Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכל נובע בגלל שאנשים טפשים, אם אנשים לא היו טפשים, הכל היה סביר.

 

אני לא מבין למה נותנים לאנשים טפשים נשק וסמכות, הרי הם טפשים, הם סכנה לציבור, לא הצלחתי להבין למה שוטר מהווה סכנה לציבור.

כשאני אומר שהמוח של אנשים טפשים מכובה, אני באמת מתכוון לזה, הם לא מצליחים לגבש מחשבה, הכל כבוי, תמיד תהיתי מה עובר לאנשים טפשים בראש במשך היום, סתם ככה כשהם הולכים עם עצמם ברחוב.

לא עובר להם כלום בראש! כי הם טפשים! והמוח מכובה!

ולמה לעזאזל אין סלקציה כשמדובר באנשים שהולכים להסתובב עם נשק, הרי צריך לנפות אנשים טפשים, אבל ככה זה כשטיפש צריך להחליט מי הולך לעבוד איתו, אז הוא חייב לבחור באדם טיפש אחר, אחרת ירגיש מאוים, זה טבעם של טפשים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני שונא אנשים טפשים.

באמת ,אחלה תחקיר,מאוד מעמיק, הגעת לזה לבד או שעשית מחקר בן כמה שנים על השוטרים...?? אני לא בטוח מי טיפש,אתה או השוטרים, יום טוב....!
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באמת ,אחלה תחקיר,מאוד מעמיק, הגעת לזה לבד או שעשית מחקר בן כמה שנים על השוטרים...?? אני לא בטוח מי טיפש,אתה או השוטרים, יום טוב....!
כן, למעשה, כבר 7 וחצי שנים אני חוקר את העניין, אני מכיר לא מעט שוטרים חכמים ואנשים טובים, ולא אמרתי שכל השוטרים טפשים, אם תראה לי איפה כתבתי דבר כזה, אני אשמח, הייתי שמח לעומת זאת אם היתה לך הבנת הנקרא.

כתבתי שצריך לבדוק טוב טוב למי נותנים נשק, אבל מאחר ולא יכול להיות שאדם חכם יתן לאדם טיפש נשק, ניתן להניח שאדם טיפש הוא זה שהחליט שלאדם טיפש מגיע לשאת נשק, מה גם, שאם אדם מסויים נתן לאדם טיפש לשאת נשק בציבור, כנראה שהוא טיפש.

חוץ מזה, יכול להיות שאני גם טיפש.

יום טוב גם לך חמוד.

פורסם

עם כל הכבוד לזכרו של האופנוען, תזכרו שגם הוא לא חף מפשע.

 

הייתם עסוקים עכשיו בלטחון כמה השוטרים טיפשים,חסרי רסן וכד', אבל אף אחד לא טרח להזכיר, שהשוטר לא סתם התעורר בבוקר, יצא החוצה וזרק מקל על אופנוען.

 

האופנוען השקיע הרבה בלברוח משמשטרה זמן ארוך,לא טרח לעצור ועבר על כל חוק אפשרי.

 

אין לכם שום דרך לדעת מה עבר לשוטר בראש,מה עבר בקשר וכד'.

יכול להיות שהיה חשד שזהו אירוע ביטחוני או משהו מסוכן אחר.

 

אז תפסיקו להיות שופטים חד צדדיים, תלמדו להסתכל על 2 צדדי המטבע.

פורסם

בחיי שאני לא מבין משהו. מצד אחד אני קורא את התגובות של כולם פה שקוטלים את המשטרה, ביהמ"ש, המדינה, העולם ואחותו. מצד שני, אותם אנשים הם גם אלו שמתלוננים על אוזלת ידה של המשטרה בטיפולה בתאונות הדרכים ובאדישות שהיא מפגינה כלפי עבריינים "אמיתיים" ומעדיפה במקום להתעסק עם עברייני צעצוע שנוסעים 120 בכביש החוף.

 

לא יאה לדון מנוח לאחר מותו, אבל קיבינימאט, הבנאדם עבריין! מי שמקפל את לוחית הרישוי באופנוע שלו לא עושה את זה כי הוא מתכוון לנסוע כחוק! על מי לעזאזל אתם מתאמצים להגן פה, על עבריין שאם היה חי היום כולכם ללא יוצא מן הכלל הייתם מגנים?

רק להזכירכם, לפני כשלושה שבועות, כשאדם דיווח למשטרה שיש נהג מסוכן באיזור הכנרת והמשטרה לא שעתה לקריאותיו, כולנו פה עשינו עליהום על המשטרה. מה נשתנה עכשיו?

שאף אחד לא יגיד שהמנוח לא ידע שרודפים אחריו. אם אני, בזמן שנסעתי ברכב עם חלונות סגורים על מחלף חבצלת, הצלחתי לשמוע רכב משטרה כורז לנהג שנסע בכביש החוף מתחת למחלף, אין שום סיכוי שהמנוח לא שמע.

 

אז כל הצדיקים למיניהם... עשו לי טובה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
עם כל הכבוד לזכרו של האופנוען, תזכרו שגם הוא לא חף מפשע.

 

הייתם עסוקים עכשיו בלטחון כמה השוטרים טיפשים,חסרי רסן וכד', אבל אף אחד לא טרח להזכיר, שהשוטר לא סתם התעורר בבוקר, יצא החוצה וזרק מקל על אופנוען.

 

האופנוען השקיע הרבה בלברוח משמשטרה זמן ארוך,לא טרח לעצור ועבר על כל חוק אפשרי.

 

אין לכם שום דרך לדעת מה עבר לשוטר בראש,מה עבר בקשר וכד'.

יכול להיות שהיה חשד שזהו אירוע ביטחוני או משהו מסוכן אחר.

 

אז תפסיקו להיות שופטים חד צדדיים, תלמדו להסתכל על 2 צדדי המטבע.

איך אתה יודע מה היה שם? שמעת את גרסת האופנוען? (מן הסתם לא...)

אז למה אתה נותן דיווח מהשטח?

אני לא אומר שהוא היה בסדר, אני פשוט לא יודע, אבל מאחר והשוטר רצח אותו,

אין לנו אפשרות לדעת מה היה שם, אז מה היה לנו? גם רצח, של שני אנשים, וגם שוטר שמן הסתם ינסה לכסות את התחת של עצמו, שזה די ברור מאליו.

 

השוטר גרם לכך שלא יהיו שני צדדים למטבע אלא רק אחד!!

 

נראה לי שפספסתם משהו, רצח בגלל לוחית רישוי מקופלת.

פורסם
איך אתה יודע מה היה שם? שמעת את גרסת האופנוען? (מן הסתם לא...)

אז למה אתה נותן דיווח מהשטח?

אני לא אומר שהוא היה בסדר, אני פשוט לא יודע, אבל מאחר והשוטר רצח אותו,

אין לנו אפשרות לדעת מה היה שם, אז מה היה לנו? גם רצח, של שני אנשים, וגם שוטר שמן הסתם ינסה לכסות את התחת של עצמו, שזה די ברור מאליו.

השוטר גרם לכך שלא יהיו שני צדדים למטבע אלא רק אחד!!

נראה לי שפספסתם משהו, רצח בגלל לוחית רישוי מקופלת.

ארז מי שמשתולל עם אופנוע עם לוחית זיהויי מקופלת הוא יותר מסתם תמים!

האופנוענים שנוסעים כך משתוללים ומסכנים את כולנו בכביש כולל ילדים ותינוקות ברכבים מסביב.

השוטרים רצו בכל רבב להפסיק את ההשתוללות הזאת וסיכון האזרחים.

השוטר לא רוצח אלא שוטר בעל מוטיבצייה ייתרה שניסה בכל כוחו לעצור בריונים כאלו למען שלום הציבור.

לא ייעלה על הדעת שכל אופנוען כבד ייקפל את הלוחית רישויי ויעשה דין לעצמו ע"י צפצוף על החוק המשטרה וכל הסובבים אותו.

אני לא יכול למנות כבר את מ"ס הפעמים שראיתי מופרעים כאלו שסיכנו אותי ואת האחרים בכביש.

הוא עשה טעות שלצערי ולצער כולם הוא שילם עליה ביקר מכל-חייו.אין מה לעשות...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
לא ייעלה על הדעת.

מה שלא יעלה על הדעת זה שכמה חכמים פה חושבים שהם יודעים מה היה שם!!!

 

להזכירכם, רוכב האופנוע לא בדיוק קיבל הזדמנות להציג את הצד שלו!

פורסם
איך אתה יודע מה היה שם? שמעת את גרסת האופנוען? (מן הסתם לא...)

אז למה אתה נותן דיווח מהשטח?

אני לא אומר שהוא היה בסדר, אני פשוט לא יודע, אבל מאחר והשוטר רצח אותו,

אין לנו אפשרות לדעת מה היה שם, אז מה היה לנו? גם רצח, של שני אנשים, וגם שוטר שמן הסתם ינסה לכסות את התחת של עצמו, שזה די ברור מאליו.

 

השוטר גרם לכך שלא יהיו שני צדדים למטבע אלא רק אחד!!

 

נראה לי שפספסתם משהו, רצח בגלל לוחית רישוי מקופלת.

אתה באמת כזה תמים או מה....??? נראה לך שמישהו בורח סתם ככה ממשטרה...?? כדי שיהיה לשוטרים מה לעשות...??? אופנוען שבורח ממשטרה הוא עבריין....!!! נקודה. ומי שעבריין ובורח ממשטרה צריך לדעת שחייו בסכנה, בדיוק כמו בארה"ב, מי שבורח שם , סופו די ידוע מראש.... אז די לכל ההיתממות הזו, הוא ברח, והיה צריך לדעת את כל הסכנות שכרוכות בבריחה מהחוק.
פורסם

אני חוזר על הפרטים לפני שאתם סתם מתחילים להתנגח אחד בשני:

 

- רוכב האופנוע ביצע נסיעה מנהלתית לאורך כל הפרשה ולא היה עסוק בהתחמקות או השתוללות משום צורה.

- כל חטאו של הרוכב היה שנסע עם לוחית זיהוי מקופלת, אכן עברה "חמורה" שעונשה הוא קנס...

 

אז לפני שכל אחד מנסה למשוך את זה לכיוונים שונים ומשונים אלו הן העובדות.

מעניין אם אני היייתי מבצע אותו דבר על סמך שיקול דעת "מופלא" מה היה עולה בגורלי..

 

TT - הייתי רוצה לראות בארה"ב שוטר זורק קרש לכיוון ראשו של אופנוען ויוצא מזה בשלום!

פורסם
אני חוזר על הפרטים לפני שאתם סתם מתחילים להתנגח אחד בשני:

 

- רוכב האופנוע ביצע נסיעה מנהלתית לאורך כל הפרשה ולא היה עסוק בהתחמקות או השתוללות משום צורה.

- כל חטאו של הרוכב היה שנסע עם לוחית זיהוי מקופלת, אכן עברה "חמורה" שעונשה הוא קנס...

 

אז לפני שכל אחד מנסה למשוך את זה לכיוונים שונים ומשונים אלו הן העובדות.

מעניין אם אני היייתי מבצע אותו דבר על סמך שיקול דעת "מופלא" מה היה עולה בגורלי..

 

TT - הייתי רוצה לראות בארה"ב שוטר זורק קרש לכיוון ראשו של אופנוען ויוצא מזה בשלום!

זה בסוף יתחיל להיות מעיק,אז אני אגיב פעם אחרונה. "נסיעה מנהלתית".....???!!! הצחקת אותי ממש, ברגע שסומן לו לעצור לראשונה הוא התחיל בנסיעה מטורפת שסיכנה אחרים בכביש ומטרתה הייתה להתחמק מעצירת המשטרה....!! דבר שני, למה בדיוק הוא קיפל אתה המספר, כדי שלא ייתלכלך...??? הרי זה ברור שאופנוען שמקפל מספר הוא עבריין תנועה מועד , זה כאילו להחזיק שלט "אני עבריין"...! כל מטרת קיפול המספר היא ע"מ שיוכל לבצע עבירות תנועה " חופשי חופשי" בלי דאגה של לכידה ע"י המשטרה, אז באמת, תעשו לי טובה ותהיו מציאותיים... אני לא נאיבי, ואתם..??!!
פורסם
אני חש מתוך הנימה של הדברים שאתה כותב שמשהו נראה לך פה מגמתי בכתיבה של מוטו.
לא ממש. אני פשוט תוהה איך יכול להיוצר כזה מצב "ברור ומובן" כפי שמתואר פה בשרשור (או במוטו) ומצד שני, מערכת המשפט (שאני ממש לא סומך עליה) יוצרת רושם הפוך לגמרי.

לא יודע מי ולמה, אבל ברור לכולנו שיש פה כמה פרטים שהוחסרו.

הרי לא הגיוני שרוכב תמים נהרג, ושוטר שמודה במעשה לא ישא בעונש. גם אם לא נסחף ונחרוץ את דינו כרוצח, הרי הריגה בוודאי שהיתה פה.

פורסם
הכל נובע בגלל שאנשים טפשים, אם אנשים לא היו טפשים, הכל היה סביר.

 

אני לא מבין למה נותנים לאנשים טפשים נשק וסמכות, הרי הם טפשים, הם סכנה לציבור, לא הצלחתי להבין למה שוטר מהווה סכנה לציבור.

אני שונא אנשים טפשים.

זה בסוף יתחיל להיות מעיק,אז אני אגיב פעם אחרונה. "נסיעה מנהלתית".....???!!! הצחקת אותי ממש, ברגע שסומן לו לעצור לראשונה הוא התחיל בנסיעה מטורפת שסיכנה אחרים בכביש ומטרתה הייתה להתחמק מעצירת המשטרה....!! דבר שני, למה בדיוק הוא קיפל אתה המספר, כדי שלא ייתלכלך...

כעת קצת עובדות : כל הנסיעה של תומר הייתה במהירות מנהלתית בלבד ובשום שלב ברצח הנ"ל

לא הראה סימנים של מצוקה או של מישהו במנוסה,חוקר מז"פ מצא שבבי עץ בקסדתו של

תומר והשוטר המעורב בפרשה הודה בהשלכת הקרש.

א: לא הבנתי את השאלה למה לתת נשק לאנשים טיפשים. הרי השוטר זרק קרש, הוא לא ירה באופנוען.

ב: לא מרויחים הרבה בתור שוטרים ומי שיש לו יכולת, מוצא עבודה קצת יותר מכניסה, אלא אם כן הוא פריק של שליטה (ולא מתחשק לו ללכת לדאנג'ן רק פעם בשבוע) ואז הוא מתגייס למשטרה בשביל לספק את יצרו ולהתעלל בנהגים, לצערנו.

ג: האופנוען אכן עבריין, אבל זו לא סיבה לזרוק עליו קרש. אפשר לעצור אותו ולתת את הדו"ח המגיע בחוק. אם הוא לא עוצר, אפשר להזניק מסוק או ניידת שתבצע מרדף בגבולות הסביר.

ד: זה לא רצח, אלא הריגה מתוך רשלנות.

ה: טוב שאין לשוטרים אלות בייסבול...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...