Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תסכים או אם תרצה ,אני אוכל לעזור בעניין הפרסום של הדבר הזה .לא נראה לי שמגיע להם שזה יעבור בשקט .

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה נושא ?

 

אופן ביצוע הפעולה לפני מכירת הרכב?

או עד איזה אחוז מערך הרכב מותר לחברה להסתיר מהקונה את הנזק?

 

ישראל

הכונו לביאת המשיח!

פורסם
איזה נושא ?

 

אופן ביצוע הפעולה לפני מכירת הרכב?

או עד איזה אחוז מערך הרכב מותר לחברה להסתיר מהקונה את הנזק?

 

ישראל

לפי דעתי הוא דיבר על שיטת המסירה, כלומר הכנת הרכב למסירה.

אבל אני יכול להבטיח לכם חברים יקרים, שרק בארץ הקודש, יכולים לקרות דברים כאלה.

אני עדיין המום כל פעם מחדש, כשאני רואה את הרכב שלי.

פורסם

אולי לא הבהרתי את עצמי כמו שצריך:

ליבואנים בחו"ל מותר להסתיר תיקונים כמו בארץ ואם כן עד איזה אחוז ?

(כמו שבארץ עד כ-8% לא חייבים לספר לקונה, האם זה כך גם בחו"ל)

Veni Vidi Vici

פורסם

אולי אפשר לנעול את האשכול ?

כולם הבינו שדפקו אותך... אבל הפורום לא נועד ללטף ולשמוע את הקיטורים שלך עם כול הצער שבדבר חפש להתעסק עם דברים חשובים יותר בחיים.

די נמאס.

יש לי יום יום חג....

פורסם
אולי אפשר לנעול את האשכול ?

כולם הבינו שדפקו אותך... אבל הפורום לא נועד ללטף ולשמוע את הקיטורים שלך עם כול הצער שבדבר חפש להתעסק עם דברים חשובים יותר בחיים.

די נמאס.

קצת סבלנות

תן לבן אדם לספר איך נסגר הסיפור

הוא לא בוכה אלא מספר באובייקטיביות את השתלשלות האירועים

 

רפי, אם יש שירשור שאתה לא מסמפט, אתה מוזמן לא לקרוא אותו, זה גם לא המקום לסתום פיות

יום טוב גם לך

פורסם
אולי אפשר לנעול את האשכול ?

כולם הבינו שדפקו אותך... אבל הפורום לא נועד ללטף ולשמוע את הקיטורים שלך עם כול הצער שבדבר חפש להתעסק עם דברים חשובים יותר בחיים.

די נמאס.

אדון רפי היקר, אף אחד לא משכנע אותך לקרוא את האשכול כל פעם מחדש.

לפי דעתי אתה מבין שאין עוד סוף לסיפור, וכשיהיה סוף, חבריי לפורום יידעו על כך.

ועכשיו אתה מוזמן לא לקרוא בכח את המשך השתלשלות האירועים.

ואם לא נאה לך אתה מוזמן לא להכנס לאשכול הזה יותר.

תודה לך

פורסם

תראה, כמה שזה כואב לך, ככה זה.

אין מה לעשות, את הרכב לא יחליפו לך!

מקסימום יצבעו מחדש את האזור, גם זה אחרי הרבה בלאגן.

 

אתה לא יודע כמה אנשים נדפקים ככה מרכבים חדשים, לא כולם מספרים ולא כולם יודעים על זה.

פורסם
תראה, כמה שזה כואב לך, ככה זה.

אין מה לעשות, את הרכב לא יחליפו לך!

מקסימום יצבעו מחדש את האזור, גם זה אחרי הרבה בלאגן.

 

אתה לא יודע כמה אנשים נדפקים ככה מרכבים חדשים, לא כולם מספרים ולא כולם יודעים על זה.

למה נראה לך שאני אתן להם לצבוע לי את הרכב?

כדי שאני ארצה למכור ואז יגידו לי בבדיקה שהרכב צבוע כללי?

פורסם
קצת סבלנות

תן לבן אדם לספר איך נסגר הסיפור

הוא לא בוכה אלא מספר באובייקטיביות את השתלשלות האירועים

 

רפי, אם יש שירשור שאתה לא מסמפט, אתה מוזמן לא לקרוא אותו, זה גם לא המקום לסתום פיות

אני מניח שהתכוונת לרשום סוביקטיביות וזה אגב מובן. אין ספק שהכותב איבד חלק משמחת החיים וזה חבל. אף אחד מהעונים אגב לא ראה את המכונית, למרות שלפי התאור, פשוט מדובר בעבודת וקס שאינה מוצלחת. אני מניח, כפי שהניחו כאן קודם לכן, שפוליש טוב יחזיר את הצבע למצב נורמלי, אלא שהבנתי שהלקוח הפגוע אינו מסכים לכך. אני אגב איני מבין למה. הציפייה לקבל רכב אחר, היא בלשון המעטה מעט מוגזמת. לא מעריך שמעבר לפוליש או צבע יקבל חברנו משהו.

צבע שחור, טבעו שכל פגם בולט על פניו יותר מאשר צבעים אחרים ולכן אינו מתאים לבעלי חוש אסתטי מפותח כמו פותח השרשור המעט מוזר הזה. אין לי לחזור על המלצתי לנסות ולקחת את הדברים בפרופורציה. ומכל מקום סביר להניח שהשריטה הראשונה תשכיח מהלב הדואב את כל נשוא השרשור ההזוי הזה.

פורסם

רק שתבינו כמה זה הרס את הרכב.

תמונות עדכניות, שלא תחשבו שאני מבזבז את זמני לשווא פה , על לא כלום.

וככה רוב הרכב נראה.

DSCF8806 (1024 x 768).jpg

DSCF8808 (1024 x 768).jpg

DSCF8809 (1024 x 768).jpg

פורסם

זה נראה כאילו נתנו לילד בן 3 לעשות ווקס.

 

עבודה כזו גרועה לא ראיתי מזמן.

 

כשדיברתי על סימנים כאלו, דיברתי על קטנים ומזעריים בהרבה - אתה צודק, רק שלא ראו זאת תחילה בתמונות.

 

תנסה לתבוע אותם, אם לא הולך באיומים - אין לך מה להפסיד.


×
×
  • תוכן חדש...