Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי.

אז קודמם כל אני באמת ברחתי מוקדם (ב14:00)

אבל מאד נהנתי, ראיתי חברים עבדתי על בעיית כיוונים עם איתמר.

והכל סבבה.

אני מבסוט :)

 

היה טוב ונחמד ואפילו לא חם כמו פעם שעברה

פעם הבאה נקווה שתהייה יותר נוכחות :)

 

אז שבוע טוב לכולם,

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה באסה קמתי מאוחר הייתי מת לבוא :\ יש תמונות משהו ?

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

מאוד רציתי להגיע ועבדתי אז בחייייכם -

נשמח לראות תמונות מהמפגש .

מישהוא צילם ? :puppydoge

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

רק חזרתי מהמפגש :grin:

היה באמת מאוד נחמד. אחלה חבר'ה! מפגש ראשון שלי וכמובן לא אחרון :twisted:

ניסיתי כל הזמן שנוכחתי במפגש להסגר על סט קומפוננט ועל כל מני שילובים למיניהם...החבר'ה מאוד ניסו לעזור לי ובקרוב אני מקווה לגבש דעה ולעבור לרכישה והתקנה 8-)

 

מפגש הבא בעזרת השם עם מערכת שלמה!

 

מאוד נהנתי לשמוע את המערכת בהונדה הלבנה של אבי, שילוב פשוט מדהים של טוויטרים סופרימו (מורל) ומידים לא פחות ממדהימים (לטעמי!) של פוקל (מהסט K2P) אכן שילוב מנצח בין פוקל למורל!

וגם מאוד אהבתי את המערכת של ליאור בפיז'ו 206 שלו (בגלל הגבר הזה בכלל הגעתי!) אכן ההיבריד נשמע נהדר עם הסאב של PG האקסנון הזה מדוייק שלא האמנתי עד כמה פשוט הוא יכול להיות כזה :smile:

 

שבוע טוב לכולם

מנואל

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

עוד מעט יהיו תמונות. היום היו הרבה צלמים.

הסאב של ליאור זה סתם זבל סיני.. :puzzled:

 

היה אחלה מפגש היום עם נוכחות גדולה יחסית ואנשים טובים. אני נהנתי.

(אגב, יש עכשיו קללות ממש רציניות במתחם המפגש. אני ברחתי בדיוק כשזה התחיל.. השמרו לנפשותיכם!)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מקנא בכולכם, למי שעובד בשבת אין סיכוי להספיק להגיע בשעות כאלה, אולי מפגש הבא יהיה באזור 5? ! אני חושב שזה יגדיל לא מעט את הנוכחות :>

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

למקללים שלום...

 

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

הנהלת הפורום מאחלת לכולנו גלישה נעימה בפורום הכי טוב ברשת vb_wave.gif

הם הלכו לאכול יחד אוכל לא כשר במסעדת ההבנגארד...

 

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

הנהלת הפורום מאחלת לכולנו גלישה נעימה בפורום הכי טוב ברשת vb_wave.gif

ממש נהניתי, דיברתי עם כולם השמעתי שמעתי

עישנתי נרגילה- אנשים אמרו שיביאו ואף אחד חוץ ממני לא קיים את הבטחתו...

 

 

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

הנהלת הפורום מאחלת לכולנו גלישה נעימה בפורום הכי טוב ברשת vb_wave.gif

מפגש מספק ביותר ונקווה לעוד אנשים במפגשים הבאים

 

שמחתי לראות פרצופים מוכרים ולדסקס קצת...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אולי מפגש הבא יהיה באזור 5? ! אני חושב שזה יגדיל לא מעט את הנוכחות :>

מפגש הבא יהיה ביום שישי. גם לאור הביקוש וגם בשביל ששומרי שבת יוכלו להגיע.

 

איתמר (שמתנדב להיות א. מפגשים של הפורום).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עוד מעט יהיו תמונות. היום היו הרבה צלמים.

הסאב של ליאור זה סתם זבל סיני.. :puzzled:

 

איתמר.

כן כן זבל סיני מה לעשות המצב בשוק לא ממש טוב..

מי שרוצה אני מוכר אותו ב 15 שקלים חדשים:-D

 

 

 

המפגש היה מאוד חמוד וממש נהנתי.

 

 

ליאור

פורסם

15 שקלים? יש לי רק ישנים :(

היה מפגש מעולה! המון אנשים התערבבו עם עוד המון אנשים

והיו באמת יותר מדי קללות *אהמ! DD! אהמ*

 

מפה למפגש הבא! אולי תהיה לי מוזיקה ברכב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
15 שקלים? יש לי רק ישנים :(

היה מפגש מעולה! המון אנשים התערבבו עם עוד המון אנשים

והיו באמת יותר מדי קללות *אהמ! DD! אהמ*

 

מפה למפגש הבא! אולי תהיה לי מוזיקה ברכב :)

לא אולי

הבטחת שיהיה... לא משנה אם זה יהיה טוב או לא אני רוצה לשמוע מהרכב שלך יוצאים צלילים

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

הבנתי שהמפגש יהיה בשישי, תודה :), אבל עדיין מוקדם ב12, ושוב פעם העובדים שבינינו לא יוכלו להגיע :)

never drive faster than your guardian angel can fly..


×
×
  • תוכן חדש...