Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע על 2 מגברים כאלה שיובאו לארץ במחיר מופקע של 28000 שקל.

שווה?לא יודע, כנאה שלמי שיש את המזומנים אז כן...

פורסם

מחיר כ 2800$ לגרסאת ה 4 ערוצים 4X125 תלוי איפה אבל מה זה משנה במחירים הללו.

הנתון הנ"ל הוא באחוז עיווט שקטן מ- 0.02% ולכן זהו נתון מדהים, בפועל הוא צריך להפיק הרבה יותר מההספק הנ"ל ולכן כנראה שהוא אנדריטטד מובהק, ככה גם טוענים בחו"ל.

פורסם

נכון זה ברור לי שהוא UNDER RATED אגב גם ה T15004 שלי מוצהר 125X4 אבל הפותעתי לגלות שהטכנאי של אוטופרט בדק אותו שזה מתקרב ל 250W RMS לערוץ בהספק חשמל נכון.

פורסם

הT15004 של רוקפורד יכול להוציא עד 178 וואט RMS לערוץ, כאשר הוא יושב על ספק של 170 אמפר:shock: .

 

 

המגבר הנ"ל של סאונד-סטרים הוא בגדר גימיק וזהו.

אם מבחינת איכות אז שיש עוד הרבה אופציות טובות ממנו במחיר יותר זול(מישהו אמר בראקס גרפיק פרו?).

under construction..

פורסם

במחיר המופקע הזה של היבוא (אם אתה צודק במחיר המגוחך)

 

אני משלם לאיש מאפיה שירצח בן אדם ויביא לי את הראש ושוכר אומן שיעשה לי תבנית גבס על הפנים שלו

ואז מדביק את זה על המגבר

 

 

מה זה המחיר המגוחך הזה

×
×
  • תוכן חדש...