Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אצלי בבאגז יש למגברים לוחית עץ ועליהם מורכבים שני המגברים.

לי אין שום שימוש בבאגז אז עלה לי רעיון, בבאגז יש לי סאב די גדול אז בצד אחד אני ידביק(עם דבק סקווצ') מגבר אחד וככה גם בצד השני והסאב בין שניהם, מה אתם אומרים?

נ.ב

המטרה כמובן לחסוך במשקל (הלוחית עץ כבדה מאוד).

 

תמונה של הבאגז:

http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/gallery/?img=1&model_id=1263&category=Boot/load%20space

 

 

 

תודה מראש, איתי.

פורסם

דובר על זה השבוע בפורום על הנחת מגבר על גבי התיבה של הסאב,

 

בצע חיפוש.

בגדול זה אפשרי אבל עם סקוץ' נראה לי שזה לא מי יודע מה יציב והוא יכול פתאום ביום בהיר להתנתק להיחבט ואז להיהרס.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
בבאגז יש לי סאב די גדול אז בצד אחד אני ידביק(עם דבק סקווצ') מגבר אחד וככה גם בצד השני והסאב בין שניהם, מה אתם אומרים?

איתי,

 

אני מקווה שאתה לא מתכוון לזה ברצינות. המגברים לא ישארו תפוסים לתיבה של הסאב לאורך זמן אם הם יהיו מוצמדים בעזרת פסי סקווצ'.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

שלום,

 

חברה לא הבנתם אותי נכון.

אני התכוונתי שעל הבאגז עצמו לא על הסאב, בקיצור כבר עשיתי את העבודה, כרגע עליתי.

צילמתי כמה תמונות.

 

תגידו את דעתכם על העבודה, מה צריך לשנות, מה טוב, מה לא טוב וכו'...

נ.ב

עבודה ראשונה שאני עושה בעצמי ולא הולך למתקין.

 

איתי.

P4040340.JPG

P4040341.JPG

P4040342.JPG

P4040345.JPG

P4040346.JPG

P4040347.JPG

פורסם

לא, לא ושוב פעם לא !

 

ממש לא מומלץ

במקרה כזה שהמגברים תפוסים עם סווטצ' הם בסיבוב הכייי קטן עפים ולך תדע מה יתנתק לך ומה יקרה שם

זה כמו להניח אותם סתם ככה בבגאג'

ודבר שני ממש לא אסטטתי כל הכבלים זרוקים שם בעוד שהסאב מופנה לצד ימין .. אין בזה שום דבר יפה

 

ממש לא מקצועי ממש לא אידיאלי - רד מהרעיון.

פורסם

כמו שרועי אמר - מסוכן ביותר. מספיק סיבוב אחד, באמפר גדול בכביש או תאונה חלילה כדי להעיף את המגברים מהמקום, קריעת כבלי החשמל שלהם, סכנה לקצר או גרוע מכך - שריפת הרכב.

 

מגברים צריכים להיות מעוגנים בברגים למשטח חזק (לא סתם מייצרים חורים לארבעה ברגים לפחות). זה יכול להיות לגב המושבים האחוריים או רצפת הרכב.

 

מה שעשית אולי מהווה פתרון נוח, אך בטח לא פתרון בטיחותי או פתרון שישמור על הציוד לאורך זמן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עם הפלטת עץ כבדה מידי אז אני מניח שהיא עשויה מMDF עבה.

 

בשביל תושבת למגברים אתה לא צריך יותר מעץ סנדוויץ' פשוט בעובי של כ8 מ"מ.

הרעיון של הסקוטש הוא מיותר ומטופש אם אתה מחפש להפחית משקל אז אני מקיש מזה שביצועי הרכב חשובים לך, כלומר פניה חדה או סיבוב במהירות גבוהה והבאגאז' שלך יראה כמו גראז':-D .

תתקין אותם על פלטה, אתה יכול לעטוף בבד מסוג לבד, או מסוג סקאיי ואתה מסודר.

 

בהצלחה,

 

 

ניר

under construction..

פורסם

וואו..לא ציפתי לתגובות כאלה, זה עד כדי כך מסוכן?

הרגשתי ובדקתי הם יושבים ממש חזק.

 

נגיד ואני יבריג ברגים קטנים בחורים של המגברים זה יהיה יותר טוב?

 

אם הם מחוזקים טוב אני לא רואה סיבה לכך שזה לא בטיחותי.

את החוטים שמתי בצדדים, וגם הכל מוסתר(חוץ מחוט אחד).

 

יש רעיונות נוספים להציע לי אם זה עדין מסוכן(עם ברגים)?

 

ובקשר לזה שהסאב יושב בצד, הוא פשוט לא ניכנס טוב גם אם המגברים היו יושבים על הפלטה.

יש שוני בסאונד בכך שהסאב יושב לצד?

נ.ב

יופי זה הדבר האחרון שמעניין אותי, כל עוד זה לא הורס שום דבר.

 

תודה, איתי.

פורסם
עם הפלטת עץ כבדה מידי אז אני מניח שהיא עשויה מMDF עבה.

 

בשביל תושבת למגברים אתה לא צריך יותר מעץ סנדוויץ' פשוט בעובי של כ8 מ"מ.

הרעיון של הסקוטש הוא מיותר ומטופש אם אתה מחפש להפחית משקל אז אני מקיש מזה שביצועי הרכב חשובים לך, כלומר פניה חדה או סיבוב במהירות גבוהה והבאגאז' שלך יראה כמו גראז':-D .

תתקין אותם על פלטה, אתה יכול לעטוף בבד מסוג לבד, או מסוג סקאיי ואתה מסודר.

 

בהצלחה,

 

 

ניר

אם ככה אני הייתי מוציא את המע' . אם אינני טועה יש עץ סנדוויץ' אדום שהוא ידוע שהוא יותר קל אך מעט יותר יקר . אני לא בטוח בזה מחר אני אשאל את אבי (נגר) ואחזור עם תשובה .

 

האמת היא שזה דיי נכון לשים את המגברים למטה כי זה האיזור הכי "קר" בתא המטען הרי אויר חם עולה .

 

ד"א חשבת על לשים את המגברים בצידי התיבה של הסאב ולעגן את התיבה בצורה מסויימת ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

את הפלטה לדעתי אתה יכול להוציא ולהבריג את המגברים ע"ג המושב האחורי. כך גם תחסוך משקל, מקום ותקבל רצפת תא מטען ופתרון בטיחותי. קח בחשבון שהברגה מטבעה עושה חורים, אז כל עוד שיש מגברים זה בסדר, אח"כ זה מכוער ובעייתי.

 

כל כיוון שהסאב פונה אליו משפיע על הצליל. יש לשחק עם המיקום של הסאב ולראות איפה אתה מקבל את הבאס שלטעמך הוא הטוב ביותר.

אם אתה ממש רוצה להשתולל - בכל מיקום שאתה מנסה תהפוך את הפלוס והמינוס בטרמינל של הסאב (כמובן כאשר המערכת כבוייה) ותראה איזה שינוי יתקבל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
קח בחשבון שהברגה מטבעה עושה חורים, אז כל עוד שיש מגברים זה בסדר, אח"כ זה מכוער ובעייתי.

 

 

איתמר.

תשמע, הדיקט המקורי שעליו שמתי את המגברים ממש זול, אז למקרה שאני יחליט למכור או לשנות אני יקנה חדש.

העניין של הפרקטיות ומקום באגז ממש לא חשוב לי(הקליאו היא מין רכב שני, יש לנו עוד שני רכבים בבית, טוב נו האמת שלמיאטה גם אין כלכך מקום בבאגז:-D )

חוץ מזה אשמח לשמוע עוד רעיונות.

תודה, איתי.

פורסם

פלטת עץ שתשמש מעין רצפה לבגאג' הרכב זה רעיון מקובל ביותר

ולא להבריג אותם לרפצה של הבגאג' (אין לך מושג מה עובר שם, אולי הטנק דלק ?)

 

ויש מצב טוב שיש שינוי בסאונד שאתה מטה את הסאב ימינה

לא נראה לי שיפריע לך כל כך הרי זה לא איזה סאב מקצועי עם רמות SQ מטורפות

 

 

בקיצור ולעניין אל תבריג את המבגרים לרצפה של הבגאג', אל תניח אותם עם סקוטש

ותעשה עבודה יפה, זה אמור לעניין אותך !

פורסם

סתם בשביל הידע הכללי שתי הודעות מתחתך אחד מחברי הפורום סיפר שגנבו לו את המערכת מהאוטו גנב שיפרוצ אליך לאוטו, חס וחלילה, יחשוב שהוא פרצ לגן עדן זה ממש שטות לעשות את זה וגם בלי שום קשר לפריצות וכדומה זה ממש לא בטיחותי, גוזל מקום ולא אסטתי... לפי דעתי הדרך הטובה ביותר היא לחבר פלטת עץ למושבים זה גם חוסך המון מקום מה שכן לפחות אל תשאיר את זה במצב הקיים.

פורסם

זה ממש לא נכון מה שאתה אומר, כי עובדה שכן גנבו לו את המערכת.

אני חושב שאני יקח את ההצעה של רועי וירכיב פלטת עץ.

 

תודה, איתי.

×
×
  • תוכן חדש...