Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכננתי ללכת על הפיונר 6850\6800 יוצא לי 1400 חשבתי אולי לבדוק גם את האלפיין .

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=DEHP6850&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172

מה אתם אומרים?

לפי החוות דעת שלכם הבנתי שהחברה אלפיין יותר טובה .

התקציב הוא עד 1500.

כמה מכשירים של אלפיין.

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=CDA9843&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=CDA9846&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172

http://pompa.co.il/Product.asp?Pid=CDE9845&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172

מה אתם אומרים על המכשירים האלה??

או שעדיף ללכת כבר על הפיונר??

אם יש לכם עוד המלצות של החברה אלפיין אני ישמח לשמוע.

 

תודה מקס :smile:

פורסם

אני ממליץ לך להוסיף כמה גרושים ולחפש 9855 חדש או יד שנייה..פרסם שאתה מחפש בפורום מכשיר כזה ואני מאמין שתיקבל הצעה הגיונית ...חפש את האלפיין ה9830 גם מכשיר ישן ומעולה.... ואם כבר רק חדש אז ה9851 גם לא רעה בכלל...

פורסם

eddy היקר תגיד לי שבשבילך גרושים זה אלף שקל??

 

או שאולי המחירים שאני רואה זה לא מה שאתה רואה..

ה-9855 עומד בין 2500-4000

 

בשבילי זה לא גרושים...

פורסם

חח סורי חשבתי שהמחיר הוא 1800 לא שמתי לב שהוא 1200....

 

 

תיראה בתקציב הזה בשוק האלפיינים הם יחסית מוגבלים יש אפילו אחד עם יצאית RCA אחת ובלי שליטה על סאב וזה מאוד מוגבל... אם אתה יכול לחרוג בכמה מאוד שקלים אתה יכול להביא

 

http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=244 הוא טוב יותר מה9847

 

שמע אם אין לך עכשיו תקציב ליותר אז נסה לחפש יד שנייה התמורה שתיקבל ביד שניה שווה כול שקל שתשקיע....אפשר לימוצא היום את ה9830 בשוק במחיר הגיוני ביותר....

פורסם

אני חושב על זה הרבה מאוד..

 

אני לא יודע. המחיר מאוד גבוה ואני שואל את עצמי אם זה שווה להוציא על זה הרבה כסף.

 

אני כאילו צריך דוגמאות טובות שמוכיחות לי שהחברה הזאת בין הטובות ואם מדברים על סכומים כאלה אולי כבר עדיף חברה אחרת?? יותר גבוהה?

 

מה אתה אומר?

יד שניה אני לא יכול ללכת על זה זה כמו לקחת סיכון..

חוץ מאלפיין יש עוד המצלות?? חברות גבוהות במחירים סבירים מה זה סביר כבר אנחנו מדברים על 2000 שקל לרדיו דיסק...

 

מה אנשים אומרים על החברה הזאת בקיצור??[אלפיין]

פורסם

רכיבים עדיין אין בזמן שאני מחכה ל3 החודשים שלי אני מתכנן את ההתקנה ואת המערכת שלי..

 

 

מה שכמעט בטוח שיהיה זה הקומפוננט מורל פולס..

 

הגברה,סאב,אחוריים עדיין לא חושב על זה מתחיל קדום כל מהרדיו דיסק..

פורסם
רכיבים עדיין אין בזמן שאני מחכה ל3 החודשים שלי אני מתכנן את ההתקנה ואת המערכת שלי..

 

 

מה שכמעט בטוח שיהיה זה הקומפוננט מורל פולס..

 

הגברה,סאב,אחוריים עדיין לא חושב על זה מתחיל קדום כל מהרדיו דיסק..

חבל...תלך על דוטק+MT22. זה ישתלם לך ולא תצטער.

תוותר על אחוריים! תשקיע קודם כל בדברים החשובים" פאנל, מגבר וקומפוננט.

שנה טובה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

כמו שאמרו לך אל תחסוך על רדיו דיסק טוב אפשר לחסוך אחוריים,סאב לבנתיים עוד מגבר אבל פאנל וקומפוננט צריך להשקיע ואם אין עכשיו אז לחכות קצת ולהביא משהוא טוב.... אם אתה כבר קונה פאנל איכותי וחזק את חוסך שידרוגים בעתיד שעולים ברבה הפסדים לפעמיים(לימכור וליקנות )...

פורסם

קנה את הפיוניר ,תאמין שלא תרגיש הבדל בינו לבין האלפין 9855 .

 

עכשיו תספרו עד 10 כול המכורי אלפין לפני שאתם פותחים את הפה,זו דעתי על סמך כמה וכמה מכשירים של אלפין ששמעתי .

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

בהחלט מסכים, עזוב את האלפיין

 

פיונר לשילטון, דא דא פיונר

 

במפגש הבא תתקיים תחרות "תפוס ת'דולפין" בחסות פיונר בע"מ.

dolfinmov.gif

פורסם
קנה את הפיוניר ,תאמין שלא תרגיש הבדל בינו לבין האלפין 9855 .

 

עכשיו תספרו עד 10 כול המכורי אלפין לפני שאתם פותחים את הפה,זו דעתי על סמך כמה וכמה מכשירים של אלפין ששמעתי .

1...10! :-D

 

איך אתה משווה את ה 6800 אל הALPINE 9855? קשקוש שאין כמותו. בלי קשר לאם אני אוהב פיוניר או לא. פשוט שני מכשירים ברמה אחרת לגמרי. לא שאני חושב שמדובר במכשיר HI-END אבל מבחינת כל הקטגוריות, הוא מכשיר הרבה יותר טוב.

וכן, אתה כנראה צודק, הוא לא ישמע הבדל. מרגישים את ההבדלים האלו כאשר מתחילים לחבר רכיבים איכותיים. אז אתה מתחיל להעריך את מה שיש לך ביד. אם תחבר אל הפאנל רמקולים ללא הגברה (סתם דוגמא) והם ייתעוותו לך בווליום 3/4, לא תרגיש הבדל גדול אם זה פיוניר או אלפיין.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

האם לא שמת לב שאפילו באתר החנות שאתה רוצה לקנות הם ממליצים על קלריון 646????????

 

זה כתוב בכחול ובגדול.

וזה נכון. יש אמת בפרסום!!!

הקלריון הזה גם יותר איכותי מכל מה שהוצע פה , גם עם 3 יציאות , גם עם LPF לסאב, וכו...וכו...

וגם עם 3 שנות אחריות.

 

עזוב אותך מפיוניר ואלפיין...

בברכה.

ק.

פורסם

אני אכן כן הולך להשקיע במערכת כמו שהבנתי זה יחסוך לי הרבה בעתיד.

 

חוץ מאלפיין ופיונר על מה עוד אתם ממליצים??

 

איזה עוד חברות יש, חברות גבוהות שהמחירים שלהם כבר ב2000 שקל לרדיו דיסק..

חברות ברמה בבקשה ..

 

תודה מקס :)

×
×
  • תוכן חדש...