Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שהכוונה שאפשר להסתדר עם הקשקושים הרגילים בקלות, כמו שכל אדם שני למד בארץ כל מיני משפטים ברוסית... :D

...Carpe Diem

פורסם
אני מניח שהכוונה שאפשר להסתדר עם הקשקושים הרגילים בקלות, כמו שכל אדם שני למד בארץ כל מיני משפטים ברוסית... :D

בדיוק

למדתי מהחברים פה קצת רוסית, לקרוא זו לא בעייה ללמוד (המזל שלי שחבר שלי יודע לקרוא) כי השפה דומה לאנגלית+רוסית,

יש מילים מהרבה שפות (אנגלית, רוסית, גרמנית, ספרדית, צרפתית, ועוד כמה וגם עברית ויש מילים משפות שונות שיש להם פשוט משמעות אחרת) וגם מעברית עם אותה משמעות :lol: (נפט, אורז, ברדק...).

 

מספיק ללמוד את הבסיס של השפה כמו מספרים, סוגי אוכל, מילות שאלה ומשפטים שצריך רק כדי להסתדר. מי שהולך עם טיול מאורגן אין לו את הבעייה הזו כי יש מדריכים.

צריך רק להתרגל שם לתנועות ראש- כן אצלהם ניראה כמו לא שלנו ושל כל העולם ולהיפך:screwy:.

×
×
  • תוכן חדש...