Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

הרסיבר שלי נמצא על מדף מעל המסך.

כשאני מדליק אוטו המסך מתחיל לקפוץ.

יש איזה חומר שאפשר לשים מתחת למגבר שימנע את זה? אני מניח שזה שדה מגנטי.

למישהו יש נסיון בפתרון בעיה כזו?

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

כן, כל דבר אלקטרוני שתשים באיזור המסך עלול לגרוםפ להפרעות.

הכי טוב זה להרחיק את הרסיבר אם אפשרי:

גם יפתור את הבעיה, וגם יותר בריא למסך.

 

כמו כן ברוב המסכים המודרנים יש אפשרות לנטרל מגנטיות.

תחפש בכפתורים שעל המסך סימל של מגנט (לרבות האות U) עם עיגול וקו (סטייל אין כניסה)

תלחץ עליו, תראה שהמסך רועד לכמה שניות ואז חוזר לנורמאלי.

זה אולי יפתור לך את הבעיה באופן זמני.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
כמו כן ברוב המסכים המודרנים יש אפשרות לנטרל מגנטיות.

כן, בדיחה טובה, כמו לשים שום על סלולרי נגד קרינה.

מתי בדיוק זה פתר למישהו בעיה של שדה מגנטי?

פורסם
כן, בדיחה טובה, כמו לשים שום על סלולרי נגד קרינה.

מתי בדיוק זה פתר למישהו בעיה של שדה מגנטי?

שווה לנסות...

וכמו שציינתי הפתרון הוא להזיז את המכשיר

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

תנסה לשם רשת של גריל/מנגל ותמתח עליה רשת נגד זבובים מברזל.

יש סיכוי שזה יבטל את אלקטרו מגנטיות שמיצר המגבר.

 

או פלטת עופרת טובה. . גם טוב..... (:

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כן, בדיחה טובה, כמו לשים שום על סלולרי נגד קרינה.

מתי בדיוק זה פתר למישהו בעיה של שדה מגנטי?

מה זאת אומרת???

 

במסכי CRT הDegauss משחרר ומאפס את הshadow mask.

אם ישנה הפרעה מגנטית (רואים את זה כעיוות בצבעים של התמונה וארטיפקטים בצורת קשתות בד"כ) אפשר לשחרר אותה בקלות וביעילות ע"י ביצוע Degauss.

 

מן הסתם - אם ההפרעה ממשיכה תאלץ לעשות Degauss כל הזמן.

אפשר לבנות כלוב פאראדי ע"מ להגן על המסך מהשפעות מגנטיות, אני לא בטוח שאתה באמת רוצה לעשות את זה :)

פורסם

אני מתכן בזמן הקרוב לקנות באמת איזה LCD טוב.

המגנטיות של המגבר לא תשפיע עליו?

תנסה לשם רשת של גריל/מנגל ותמתח עליה רשת נגד זבובים מברזל.

יש סיכוי שזה יבטל את אלקטרו מגנטיות שמיצר המגבר.

 

או פלטת עופרת טובה. . גם טוב..... (:

אתה מדבר באמת או באת להיסתלבט?

נראה לי מצאתי משהו... נשים את ה DVD מתחת למגבר נעדכן בהמשך...

עריכה: הרעידות נהיו חלשות עכשיו.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

במסכי CRT הDegauss משחרר ומאפס את הshadow mask.

אם ישנה הפרעה מגנטית (רואים את זה כעיוות בצבעים של התמונה וארטיפקטים בצורת קשתות בד"כ) אפשר לשחרר אותה בקלות וביעילות ע"י ביצוע Degauss.

אכן גיל ה-DEGAUSS משחרר את ההפרעה אבל מדובר על שחרור זמני ועדיף להעיף את המגבר הזה משם לפני שהוא יגרום למשיכה צבע תמידית במסך או לנזקים יותר חמורים, וכבר ראיתי הכל, אני מניח שגם אתה.

 

אופציה טובה היא לעבור ל-LCD, ואחת אפילו יותר טובה וזולה - לסלק את המגבר משם.

 

אלעד

עריכה: XGAMER - אין ספק שערעידות ייחלשו, הרי ככל שתרחיק את המגבר מהמסך כך השדה המגנטי הפועל על המסך יקטן בהדרגה. המלצה חמה, סלק את המגבר לפני שיהיה לך נזק בלתי הפיך למסך.

פורסם

ואני רציני.

מדובר על משהוא בסיגנון כלוב פאראדי.

 

לחבר זה עזר. אצלו המגבר יצר כתם בTV. ואחרי התיקון של הכתם.

והגריל. זה לא חזר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מאיפה אפשר להשיג פלטת עופרת? ככה 46*43?

בנתיים עד שנעבור ל LCD, המסך מרקד לו ומשנה טיפה צבעים עד שאני עושה לו את הדגסוס.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

×
×
  • תוכן חדש...