Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

 

תחילה רציתי לציין שאני חדש בפורום הזה, ומהתרשמות ראשונית נראה לי שממש אפשר ללמוד כאן הרבה.

 

 

לאחר שהתלבטתי קשות, החלטתי לרכוש ניסן אלמרה 1.8 שנת 2001 בשל הבטיחות, עלות האחזקה הנמוכה ובסקר המקיף בעולם שנעשה בבריטניה הוכתר ניסן אלמרה כרכב האמין ביותר.

 

בכל הרכבים שהיו לי בעבר השתמשתי פעם ב10K ק"מ בתוסף מרוכז לניקוי מערכת הדלק, ומעולם(מעל 300K ק"מ של נסיעה) לא היו לי בעיות הקשורות למערכת הדלק.

 

 

גם בניסן אלמרה שקלתי להשתמש בתוסף מרוכז להזרקה, אבל לדברי המוסך ועוד בעל ניסן אחר, שימוש בתוסף עלול לגרום למנוע של הניסן נזקים בלתי הפיכים! לדבריהם הרכב הזה רגיש בצורה בלתי רגילה לתוספים וחל איסור מוחלט מלהשתמש בהם.

 

 

אני לא כ"כ מבין, למה הרכב הזה כ"כ רגיש לתוספים?

 

ואיך יתכן שאחד הרכבים האמינים ביותר כ"כ רגיש?

 

ואם אני לא יכול להשתמש בתוספים, אז כיצד עליי לשמור על מערכת הדלק באלמרה?

 

 

תודה,

 

שלומי

פורסם

הן מניסיון שלי והן מידיעות של חבר שעובד במוסך המרכזי הרי שהאלמרה היא אכן אחד הרכבים האמינים ביותר ועל כך אין עוררין.

יש להקפיד על ביצוע טיפולים בזמן ואז הרכב מפגין אורך חיים מדהים.

רגישותו של מנוע האלמרה היא בכך שעוקת השמן קטנה ולכן אובדן שמן ואפילו בכמויות קטנות עלול לגרום לנזק.

מאידך,צריכת השמן אפסית אך רצוי לבדוק.

אין צורך בתוספים,לא לשמן ולא לדלק (שכבר מתוסף ממילא).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תודה על תגובתך,

סלח לי על בורותי, אבל לא כ"כ ברור לי כיצד "הולך לאיבוד" השמן בעקבות שימוש חד פעמי בתוסף לדלק?

מנסיון ברכבים אחרים(פיאט פונטו, פוקוס) אי שימוש בתוסף לאחר כל החלפת פילטר היה משבש לי את פעולת המנוע עקב סתימות ומיסוך חיישנים שונים הקשורים בדלק כבר אחרי 40K ק"מ.

ולפי מה שהבנתי לאלמרה אין בכלל פילטר דלק, כיצד יתכן שהרכב מסוגל בכלל לתפקד לאורך זמן ללא פילטר דלק? הדלק בארץ כ"כ מוצלח ונקי או שיש פטנט אחר?

 

תודה

פורסם

אין קשר בין תוסף לצריכת או העלמות שמן וציינתי את ענין השמן והטיפולים לצורך הדגשת חשיבות בדיקת והחלפת השמן בזמן.

ככל הידוע לי,יש פילטר דלק.

ע"מ שלא להטעות,אבדוק את ענין התוספים ופילטר הדלק עם חברי שעובד במוסך המרכזי ואעדכן אח"כ.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

לאלמרה פרפקט יש פילטר דלק שנמצא בתוך מיכל הדלק.

 

לפי הוראות יצרן יש להחליף פילטר זה אחרי 250000 ק"מ.

פורסם

תוסף 44K לא אמור לגרום נזק, ההפך, מילוי מיכל מלא ובתוספת הפחית הנ,ל אמור רק להועיל.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לאלמרה פרפקט יש פילטר דלק שנמצא בתוך מיכל הדלק.

 

לפי הוראות יצרן יש להחליף פילטר זה אחרי 250000 ק"מ.

באמת!? אני מאוד מופתע שצריך להחליף רק ב250K ק"מ... ע"פ תחושה זה נראה לי פשוט הזנחה עם איכות הדלק שלנו בארץ. אבל מצד שני, אני לא מומחה, אז אולי זה באמת סביר.

 

דני, לגבי התוסף K44, נאמר לי במפורש ע"י המוסך המורשה שהחומר מזיק למנוע. עכשיו אני בדילמה... להשתמש או לא להשתמש... עד היום לא ברור לי למה המנוע הזה כ"כ רגיש...

 

ואם כבר מדברים על הנושא, אולי למישהו יש מושג מה הטיפול במערכת הדלק שהמוסך מבצע באלמרה בכל טיפול שגרתי? עלות טיפול כזה: סדר גודל של 250ש"ח עבור טיפול 15K ומגיע עד 800ש"ח לטיפול ב60K ק"מ רק עבור הטיפול במערכת הדלק...

מה בדיוק עושים בטיפול הזה?

×
×
  • תוכן חדש...