Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה שפשוט לא נתלה אותו על עץ בכיכר העיר?

בכיף! אבל אי אפשר לעשות זאת מבחינה חוקית...

וכן! לדפוק לו את החיים בגלל שריטה. וזה לא שריטה אחת! מגיע לו! שילמד לא להשחית רכוש פרטי!

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ילדים כאלה מתחילים בדברים קטנים (ע"ע שריטות), ואח"כ מתפתחים לגנבים ולשאר מזיקים לחיים הסדירים במדינה.

 

הנה ילד אחד שלא יזכה לכך!

פורסם

הדו פרצופיות פה מדהימה..

 

"ילדים כאלה מתחילים בדברים קטנים (ע"ע שריטות), ואח"כ מתפתחים לגנבים ולשאר מזיקים לחיים הסדירים במדינה.

 

הנה ילד אחד שלא יזכה לכך!"

 

משריטה על מכונית בגלל שמישהו קרא לאמך שלך זונה(יש לך מזל שנגמר לך בשריטה,אני אישית היתי מוסיף לך קצת צבע לאוטו..) מתקדמים לגניבה?

מעניין.

פורסם
וברצינות,יפה אבל למה למשטרה?

לדפוק לו את כול החיים על שריטה באוטו?

QUOTE]

 

הילד לא הודה בפני אורן והאמא בכלל לא הייתה מוכנה לראות את ההקלטה.

יש לו ברירה אחרת אם לא משטרה?

לאנשים כאלה מגיע להידפק, במידה וגם חברים שלו מתנהגים כך אז יכול להיות שהם ילמדו כשהם יגלו עד כמה חבר שלהם נדפק.

מה אתה היית עושה, הוא היה מקבל ממך פרס על השריטה?

פורסם
ילד פראייר,אם הוא לא היה מודה בשום דבר אחר היתה יכול רק לתבוע אותו על שריטה אחת.

עדיף בכלל לא להודות בכלום עד שמגיעים לבית משפט,מנסיון.:lol:

וברצינות,יפה אבל למה למשטרה?

לדפוק לו את כול החיים על שריטה באוטו?

לתלות?

לשבור לו את כול העצמות?

למה שפשוט לא נתלה אותו על עץ בכיכר העיר?

לדפוק לו את החיים כל כך חזק, שהוא, המשפחה שלו, הילדים שלו וכל החברים שלו ייזהרו בפעם הבאה להשחית רכוש של אחרים.

בדיוק בגלל הסלחנות המתחסדת הזו המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רק עכשיו ראיתי שקראת לאמא שלו זונה.

אני לא מצדיק אותו בשום פנים ואופן. אבל אני יודע שאם היית קורא, נגיד, לאמא שלי בשם דומה, שריטה תהיה הדבר הכי קטן שתראה על הרכב...

 

עריכה: למה עשית את זה?

ואיך, אחרי שקראת לה כך, לא ציפית שהוא יהיה השורט?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מה אתם מגינים על הילד ??? אם הוא היה גונב לכם את הסמל הייתם מתחילים לכתוב הודעות בפורום ולהשתולל.

 

פאקינג עדר.

פורסם

אני לא מכיר בדיוק את פרטי הסיפור של מה שקדם למקרה (זה שקראת לאמא שלו זונה) אבל אם אני ילד בן 15 , שחי עם אמא , בלי אבא בבית שיגן עליה , ואחד השכנים קורא לאמא שלי זונה , בהנחה שאני לא מספיק מפותח וגדול לבוא ולהתייצב מול אותו השכן , אני עושה בדיוק את אותו הדבר , אם לא דברים חמורים יותר.

אני שוב מציין שאני לא מכיר את פרטי הסיפור , יש הבדל בין לסנן מתחת לשפם "זונה" והילד במקרה שמע אותך , לבין לבוא אליה מול הפנים וצעוק לה "זונה" בנוכחות הבן שלה...

וואלאק אתה!!

פורסם

מה נסגר איתכם???????????

 

קצת הבנת הנקרא,

 

הילד טוען שכך הוא קרא לאמו .

 

חם היום הא?

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

לדעתי עם המשטרה לא עושה כלום וההורים לא מעונינים להתערב ולשלם כך לבנה ושים אותה יפה עם פרח על השמשה של ההורים ונגמר הסיפור ככה במקום לשלם לך את הנזק שגרם הבן שלם בסכום סימלי הם יצתרכו לשלם כפול...(בן זו** מי ששרט לי תפרונט מתחת לפנס הייתי תופס אותו נותן לו לבנה בראש,רק האוטו יצא מהחברה עשה שריטה,יהודים יש טבע מגעיל שימותו הקנאיםם!!)

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

גם אם אורן באמת אמר את זה. מה הבעיה פה?

ילד ששורט מכוניות הוא בן זונה בהגדרה.

שילמד לחיות עם זה.

ואין מה לרחם על האפס הקטן. שיאכל חקירות במשטרה, תיקים שיילכו איתו עד סוף הצבא ותביעה אזרחית. בגידולים כאלו עדיף לטפל כשהם עוד קטנים.

בן זונה.


×
×
  • תוכן חדש...