Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם בטורקיה אותו המצב, איתמר. רכבים חדשים וישנים שמורים בצורה מדהימה להפליא.

הייתי בטיול לפני כחצי שנה במרמריס, יש כבוד, יש תרבות מוטורית.

דבר אחד אני לא מבין - הם נוסעים שם כמו מטורפים, אבל אין תאונות ואין אפילה שריטה על אף רכב!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל מי שדואג לילד הזה - תפסיקו. מבטיח לכם שלא יוגש כתב אישום והוא ייצא עם "אזהרה עד גיל 18". וזה מניסיון על משהו יותר חמור.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לכל הליצנים שמגינים על הילד, כנראה שלא קראתם את השרשור, כי אורן עשה מעשה יפה, עם כמה שזה מרגיז וכמה שהוא קילל את הילד ואמו (להלן הזונה...)

 

הוא פעל בצורה מדוייקת לפי הספר ופעל בשכל, עם כמה שקשה לפעול לפי השכל במצבים כאלה.

פורסם

שיהיה ברור - אני לא מעוניין לגרום כתם לילד לכל החיים , אלא לגרום לו להבין שכל זה לא שווה את הכתם הזה.. וכמובן שכדאי לאמא שלו לשלם על הנזק ומהר... בנתיים היא מתחילה להבין את זה.. היא כבר כן רוצה לדבר :) אני אעדכן.

פורסם
לכל מי שדואג לילד הזה - תפסיקו. מבטיח לכם שלא יוגש כתב אישום והוא ייצא עם "אזהרה עד גיל 18". וזה מניסיון על משהו יותר חמור.

זה בכלל לא בטוח, כל תיק זה תיק בפני עצמו.

אם לא קראת את ההודעה שלי בשרשור הזה, אני ממליץ לך לקרוא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=991718#post991718

פורסם
גם בטורקיה אותו המצב, איתמר. רכבים חדשים וישנים שמורים בצורה מדהימה להפליא.

הייתי בטיול לפני כחצי שנה במרמריס, יש כבוד, יש תרבות מוטורית.

דבר אחד אני לא מבין - הם נוסעים שם כמו מטורפים, אבל אין תאונות ואין אפילה שריטה על אף רכב!

ליאור

שם זה משהו מיוחד שאני ראיתי את זה לא האמנתי גם הייתי במרמריס ובבודרום נוהגים כמו מטורפים עם רישיון חח אבל שומרים בצורה מדהימה,לא ראיתי רכב אחד עם דפיקה..

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אורן כל הכבוד סוף סוף מישהו בא ומנסה לחנך קטין שסטה מהדרך, לדעתי הצדק עמך (להבא תשתדל לבדוק מי נמצא לידך כשאתה "משבח" את שכנתך), הלוואי והילד ילמד משהו מהמקרה. תתעקש לעמוד על שלך ולקבל את כל הכסף המגיע לך (ואולי גם קצת אקסטרא:wink: )

 

שא ברכה.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]


×
×
  • תוכן חדש...