Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מהחדר כושר שלי שנמצא בתוך איזה קיבוץ רחוק מהמושב שלי

אני מתחיל את הנסיעה

יש כניסה כזאת לכביש ראשי עם שלט של "תן זכות קדימה"

הכביש היה פנוי לגמרי חוץ מאיזה אוטו ממש ממש רחוק, אבל אני בנאדם עם מזל רע...

המטורף הזה נוסע מאחורי ומעלה ומוריד את האורות (יענו גבוהים-רגילים) במשך איזה 5 ק"מ ונצמד לי לתחת..

אני בהתחלה חשבתי שזה מישהו שמכיר אותי או חושב שמכיר אותי אז החזרתי באיתות כזה של שני הצדדים (כמו של חנייה במקום שאסור כזה)... והוא ממשיך כל הזמן להעלות ולהוריד את האורות שלו

הוא דוחף ודוחף (אוטו פרטי- טנדר לבן- עם מדבקות אדומות שכתוב עליהן "ביטחון".. על הדלתות)...

נצמד אליי ואני נאלץ להאיץ =\ ואני כמעט הגעתי ל120 בכביש שלא יפה עליו מעל 100... וההגבלה היא 80...

האידיוט הזה עושה לי עצירת סרטי פעולה של עקיפה וחתיכה, באמצע כביש ראשי, מסלול אחד לכל כיוון ופס לבן!!!!

יורד מהאוטו ומתחיל לצעוק עלי כמו מטורף לא הסכים להזדהות סיפר לי על כמה שהוא קצין וכמה שתיהיה לי פסילה מנהלתית... על זה שהתפרצתי ע-ל-ק לצומת... (לא, אני בטוח ב100 אחוז שלא התפרצתי לצומת!!)

האידיוט הזה רשם את כל הפרטים שלי על דף POST IT ואמר לי "את הפסילה שלך תקבל בדואר... יש לי מזל שאשתו שנראתה כמו בנאדם נורמלי הייתה באוטו...

קיצר אמא שלי מכירה אחד שעובד במשטרה, היא התקשרה עליו ודיווחה על האדם המטורף עם מספר האוטו שרשמתי + תיאור מדוייק של האוטו והאיש שזכרתי...

הם ישר ידעו מי זה

ואמרו שהוא ידוע בשטויות שלו, הוא באמת שוטר - בדימוס - והוא באמת יכול לתת לי דו"ח!!

הבן __ הזה מתקשר לאמא שלי לפלא' ומבקש את אבא שלי

מה מסתבר?!? הם מכירים והוא התחיל לספר לאבא שלי שאני נוהג כמו מטורף וכו' וכו' ושהוא יהיה נחמד ויבטל את הדוח שהוא נתן לי... עאלק!!

אני בטוח שאישתו בכריחה אותו להתקשר...

ותדעו לכם שאני מכיר הרבה שוטרים אני אפילו מתאמן עם כמה...

זה פשוט בנאדם חרא

הוא פשוט השוטר הראשון שמדבר אליי בלי שום כבוד

וצריך להעיף אנשים כאלה מהכוח...

 

לעזאזל מי אמר שאני צריך לעצור אם איזה טמבל בטנדר איסוזו לבן מעלה ומוריד לי את האורות....

איזה איש חרא הרס לי את היום...

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
אני רוצה להבין מישהו עצר אותך וביקש פרטים בעזרת סיפור תמוהה על זה שהוא היה פעם שוטר?
לא הוא התחיל לצעוק כמו מטורף והוא קצין וזה

ואני כמו אשכנזי טוב (טוב נו, חצי אשכנזי) נתתי לו כל מה שהוא ביקש....

הוא לקח נכנס לאוטו ואמר לי "עקוב אחריי"...

=\

וזה אחרי שהוא החתך אותי ועצר אותי באמצע כביש בין עירוני (לא על השוליים אפילו)

דו סירי עם נתיב אחד בכל כיוון וקו הפרדה רצוף

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
שוטר חייב להזדהות באמצעות תעודה.

 

 

אסף

יש איזה סיכויי שאתה מוצא לי אולי את זה באתר התחבורה כדי שאני אוכל לשים משהו כזה

באוטו (אם מקרה הזוי כזה יקרה לי שוב)

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
יש איזה סיכויי שאתה מוצא לי אולי את זה באתר התחבורה כדי שאני אוכל לשים משהו כזה

באוטו (אם מקרה הזוי כזה יקרה לי שוב)

אתה אולי רוצה "לסחוב" ברכב את כל "ספר החוקים" למקרה הצורך...:???:

 

החוק קובע שאתה חייב להזדהות בפני שוטר - כאשר בכדי להוכיח שהוא שוטר עליו להציג תעודה כזו.

 

בכל מקרה אחר מאשר תיארתי לעיל, אתה זכאי לסרב למסור פרטים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
יש איזה סיכויי שאתה מוצא לי אולי את זה באתר התחבורה כדי שאני אוכל לשים משהו כזה

באוטו (אם מקרה הזוי כזה יקרה לי שוב)

 

מה אני צריך למצוא?? תגיד לשוטר שאסף אמר שככה זה-אם אין לו תעודה אז אתה לא משתף איתו פעולה. :wink:

 

 

אסף

פורסם

כן הוא רמס לי את כל הביטחון העצמי...

אני לא מאמין כמה תמים הייתי

איזה מטורף הוא היה =\

אההה ותודה לכולם

קצת חיוך זה תמיד טוב =]

 

הוא השוטר החרא הראשון שאני פוגש

לרוב הם ממש נחמדים

אני מתאמן עם כמה, אחד מהם יס"מניק- אחד הנחמדים

אבא של חבר שלי מתנדב במשטרה- גם בנאדם אחלה..

זה היה פשוט דפוק על כל הראש..

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

לא נורא, מכל המקרים האלה רק לומדים להבא.

 

בשירות הצבאי נהגתי בפיאט דוקאטו בכבישי רמת הגולן. נסעתי 100-110, הכביש ישר ללא פניות, וכבר הרבה זמן שלא ראיתי רכב בסביבה.הסתכלתי במראה ואני רואה טנדר 4*4 יפני די מרחוק. הטנדר מאיץ ומתקרב ופתאום מפעיל את הצ'קלקה שמוחבאת בגריל הקדמי ובנוסף ,האורות דרך מתחילים להבהב. חיכיתי עד שהוא יתקרב ויצמד אליי ואז הבנתי שהוא מתכוון שאני אעצור בצד.

 

עצרתי בשוליים והוא נעצר מאחוריי. הטנדר היה ללא מדבקות או סימנים מזהים חוץ מהאורות. המשכתי להסתכל במראה וקלטתי את ווקר (או מישהו שחושב שהוא קאובוי סטייל צ'אק נוריס) יוצא מהטנדר ,מסדר את הכובע ומתקרב לחלון נהג.

 

כמובן שחטפתי צעקות שאני נוסע 130 (אני מניח שהוא נסע 130 כדי לסגור את הפער שהיה בין הרכבים) ולהראות רישיון נהיגה ורישיון רכב. ביקשתי לראות תעודה שלו והוא הראה לי אישור כניסה למחנות צה"ל. כנראה שהוא היה הקב"ט באחד הישובים באיזור והיה לו ממש משעמם. וידאתי שזו התעודה היחידה שיש לו, אמרתי לו יפה שלום (אדיוס) ונסעתי.

 

אם המקרה שלך קרה ברמת הגולן אז נפלנו על אותו אידיוט.

 

משום מה, הפיקוח העירוני בראשון (כן, אלה עם האימפרזה) גם אוהבים לשחק איתי בשוטרים וגנבים. כנראה בגלל המרצדס והמצב הבטחוני....

פורסם

אני בטוח ב100% שזה אותו בחור

אבא שלי מכיר אותו

גם אליי הוא התנהג כמו קאבויי- ואבא שלי בטלפון אפילו קרא לו "שריף"...

וכן, זה היה ברמת הגולן

והוא קב"ט באיזה ישוב

אותו אידיוט

רק שאת הפרטים שלי הוא לקח

ולאבא שלי הוא אמר שנסעתי על 135, הזויי לגמרי... אם זה ככה זה בהפרש גדול השיא שלי במהירות...

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

לי זה קרה לפני 4-5 שנים. אותי זה הצחיק בזמנו. בן אדם מתוסכל, חסר חיים שמדמיין שהוא שוטר.

מעניין אם יש עוד אנשים כאן בפורום שנתקלו בשריף מהרמה? :-)

 

אסף

פורסם

אפילו רשמתי את המספר אוטו שלו-

אם אבא שלי לא היה מכיר אותו, אין לי ספק שהייתי מתלונן עליו במשטרה או מגיש נגדו תביעה

אין שום ספק שזה היה אחד המפחידים... המטורף הזה נהג מטר ממני ועצר אותי כמו שעוצרים מכוניות בסרטים...

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

שאלו יהיו הצרות שלך!

 

בפעם הבאה כמו שכולם אומרים תדרוש לראות תעודה/תג.

 

עצרו אותי בילוש על אזרחי הדבר הראשון שהוא אמר "משטרה תביא לי תעודת זהות!" ואני בתגובה "אפשר לראות תעודה?" או משהו בסגנון- לא הספקתי למצמץ והוא הספיק לשלוף את התג ולהראות לי.

מכאן לא חשבתי על להתחכם- מדובר בשני שוטרים שאני ממש לא רוצה להסתבך איתם.

פורסם

בילוש זה יס"מ?..

עצרו אותי ואת חברים שלי בכמה מכוניות

אנשים נחמדים

סה"כ דואגים שלא יהיו שיכורים על הכביש

מצילים חיים!

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

בילוש זה לא יס"מ.

לפי דעתי זה לא. נחכה לחוות דעתו של SURUK

 

בכל אופן כל מה שהם חיפשו זה סמים- אפילו המציאו סיפור חביב על כך שהם רודפים אחרי כבר שעתיים..

למען הסר ספק- ישבתי באוטו(בחניה של איזה פארק) עם חבר וידידה במשך קרוב לשעתיים להערכתי- כמעט שצחקתי לו בפנים באותו הרגע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...