Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות ממש יפות, בקרוב נצטרף אליכם ונעלה את המורל קצת(גם מצב רוח וגם קצת עם הפולס שלי)

אני בעד לעשות מפגש בדרום,ראיתי שיש פה כבר הרבה אנשים מאזור הדרום במיוחד מבאר שבע

ועוד הרבה אנשים שלא בפורום יבואו, מה אתם אומרים אפשר לארגן איזה מפגש באזור הדרום אולי?

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צודק המסך נקנה מתצוגה מחבר במחיר הזדמנות

 

אני בעתיד יצבע אותו בכסוף זה תמיד מציק לי בעיין

אבל שחור במסכים ממקד יותר את העין בתמונה

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

פורסם
אתה צודק המסך נקנה מתצוגה מחבר במחיר הזדמנות

 

אני בעתיד יצבע אותו בכסוף זה תמיד מציק לי בעיין

אבל שחור במסכים ממקד יותר את העין בתמונה

לא מחייב...

לי היה כסוף כזה בול( עד שנגנב) והתמונה הייתה טובה וממוקדת...

ועובדה שרוב הפלזמות וה-lcd נמכרות בכסוף... (אני יודע שיש גם שחור אבל רוב המכירות הם של כסוף)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מדינה של גנבים לפנייי שאני מגיע הביתה אני עושה כמה סיבובים סביב הכיכר

 

כדי לראות עם יש מישהו שעוקב אחריי

לא יאומן המצב שלנו בארץ

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

פורסם
תמונות:

 

 

 

 

 

 

54656.jpg

 

 

 

 

 

 

 

657567.jpg

 

 

 

786778.jpg

 

 

 

9769789.jpg

 

למי שלא מכיר זה אני בחולצה הירוקה :lol:

איזה נחמד מפגש ראשון שלי וכבר אהבו ת'מגבר שלי.. PLANET AUDIO חבר'ה :grin:

ואהבתי מאוד את התמונה של הסאב שלי בשחור-לבן

 

תודה לצלמים!

אבל אנשים אני זוכר שהיו עוד צלמים, לפחות עוד שניים אז בבקשה חבר'ה עוד תמונות

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
איך זה שהתמונה היחידה שאני מצולם היא בזמן שאני מפרק לרוסלן את הרכב :lol:
כי כל פעם מתעדים אותך כשאתה עושה עבודה שחורה.

זה פשוט יושב עליך בול:lol:

פורסם
איך זה שהתמונה היחידה שאני מצולם היא בזמן שאני מפרק לרוסלן את הרכב :lol:
עופר,

זו כנראה היחידה שיצאת בה פוטוגני...:evil: עד כמה שאתה כזה !

סתם .....

פורסם

איזה אדיב מצד נדב להזכיר לנו את הכללים כל פעם :)

עבודה טובה!:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

סחתיין על התמונות. נראה שהיה אחלה מפגש. פעם ראשונה שאני רואה את הHU של URAL.

מקווה להגיע בקרוב ולהשתתף במפגן הקללות... :-D (אחרי המבחנים...)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

היה נחמד, כרגיל:lol: .

לקללות לא נישארתי...(יש לי פה ממש מלוכלך:evil: )(האמת שעם הייתי נשאר אישתי הייתה עושה לי חיתוך HP)

רזי!, כרגיל כיף לשבת אצלך במיזוג בחום (אצל אחד עם B4 ניצלתי:lol: )הלוהט ולהנות מהאיטלקי/ה החמה.(ושלא יגמרו השידרוגים לעולם)


×
×
  • תוכן חדש...