותר גדולה, להערכתי האישית כן.

 

וזה מה שניסיתי להסביר, ישנו סיכוי סטטיסטי יותר גדול להאנס אם עולים על טרמפים או לחליפין מסתובבים בחורשות בלילה ופוגשים אנשים זרים.

 

יש סיכוי יותר גדול להיות מעורבים בתאונות דרכים אם לידך נוסעים אנשים עם רכבים כבדים, שלא מקשיבים למשטרה ומספרים מוסתרים... זה רק סיכוי/סבירות, אבל זה גורם משפיע.

 

מקווה שאתה לא נעלב שיש אנשים שיש להם דעה שונה משלך.

פורסם
ג. אני מסכים ב - 100% שהשוטר עשה טעות, ואני מסכים ב - 95% שיש להעניש אותו (בסופו של דבר טיפשות הינה מחדל אבל לא אוטומטית סיבה לשים אנשים בכלא)

ד. לגבי "הכלים" לבצע את זה באונס :

- נניח שביתך בת ה - 12 הולכת בלילה לבד בחורשה ובחור זר ומגודל עם גומרטים בא אליה ושואל אותה "יש לך אש, בובה" האם הוא אנס בפוטנציה - בהחלט לא !

ג. אם ככה, בוא נפטור מעונש את כל הנהגים הטיפשים שעושים תאונות מטמטום (יש כאלה, תאמין לי. פגשתי) . יותר מזה - בוא נשאיר במקום עבודתם את כל הרשלנים והטיפשים שטעו במקום עבודתם - את מי שתכנן את גשר המכביה , את הבניין של "ארמונות ורסאי" , את זה שהחליט לבצע את גשר מחלף שפירים ללא עמודי תמך , את מי שערבב סיליקון בחלב בתנובה , את זה שהשאיר מכשולים בכביש בכפ"ס וגרם בעקיפין למותם של 4 ועוד ועוד. למה להעניש על טיפשות ? בוא ניתן להם פרס עידוד !

ד. נתחיל בזה שביתי בת 11, יש לי עוד שנה לישון בשקט בלי סיפורי כיפה אדומה.

דבר שני - יצא המרצע מן השק. עבורך אדם על אופנוע כבד הינו בחור זר ומגודל עם גורמטים, או שווה ערך.

והרי עיקר החדשות : לא כל רוכבי האופנועים הינם עבריינים בפוטנציה. כמו שלא כל נהגי ההונדה הם ערסים צעירים , ולא כל הערבים רוצים להשמידנו , ולא כל הנשים זונות.

מסכים לחלוטין שיש טיפוסים שלא רק שלא צריכים להיות בעלי רשיון נהיגה, אלא אפילו לצאת ממעצר בית זה הרבה בשבילם. שיטפלו בהם פרטנית. אל תקיש מהתנהגות חלק מהרוכבים על כולם , בטח בלי שאתה מכיר אותם.

 

תומר נעים ז"ל פשע,ברח,סיכן,עבר על החוק? נניח לרגע שכן (ולפחות על פי מה שאני קראתי , זה לא היה ממש כך,אבל לצורך העניין נניח שכן). שהמשטרה תגיע אחר כבוד לביתו , תגיש נגדו כתב אישום,תחרים את האופנוע, תכניס אותו לכלא - או השד יודע.

אבל לא על שוטר להחליט אם הוא עוצר אדם בכביש תוך סיכון חייו. סיכון חיים של מישהו , גם אם הוא עבריין אמיתי - הוא רק על מנת למנוע פגיעה בחיים של אחרים - וזה בפירוש לא היה כאן.

פורסם

שמר היקר,

 

א. אני נהנה להתדיין עימך :)

ב. סיפורי כיפה אדומה הם רק סיפורים ומשלים, אבל לפעמים זה גם קורה במציאות.

ג. אכן כאשר ביתי הקטנה תהיה בת 12 מבחינתי כל גבר ביער עם גורמט הינו אנס בפוטנציה.

ועכשיו ביתר רצינות :

האם על כל טעות וטיפשות צריך אוטומטית לזרוק לכלא ?

נתן לך כמה דוגמאות נגדיות :

א. עידוד לבנות התנחלויות בגוש קטיף, השקענו 50 מיליארד בלבנות ועוד 10 מיליארד לפרק.

ב. ייבוש ביצת החולה והפיכתה שוב לביצה.

ג. תאונות בצה"ל ומבצעים צה"ליים כושלים (ולא חסרות דוגמאות).

ד. החלטת ועדת אגרנט ששרון לא יכול להיות שר ביטחון, אבל כן יכול להיות ראש ממשלה.

ה. יציאה מבלבנון בצורה של המלטות במטרה שלא ייפגעו חיילים.

ו. הורדת B12 מרמדיה.

וכך הלאה.

בקיצור, הרבה דברים הינם מתבררים כשגויים במבט לאחור (פרספקטיבה), אבל באותה נקודת הזמן אותו אדם לא התכוון לגרום נזק (אפילו רמדיה שהורידו את ה B12 לא בהכרח מטרתם היתה להרוג תינוקות)

 

לכן כוונתי הינה מידתיות, שלושת אלפים לפני הספירה היה "שן תחת שן, עין תחת עין", אבל הדת היהודית המציאה את "ערי המקלט" במטרה שאם בשוגג הרגת מישהו אחר (לדוגמא חטבת עצים ביער והגרזן שלך פגע באחר) תוכל להמלט ולאחוז בקרנות המזבח, על מנת שלא יוציאו אותך להורג.

 

כך גם כאן, אם בכל פעולה של כל בעל תפקיד עליו לחשוש כי ישלחו אותו לכלא אף אחד לא יצליח לתפקד.

 

האם אתה יודע שבחברה אמריקאית אם מצאת תקלה אתה מנסה להסתיר ולתקן בעצמך ובחברה יפנית אתה מדווח על התקלה, לעולם לא יפטרו אותך, אבל יבצעו את הסקת המסקנות איך לשפר את המנגנונים על מנת שתקלה זו לא תקרה שוב, זה מדהים שככה הם עובדים, אבל הם עובדים כך כי הם לא צריכים לחשוש שיענישו אותם על כל טעות.

---

ובנפרד לחלוטין מהגישה שלי על הענשה על טעויות, לא אני לא חושב שכל אופנוען "מסוקס" הינו אוטומטית מסוכן, אפילו הכרתי במילואים שלי בחור חמד שנהג באופנוע כבד ומעולם לא היתה לו תאונה, הוא לימד אותי את ההבדל בין "משתוללים" לבין אנשים סבירים שהאופנוע הינו כלי התחבורה שלהם והם נוהגים בו בזהירות.

אבל המקרה הנ"ל לא נשמע כמו איש מן היישוב ששוטר פשוט החליט לחסל אותו אלא צרוף גורמים וכן שוטר אדיוט.

 

בברכת חג שמח

פורסם

מצטער לשבור לך את הדיון עם שמר אבל מבעד להרבה מלל מיותר מה

שאתה בעצם אומר שבן אדם בוגר עם שיקול דעת ממוצע לא מבין שזריקת קרש על אופנוען בתנועה תגרור אסון וודאי.

לא מקובל ולא נשמע הגיוני,לדעתי השוטר היה מודע היטב למעשיו ולכן צריך לתת את הדין.

לא מדובר פה בחברה ארגון או מדינה אלא בפרט בודד שעשה טעות חמורה ולכן צריך לשלם עליה,

כמה חבל שזה לא יקרה...

פורסם
לדעתי השוטר היה מודע היטב למעשיו

פה אתה טועה בחורצ'יק.

השוטר טיפש, וכנראה לא יכול להפעיל קו מחשבה, ועל כן לא יכל לחשב את ההשלכות.

 

מה שמחזיר אותי להודעה הראשונה שלי בשרשור הזה.

פורסם

ארז,יכול להיות שכן ויכול להיות שלא , האמת אני לא בטוח מה יותר גרוע מבין שתי האופציות.

פשוט אני לא מסכים עם האנלוגיות של יפתח שמערבב יותר מידי "שמחות" ב"שמחה" המדוברת.

יפתח, רוצה אנלוגיה מתאימה למקרה קבל,

חוטב העצים ( אני מקווה שאין לא גורמט והוא לא מריייר על ילדות בנות 12 ביער ) שלך

רואה שועל שמקניט אותו במהלך הפסקת הצהריים שלו ( שוב בלי שום פדופילייה)

החוטב זורק את הגרזן שלו על השועל ובטעות ממש במקרה מקרקף את השועל.

יותר התפלספויות מזה אחרי ארוחת חג זה כבר יותר מידי, אני עוד עלול ליפול ולחטוף איזה קרש בראש...

פורסם
חוטב העצים ( אני מקווה שאין לא גורמט והוא לא מריייר על ילדות בנות 12 ביער ) שלך

רואה שועל שמקניט אותו במהלך הפסקת הצהריים שלו ( שוב בלי שום פדופילייה)

החוטב זורק את הגרזן שלו על השועל ובטעות ממש במקרה מקרקף את השועל.

אהבתי את ההסתלבטות עלי

שיהיה לך שבת שלום וחג שמח בסוכה


×
×
  • תוכן חדש...