Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשות חבר שלי הונדה סיויק ידנית מנוע 1.6

החלפנו במנוע היום שמן, אחרי ההחלפה בהנעה ראשונה יצא המון עשן לבן סמיך מהאגזוז,

 

חשבנו שזה היה כי השמן קר או המנוע חם או לא יודע בדיוק מה.

 

אחרי בערך כשעתיים עשינו סיבוב באוטו והילוך ראשון והילוך שני האוטו מגמם ולא נוסע אותו דבר

כמו לפני המילוי שמן

 

מה הבעיה פה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום

ברשות חבר שלי הונדה סיויק ידנית מנוע 1.6

החלפנו במנוע היום שמן, אחרי ההחלפה בהנעה ראשונה יצא המון עשן לבן סמיך מהאגזוז,

 

חשבנו שזה היה כי השמן קר או המנוע חם או לא יודע בדיוק מה.

 

אחרי בערך כשעתיים עשינו סיבוב באוטו והילוך ראשון והילוך שני האוטו מגמם ולא נוסע אותו דבר

כמו לפני המילוי שמן

 

מה הבעיה פה?

מה עוד בוצע חוץ מהחלפת השמן?

איזה סוג שמן מילאתם?

בדוק במדיד לעודף שמן.

פורסם

יש מצב שהוא מילא הכל....

לא בדיוק שמתי לב לכמה שהוא מילא.

איך יש דרך לעזור לו ולרוקן את זה קצת

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
מה עוד בוצע חוץ מהחלפת השמן?

בוצע כאשר המנוע היה חם? (טמפרטורת עבודה)

הוספנו שמן + מים ירוקים

וכן אחרי נסיעה הייתה ההוספה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
הוספנו שמן + מים ירוקים

וכן אחרי נסיעה הייתה ההוספה

הוספתם שמן אחרי הנסיעה מדוע?

מה היה מפלס השמן, אחרי החלפת השמן הישן והחלפת החדש.?

מה צמיגות השמן שהוחלפה ומה שם יצרן השמן?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אחרי הנסיעה חבר שלי שם לב שהמחוג טיפה עלה, אז הוא הוסיף שמן כי היה חסר וגם כן היה חסר מים ירוקים,

אז כשחזרנו לבית שלו הוא מילא את הכל

צמיגות השמן אם אני לא טועה זה היה 10W40 מה שם היצרן אין לי מושג זה בקבוק כחול כזה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

איזה מחוג עלה, למה אתה לא מפרט וחוסך בפרטים.

מדוע הוסף נוזל קירור אחרי הנסיעה, ולא נבדק לפני, מה תדירו הוספת מי הקירור לאחרונה?

במערכת קירור תקינה וסגורה, לא אמור להיות חסר נוזל קירור כלל, לתשומת לבך!

חוסר= נזילה, או שריפת מים בתא השרפה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המחוג שעלה זה מחוג חום מנוע

כנראה לא מילאו המון זמן נוזל קירור ובגלל זה היה חסר

ברגע שראינו שהחום עלה בקצת עצרנו בצד הסתכלנו וראינו שסר מים + שמן

אז הוספנו .

לא יודע מתי הייתה הפעם האחורנה שעשו את הפעולות האלו ברכב הזה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

4 ליטר

וכן בדקתי את המדיד ויש מעל ומעבר למה שצריך

השאלה היא איך אני מרוקן קצת, או את הכל וממלא חדש.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מעל ומעבר - כנראה זאת הסיבה לעשן הלבן מהאגזוז.

 

כשהמוסכניק הגאון שלי מילא שמן "לפי הרגש" הייתי לוקח מזרק + צינורית ושואב את העודף דרך צינורית מדיד השמן. עובד מצויין.

 

אגב, שמן ומים בודקים תמיד כשהרכב קר.

(קר = לפחות חצי שעה מרגע כיבוי המנוע ואך ורק על שטח מישורי.)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איך רוקנתם את השמן הישן?

 

תפתח את בורג הניקוז מעט עד שיטפטף שמן(הבורג שבאגן שמן),תחכה מעט ותבדוק שוב-ככה עד שהשמן יגע לקו העליון במדיד - במידה ובאמת יש יותר מדי.

תשתדל לא לרוקן יותר מדי או שתדאג שיהיה לך עוד שמן ליד - במקרה ותצטרך להוסיף עקב ריקון רב מדי.

פורסם
איך רוקנתם את השמן הישן?

 

תפתח את בורג הניקוז מעט עד שיטפטף שמן(הבורג שבאגן שמן),תחכה מעט ותבדוק שוב-ככה עד שהשמן יגע לקו העליון במדיד - במידה ובאמת יש יותר מדי.

תשתדל לא לרוקן יותר מדי או שתדאג שיהיה לך עוד שמן ליד - במקרה ותצטרך להוסיף עקב ריקון רב מדי.

זה הקטע שהבנאדם לא רוקן את השמן לפני שהוא החליף.

 

זה יוצר בעיות ברגע שהוא מכניס שמן חדש בלי לרוקן את הישן?

 

תודה לכולם על התגובות , מחר אני יסביר לו וננסה לשאוב שמן החוצה, או לרוקן אותו

ככה או ככה שיצא מה שלא צריך להיות ולהוריד את המפלס לגובה הרצוי

 

או שעדיף לרוקן הכל? כי זה שמן חדש+ ישן מעורבב ביחד

לקנות מיכל חדש ולמלא...

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
...וגם כן היה חסר מים ירוקים,

אז כשחזרנו לבית שלו הוא מילא את הכל

אני מקווה שהוא שפך את ה"מים הירוקים" לחור הנכון... (כי גם זה יכול לגרום לעשן לבן...)
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...