Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע..

 

אחרי יום ממש קשה לפחות מישהו מצליח להעלות לי חיוך

אומנם זה בא מטיפשות אבל עדיין מדובר בחיוך

 

מה חשב החבר?

שהשמן נגמר ואז צריך למלא מחדש כמו דלק?!

 

תודה..

פלויד

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

אני מתפתה להגיד לכם שחסרה אבקת חשמל בקרבורטור של הרדיאטור, וצריך להוסיף קצת כדי שזה יסתדר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ידידי היקר,

 

תבקש ממישהו שמבין קצת בנושא רכבים הסבר כיצד בודקים נוזלים ברכב.

במקרה הנוכחי גש מיד עם חברך למוסך לשם איבחון הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אז מה? גם השרשור הזה יגיע בבוא היום לאופ-טופיק?
לדעתי השרשור חייב להגיע לאוף טרפיק, ולא לאוף טופיק, יש לשלוח מיד את משטרת התנועה הארצית,

לעצור את בעל הרכב , על טיפשות עודפת.

השבוע בבית המשפט לתעבורה, זיכתה שופטת נהג צעיר שנהג ללא מלווה. שטען שהוא לא ידע את החוק.

על איסור נהיגה, והסעת שני נוסעים ללא מלווה, השופטת ברוב חוכמתה. זיכתה את הנהג בטענה

שאי ידיעת החוק פוטרת מעונש.

במקרה הזה, אי הידיעה שבהחלפת שמנים ,יש לרוקן את הישן, לא פוטרת מעונש!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כבר כתבו לך - ניגשים למוסך או למישהו שיודע.

 

מי שלא יודע ש"החלפה" זאת מילה שמחביאה בתוכה שמן חדש ב-מ-ק-ו-ם הישן, ולא יודע כלום על נוזלים ברכב, ולא קורא משהו בנושא לפני שהוא עושה משהו - להסביר משהו לאחד כזה, זה סיכון שאף אחד לא ירצה על המצפון שלו.

פורסם

טוב סבבה, אז ככה התכופפתי מתחת לאוטו, מצאתי את הבורג ניקוז, פתחתי הוצאתי כמות שמן שנראה לי יכולה להספיק להכנס לעוד 2 מנועים.

הנענו יצא טיפה עשן, אחרי סיבוב של דקה הכל חזר לעבוד כרגיל.

 

היום או מחר נרוקן שוב פעם את הכל, ונמלא שמן מחדש.

ועכשיו נדע לפעם הבאה את צורת העבודה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • ספונסר פורום
פורסם
טוב סבבה, אז ככה התכופפתי מתחת לאוטו, מצאתי את הבורג ניקוז, פתחתי הוצאתי כמות שמן שנראה לי יכולה להספיק להכנס לעוד 2 מנועים.

הנענו יצא טיפה עשן, אחרי סיבוב של דקה הכל חזר לעבוד כרגיל.

 

היום או מחר נרוקן שוב פעם את הכל, ונמלא שמן מחדש.

ועכשיו נדע לפעם הבאה את צורת העבודה

בטוח שריקנת את השמן הנכון?

שלא הורדת שמן גיר בטעות...?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...