Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברה, רציתי להגיע אבל לא ממש יכולתי. אהמ... תאמרו לי שנייה, אני שם לב שכולכם מדברים פה על קללות שהיו במפגש\מפגשים קודמים. אתם מדברים בצחוק יעני, או שראסמי קללות, מכות בלאגנים משהו אש? למה חרם להרוס ת'רוח של המפגש עם קללות והכל... :(

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם
חברה, רציתי להגיע אבל לא ממש יכולתי. אהמ... תאמרו לי שנייה, אני שם לב שכולכם מדברים פה על קללות שהיו במפגש\מפגשים קודמים. אתם מדברים בצחוק יעני, או שראסמי קללות, מכות בלאגנים משהו אש? למה חרם להרוס ת'רוח של המפגש עם קללות והכל... :(

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

מכות רצניות ביותר היום זה הגיע לרמה חדשה הוציאו עלות:shock:

 

 

 

(מקווה שכולם הגיעו הביתה בשלום אם כול המכות האלה חח)

 

 

ליאור

פורסם
חברה, רציתי להגיע אבל לא ממש יכולתי. אהמ... תאמרו לי שנייה, אני שם לב שכולכם מדברים פה על קללות שהיו במפגש\מפגשים קודמים. אתם מדברים בצחוק יעני, או שראסמי קללות, מכות בלאגנים משהו אש? למה חרם להרוס ת'רוח של המפגש עם קללות והכל... :(

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

 

אריה,

 

מי שנשאר לשמוע את הקללות עלול להיות יותר חכם בתחום האודיו לרכב במיוחד אם עופר וניר משתתפים בקללות.

עקב עומס בעבודה ועייפות יתר, מצטער שלא הצלחתי להגיע למפגש.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
חברה, רציתי להגיע אבל לא ממש יכולתי. אהמ... תאמרו לי שנייה, אני שם לב שכולכם מדברים פה על קללות שהיו במפגש\מפגשים קודמים. אתם מדברים בצחוק יעני, או שראסמי קללות, מכות בלאגנים משהו אש? למה חרם להרוס ת'רוח של המפגש עם קללות והכל... :(

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

קללות הכוונה להסברים על התחום...

מקווה מפגש הבא להגיע

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
חברה, רציתי להגיע אבל לא ממש יכולתי. אהמ... תאמרו לי שנייה, אני שם לב שכולכם מדברים פה על קללות שהיו במפגש\מפגשים קודמים. אתם מדברים בצחוק יעני, או שראסמי קללות, מכות בלאגנים משהו אש? למה חרם להרוס ת'רוח של המפגש עם קללות והכל... :(

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

 

 

לא יודע מה איתכם אבל אני באמת התכוונתי לקללות!

מי שלומד שמות חדשים , ומותגים חדשים זה קללה מבחינתי!

הוצאה אין סופית של כסף :D

 

בצחוק פיליפ

במילים קללות אנחנו מדברים על מושגים\הסברים\שמות חברות\ועוד כל מיני דברים שמישהו שיתבונן מבחוץ יחשוב שנפלנו מהחלל :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רציתי להגיע.

אבל התעוררתי לפני שעה. (7 בערב)

הייתי ער מעל 40 שעת ברצף. ופשוט לא הצלחתי לקום.

 

מחכה לראות את ההתקנות החדשות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

היה מפגש חביב לאללה! מזמן כבר לא היה מפגש כל כך SQ

 

פיליפ - כל מפגש מאבדים חבר, כל פעם מישהו עובר לצד האפל ואנו נאלצים לאמר לו שלום עקב ריבוי שטויות בלתי נסבל בזמן ה"ישיבה" וכאשר זה קורה מתחילות הקללות ואחרי זה המכות - מה לעשות, שכונה!

 

היום עופר וניר לדעתי היו פשוט גסי רוח - קללות מפה ועד הודעה חדשה ועוד קללות ללא שם :lol: - השם ישמור!

 

היה כיף היה נחמד - ואני מקווה שמהפגש הבא שיהיה ביום שישי יהיה אחרי ה14 לאוקטובר - אז אולי אפילו יצא לי להגיע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא יודע מה איתכם אבל אני באמת התכוונתי לקללות!

מי שלומד שמות חדשים , ומותגים חדשים זה קללה מבחינתי!

הוצאה אין סופית של כסף :D

 

בצחוק פיליפ

במילים קללות אנחנו מדברים על מושגים\הסברים\שמות חברות\ועוד כל מיני דברים שמישהו שיתבונן מבחוץ יחשוב שנפלנו מהחלל :)

חחח אה... אז תגידו, ואני כבר חשבתי לבוא עם שחפ"צ ולהביא תחמושת ;).

 

טוב נו, מפגש הבא חתום אני בא! :)

 

בברכת כל טוב - אריה! :)

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

תמונות יפות אחי...

הקיקרים והמגברים שלי מופיעות שם

אני מקנא בhu ural

זה אחד הרדיו דיסקים הטובים בעולם לדעתי...

ובאמת רוב האנשים היו איכותיים ונהניתי להיות

אבל הדבר היחידי הוא שאני ו optisub היחידים שפתחנו בגאג' ובאמת ניסינו להרים קצת את המורל!!!(לא סופרימו ודומיהם אלא מצב רוח)

והיו שהבטיחו נרגילה ממתקים ושתיה ואף אחד חוץ ממני לא קיים

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אריה אני מחכה לראות אותך :) אבל אולי תענה לי כבר?!?!?

 

 

 

ונדב..אני הבטחתי נרגילה..אבל הבעיה שלא באתי..קמתי רק ב-12 ואני מב"ש..אז וויתרתי...שבוע הבא בעזרת השם.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם
אריה אני מחכה לראות אותך :) אבל אולי תענה לי כבר?!?!?

 

 

 

ונדב..אני הבטחתי נרגילה..אבל הבעיה שלא באתי..קמתי רק ב-12 ואני מב"ש..אז וויתרתי...שבוע הבא בעזרת השם.

שבוע הבא לא יהיה...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...