Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקרון כן, אין צורך במלווה. לי לא היה בכל אופן.

 

אולי זה השתנה? אולי לא...

זה יהיה כתוב ברישיון שאתה תקבל אחרי שתעבור טסט, ז"א לא יהיה כתוב כלום בהערות.

ברישיון רגיל כתוב "חייב מלווה עד לתאריך DD/MM/YY", כך שאם אין את זה, אין מלווה.

 

אבל זה לא אומר שבאמת אין מלווה. כל, ואני מדגיש כל נהג חדש חייב במלווה, גם אם הוא חושב שהוא יודע, והוא תותח בנהיגה. אין לך מושג כמה הניסיון הזה מוסיף לנהיגה בטוחה. זה שיש לנו משרד רישוי של חלם, זה לא אומר כלום. גם לי היה טרקטור לפני, ולא היה לי מלווה, אבל אבא שלי לא נתן לי את הרכב לבד, עד שלא עברו חודשיים וחצי, ונסעתי כ1000 ק"מ איתו.

כך שאין לאן למהר. חבל למות צעיר בגלל שטויות, או יותר גרוע להרוג משפחה תמימה שחוזרת מחופשה. תחשוב לפני שאתה עושה שטויות, ותנהג רק אחרי שאתה מרגיש שאתה שולט ברכב, ומרגיש בטוח על הכביש.

 

בהצלחה!!

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

תגיד לאחיך שכשברגע שהוא מקבל את הרישיון לרכב ביד, הוא צריך ללכת למשרד הרישוי ומורידים לו את ההגבלה של המלווה, מכיוון שיש לו רישיון לטרקטור,מכונה ניידת.

אני מכיר כמה אנשים שעשו את זה. ונסעו באותו יום שקיבלו את הרישיון, ללא מלווה.

בצורה חוקית לגמרי.

סעו בזהירות:wink: ובהצלחה בשיעורי נהיגה.

פורסם

מותר לך להסיע גם 4 נוסעים חוץ ממך אם היה לך רישיון על טרקטור\אופנוע 50סמ"ק לפני..

 

כל החברים שלי נוסעים ואת אחד תפס שוטר והזמין אותו למשפט על זה שהוא הסיע 4 באוטו אבל כתוב באינטרנט שמותר אז הוא הולך לזכות..

על המלווה הוא לא אמר לו כלום ז"א לא צריך מלווה אבל גם מותר להסיע 4 ככה כתוב באחד מאתרי החוק..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
מותר לך להסיע גם 4 נוסעים חוץ ממך אם היה לך רישיון על טרקטור\אופנוע 50סמ"ק לפני..

 

כל החברים שלי נוסעים ואת אחד תפס שוטר והזמין אותו למשפט על זה שהוא הסיע 4 באוטו אבל כתוב באינטרנט שמותר אז הוא הולך לזכות..

על המלווה הוא לא אמר לו כלום ז"א לא צריך מלווה אבל גם מותר להסיע 4 ככה כתוב באחד מאתרי החוק..

טעותת

הוא ממש לא הולך לזכות.

ואם לא החרימו לו את האוטו, אז יש לו מזל.

לפני חודש או משהו החליטו שאין את החוק הזה.

זה שלא שינו את מה שכתוב באתר...ישראל, נו.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
טעותת

הוא ממש לא הולך לזכות.

ואם לא החרימו לו את האוטו, אז יש לו מזל.

לפני חודש או משהו החליטו שאין את החוק הזה.

זה שלא שינו את מה שכתוב באתר...ישראל, נו.

חבר, מהומות רבות קמו בביתי בנושא זה,

ועדיין לא הגענו להסכמה ממשית,

אם תתקשר עכשיו ל"קו החם" של משרד התחבורה יגידו לך, נכון מלווה אין, אבל אין כזה דבר שמותר להסיע כמה שרוצים (יענו, הגבלת כמות הנוסעים עד גיל 21 תקפה).

אבל שם לב, באתר של משרד התחבורה, אתר רשמי של מדינת ישראל, מצויין בשחור על גבי לבן (ת'אמת זה נראה לי כחול), שאין הגבלת נוסעים.

עכשיו זה לא איזה אתר חאפרי או אתר של איזה מורה לנהיגה שמחפש איזה גימיק,

זה אתר רשמי של מדינת ישראל, ות'אמת בדקתי בתיאום שיחה טלפונית את הנושא לפני איזה חודש, כשחבר שלי בדיוק הוציא את הרישיון שלו אחרי שהוציא רישיון לאופנוע,

אם עדיין לא שינו את הפסקה הזאת באתר של משרד התחבורה, אז יש לבחור כאן יותר מסיכוי לזכות במשפט..

ואני מציע שאם הוא יזכה, הוא יפרסם פה, שיהיה לנו תקדים למקרים נוספים..

בהצלחה במשפט הזה, ואני לא אומר סתם, כי מגיע למדינה שלנו קצת לשלם על הטעיות שלה!!

 

דרך אגב, המלצה מקרב לב, אל תזלזל במלווה, ותסע יותר מפעם פעמיים עם ההורים שלך, תאמין לי, יש לי חברים שגם להם לא היה צורך במלווה, והם נסעו כמה פעמים בודדות עם ההורים שלהם, והנהיגה שלהם לא כזאת מרשימה...

 

--

 

טוב אני מעדקן כי אני מזדעזע מהתפקוד של המדינה שלנו..

חבל שלא הקלטתי את השיחה, לפני איזה חודש התקשרתי למשרד התחבורה ואמרנו להם והתעצבנו עליהם בטלפון ובצדק, שיעדקנו את האתר אם החוק לא תקף, אבל אם אחרי חודש הדבר לא מעודקן.

אישית, אני הייתי מדפיס את זה, שם את זה ליד הרישיון ונוסע עם כמה אנשים שאני רוצה, ואם יעצור שוטר ננסה להציג את זה, ואם יקח לבית משפט נלך לבית נשפט וגם נזכה!

פורסם

אני מצטרף להמלצה,שחבר שלך ידפיס את העמוד מהאתר ויקח את זה למשפט,המלצתי היא להדפיס כעת כדי שלא ישנו זאת בזמן הקרוב,[במידה ולא שינו כבר].

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אני מצטרף להמלצה,שחבר שלך ידפיס את העמוד מהאתר ויקח את זה למשפט,המלצתי היא להדפיס כעת כדי שלא ישנו זאת בזמן הקרוב,[במידה ולא שינו כבר].

חשבתי על זה, ויש בעיה אחת שאין שום אינדיקאציה לתאריך על המידע באתר,

אך בכל זאת אני מניח שאפשר להציג את זה כראייה ויאמינו לך.

פורסם

זה בדיוק מה שהוא תכנן לעשות..

אל תדאגו יש לו סיכוי גדול לזכות במשפט!

הכל בגלל אתר אינטרנט של המדינה שכמו תמיד מתעדכנים מאוחר יותר אם בכלל..

אני יעדכן אתכם..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
תגיד לאחיך שכשברגע שהוא מקבל את הרישיון לרכב ביד, הוא צריך ללכת למשרד הרישוי ומורידים לו את ההגבלה של המלווה, מכיוון שיש לו רישיון לטרקטור,מכונה ניידת.

אני מכיר כמה אנשים שעשו את זה. ונסעו באותו יום שקיבלו את הרישיון, ללא מלווה.

בצורה חוקית לגמרי.

סעו בזהירות:wink: ובהצלחה בשיעורי נהיגה.

אין צורך, אני קיבלתי את הרישיון בדואר, נטול מלווה מלכתחילה. ולא הלכתי לבקש... זה אוטומטית מהמחשב שלהם.

 

לגבי ה2 אנשים:

כמו שאמרו, זה חוק שחל על כולם, אבל בגלל שבאתר לא עדכנו אותו, חברים שלי הדפיסו את הדף, שוטר עצר אותם, וויתר להם...כי אין לו מה לעשות. בכל מקרה, אני חושב שזה הפך לקנס במקום להחרמת רכב, אבל אלה רק שמועות!

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
אני מכיר כמה אנשים שעשו את זה. ונסעו באותו יום שקיבלו את הרישיון, ללא מלווה.

בצורה חוקית לגמרי.

בצורה חוקית, אולי.

אבל בצורה חכמה?! ממש ממש לא!!

אבל אל תאשים אותם, תאשים את ההורים המפגרים(סלחו לי על המילה, אבל זה פשוט מתבקש...) שלהם, ששלחו את הילדים שלהם לגוב האריות ערומים לגמרי וללא כל ניסיון.

"חוסך שבטו, שונא בנו" (איפשהו בתנ"ך..)

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
יענו, הגבלת כמות הנוסעים עד גיל 21 תקפה.

זה כבר בכלל לא נכון...

והתדיינו על זה רבות בפורום.

עד 21 פירושו שבלי קשר להיותך נהג חדש.

אם עברת את 21 אתה רשאי להסיע כמה שבא לך.

"יענו" אם אתה בן 20 ומוציא רשיון, תהיה לך הגבלה עד 21 ולא עד סיום הנהג חדש.

 

סך הכל זה דיי מציק כל הקטע הזה של האי וודאות.

אולי אני באמת ידפיס את זה ויוסיף את זה לכל הג'נקייה שיש לי בארנק.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

×
×
  • תוכן חדש...