Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הצחקת אותי.

זה לא מתקרב לאפשרויות של פרוססור חיצוני.

תקרא קצת לעומק לפני שאתה מגיב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש לי הרושם שאתה בכלל לא יודע מה עושה פרוססור....

 

אתה כל כך משוכנע ש DSP חיצוני יותר טוב מ DSP פנימי.....

תקרא קצת ותשמע אם יצא לך את המכשיר הזה....

 

כל העניין של הפרוססורים החיצוניים של רוקפורד נעשו במטרה אחת ברורה שאפילו מצהיר

עליה היצרן -

 

לעזור לאנשים בעלי מערכת מובנת להשיג סאונד טוב!

 

אם מישהו משקיע במכשיר איכותי כגון המכשיר שרשמתי למעלה הוא מקבל את כל התכונות האלה

בתוך המכשיר..(DSP).

יד לציין ש DSP עצמו זה לא רכיב גדול, ככה שניתן להכניס DSP איכותיים ביותר בתוך מכשיר ללא צורך ברכיב חיצוני.

(כולכם יכולים להכנס לאתר של רוקפורד לקרוא קצת למה מיודעים הפרוססורים האלה)

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אני אפילו לא אגיב לזה

ואני אתן רק שני דוגמאות

שני הפרוססורים הטובים בעולם

המתחרים בתחרויות SQ [לא פול-פאסיב]

ואני מתייחס רק לפרוססורים

1. אלפיין pxa-h990

2. פיוניר DEQ-P9

אני אפילו לא אמשיך להגיב

כי כנראה אתה זה שלא יודע מה פרוססור חיצוני עושה

העניין של לדחוף שבב DSP לרדיו דיסק הוא לא הבעיה.

 

באמת שאני לא אכנס לזה

כי זה אומר לכתוב המון , ויש לי דברים יותר טובים כרגע לעשות מלהסביר למישהו מה זה פרוססור .

 

שבוע טוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לא שמעתי אותו, אני רק אומר מה התפקיד של פרוססור חיצוני

אני אישית יש לי את הפרוססור של אלפיין.:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
קפצתי לבקר ביום שלישי בסביבות השעה 16:00..

לצערי נאמר לי כי אין אף אחד שיוכל להיות איתי ולבצע את ההדגמה ושאחזור למחרת..

 

צריך לקבוע תור לפני שבאים? :/

שום התייחסות מנציג של אוטופרט?

די מאכזב הנושא.. :\

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שום התייחסות מנציג של אוטופרט?

די מאכזב הנושא.. :\

אנו מצטערים על כי לא יצא לנו להיפגש ומבקשים להזמינך בשבוע הבא, בזמן שיהיה לך נוח.

אנו לרשותך ולשרותך לתאום ביקור באוטופרט, בטלפונים ניידים: 052-6444406 (תומר) ו- 052-2952410 (אודי).

פורסם
שום התייחסות מנציג של אוטופרט?

די מאכזב הנושא.. :\

עדיף שתתאכזב כעת, מאשר אחרי שתצטרך אותם באמת... :lol:

אגב, אם הייתי עושה שיחה לאחד מהמספרים, אודי היה הבחירה שלי.

(הרשים אותי הרבה יותר מכל אדם אחר)

סתם עצה...

פורסם

הקוסם הזה נשמע משהו מקצועי. אני בדיוק מסיים בימים אלו להתקין את המערכת שלי בהשקעה אדירה, ורציתי לדעת האם אתם חושבים שהקוסם יכול לשפר לי את איכות הסאונד ואת הסאונד באוטו.

פורסם

לשים את הקוסם ברכב, זה כמו לשים ניטרו ברכב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הקוסם הזה נשמע משהו מקצועי. אני בדיוק מסיים בימים אלו להתקין את המערכת שלי בהשקעה אדירה, ורציתי לדעת האם אתם חושבים שהקוסם יכול לשפר לי את איכות הסאונד ואת הסאונד באוטו.

עם השקעה כזו במערכת אתה צריך אישפוז ולא פרוססור...:)

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

פרוססור זה איך שמשה רבנו היה אומר פרופסור



 

 

 

סתם

 

בקיצור של הקיצור פרוססור זו יחידה שמעבדת את הצליל

למשל כמו ביחידת הראש HU

 

היחידה בדרך כלל עם אקולייזר ,קרוס ושאר ירקות


×
×
  • תוכן חדש...